הבלוג טיפים והמלצות בלוג חיפוש שיווק חנות וירטואלית B2B – כלים חשובים שיעזרו לכם לקדם את החנות איך למקסם את מכירות ה- BLACK FRIDAY בחנות שלכם? ניהול דף אינסטגרם – איך להשתמש נכון בהאשטגים? הקמת עמוד אינסטגרם – איך להתחיל ליצור את התוכן הנכון למותג שלכם? שיווק גרילה – איך לבלוט מעל המתחרים? אינסטגרם למותגי תכשיטים – העמודים שכדאי לעקוב אחריהם בניית חנות וירטואלית – המגמות שכדאי ליישם כבר עכשיו בחנות שלכם חנויות אופנה מקוונות ומצליחות שכדאי ללמוד מהן את סודות ההצלחה שיווק החנות הוירטואלית – איך יוצרים הצעת מכירה ייחודית (USP)? כמה עולה להקים חנות וירטואלית? כתיבת תוכן למותגי לייף סטייל – 257 רעיונות לתוכן שהלקוחות שלכם יאהבו עיצוב חנות וירטואלית – 4 האלמנטים המרכזיים בעיצוב החנות שלכם אימייל מרקטינג לאיקומרס – איך נמנעים מתלונות על ספאם ניהול חנות וירטואלית – איך לקבוע מדדי מפתח (KPI) לחנות שלכם? בניית חנות וירטואלית – הכירו את אפליקציית האתר הפרוגרסיבית (PWA) הדור הבא של חנויות וירטואליות שיווק משפיענים באינסטגרם – כיצד לעשות זאת נכון? הקמת חנות וירטואלית – 16 הטעויות הנפוצות שכדאי מאד להמנע מהן איך למכור באינסטגרם? ואיך למה להקים חנות וירטואלית ברשת? ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – 9 דרכים לעיצוב מראה העמוד שהעוקבים אוהבים שיווק מיילים – הכללים לשיווק מיילים מוצלח תכנון, בנייה וניהול חנויות וירטואליות הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק – על מה ולמה? ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית- המגמות החדשות ל- 2021 קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת? הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? חלק 2 – בחירת פלטפורמה לחנות עצמאית למה חנויות וירטואליות נכשלות – התפיסות הבעייתיות קידום באינסטגרם – איך להגדיל את כמות העוקבים ורמת המעורבות? מנהלי שיווק דיגיטלי – מה אתם יודעים על בני דור המילניום? קידום חנות וירטואלית – רעיונות שיווקיים מחוץ לקופסא מה זה שיווק תוכן ולמה הוא הכרחי לכל עסק? ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית ניהול עמוד פייסבוק לחנות וירטואלית איך להקים חנות רהיטים וירטואלית? ניהול חנות אינטרנטית – איך לשמור על נאמנות הלקוחות שלכם ולהגדיל את הרווחים? איך להקים חנות אינטרנטית לצד החנות הפיזית (אומניצ'אנל) ? איך להוריד את אחוז ההחזרות בחנות האופנה הוירטואלית שלכם? אימייל מרקטינג – טעויות נפוצות בשיווק במייל איך לקבוע מדיניות משלוחים לחנות וירטואלית אימייל מרקטינג – הסטטיסטיקות שכדאי להכיר שיווק מיילים -עובדות (אינפוגרף) איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית? כתיבת תוכן שיווקי – איך ליצור בלוג מצוין לעסק שלכם? בניית חנות וירטואלית – בניית חנות בשופיפיי שיווק בלינקדאין לחנות הוירטואלית B2B שלכם – התכנים שכדאי לכם להעלות. שיווק חנות וירטואלית – 22 טיפים שכדאי מאד ליישם ניהול עמוד אינסטגרם לחנויות וירטואליות – הכירו את האלגוריתם של אינסטגרם ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – אפליקציות עיצוב ועריכה שימושיות אימייל מרקטינג לאיקורמס – האוטומציות שכל חנות חייבת שיווק מיילים לחנות וירטואלית איך לכתוב תיאור מוצר שמוכר לחנות האופנה הוירטואלית שלכם? שיפור חווית משתמש בחנות וירטואלית – 43 טיפים שימושיים אימייל מרקטינג – המיילים שכל מותג אופנה חייב לשלוח אפליקציית מובייל לחנות וירטואלית – בעד ונגד שיווק מיילים – האם לשלוח יותר או פחות מיילים מכירתיים? בניית חנות וירטואלית – בעיות