אימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל – 117 המלצות ודוגמאות לשורות נושא מעולות

 

אימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל – 117 המלצות ודוגמאות לשורות נושא מעולות שיגרמו לנמענים שלכם לפתוח את המיילים שלכם