במבנה ובעיצוב שעלולים להביא לכשלונה ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם – סוגי קהל הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? חלק 1 – חנות בזירת מסחר מול חנות עצמאית איך להקים דפי מוצר מעולים בחנות הוירטואלית שלכם? שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים חשובים לשיפור המכירות שיווק באינסטגרם – איך לקדם את החנות הוירטואלית שלכם על ידי שימוש בסטוריז? שימור לקוחות: איך לשמר ולמכור יותר ללקוחות הקיימים של החנות הוירטואלית שלכם? מצב האופנה: קניות אונליין ושיווק דיגיטלי שיווק באמצעות תוכן – 10 סיבות למה מאד כדאי שיהיה לכם בלוג? כתיבת תוכן לחנות תכשיטים וירטואלית – איך לכתוב תיאורי מוצר לתכשיטים שלכם? אימייל מרקטינג – איך להעיר את הנרשמים הלא פעילים שלכם? איך לשווק חנות תכשיטים וירטואלית? שיווק חנות וירטואלית באינסטגרם – איך להגדיל את החשיפה, המעורבות והמכירות? איך לנהל חנות וירטואלית מצליחה? ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה – אילו סוגי תכנים כדאי להעלות? אינסטגרם רילס Instagram Reels – מה זה ומה לעשות עם זה? שיווק חנות וירטואלית – איך למכור לדור ה – Z? אימייל מרקטינג לחנות וירטואלית – טיפים שימושיים שיעשו הבדל ניהול תוכן ושיווק תוכן לחנויות וירטואלית בניית אסטרטגיה שיווקית לחנות וירטואלית איך להגדיל מכירות בחנות וירטואלית ? שיווק מיילים לחנות תכשיטים וירטואלית – איך לעשות זאת נכון? מעקב מתחרים – תבנית בניית תוכנית עסקית לחנות וירטואלית אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון ולהצליח ? בניית חנות וירטואלית עם וויקס: יתרונות, חסרונות ולמי מתאים? אימייל מרקטינג – איך יוצרים רשימת תפוצה מההתחלה וכמו שצריך? למה חנויות וירטואליות נכשלות – בעיות כספים וניהול קידום חנות וירטואלית – הבעיות השיווקיות שעלולות להביא לכשלון החנות שלכם 24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ומה לעשות עם זה? קידום חנות וירטואלית – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים והמלצות חשובות אסטרטגית שיווק במדיות החברתיות – למה ואיך? חנות וירטואלית בינלאומית – איך מתחילים למכור גם לשווקים אחרים? ניהול תוכן לחנות וירטואלית – 8 דרכים ליצירת תוכן במדיות החברתיות איך לעשות מחקר מילות מפתח לקידום החנות הוירטואלית שלכם? איך למכור טבעות אירוסין בעזרת האינסטגרם (סרטון) אימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל – 117 המלצות ודוגמאות לשורות נושא מעולות אימייל מרקטינג – 21 דרכים לפלח את רשימת הדיוור שלכם ניהול עמוד אינסטגרם – הצ'ק ליסט לעמוד מצליח אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך למשתמש המתחיל ניהול תוכן לרשתות חברתיות – 64 רעיונות לתוכן נהדר בניית חנות וירטואלית B2B – הדגשים החשובים העדפות צרכנים בקניות אונליין בשנת 2021 איך לכתוב תיאור מוצר שגוגל אוהב? (וגם הלקוחות שלכם) איך לבצע ניתוח מתחרים של החנות הוירטואלית שלכם? הקמת חנות וירטואלית – 7 הדברים שחייבים להתייחס אליהם ניתוח נתונים לחנות וירטואלית – 7 המדדים שאתם חייבים להכיר שימוש בתמונות באימייל מרקטינג: 10 טיפים למציאת התמונה הנכונה. שיווק חנות וירטואלית – איך לבנות תוכנית שיווקית? איך להקים חנות תכשיטים וירטואלית? עיצוב חנות וירטואלית – הדברים שאתם חייבים בעמוד הבית בניית חנות וירטואלית עם וורדפרס/ווקומרס – למה ולמי כדאי? הקמת חנות וירטואלית בקוד סגור – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה – חלק 3: הקמת חנות בתבנית מוכנה צרו איתי קשר בואו נתחיל! שליחה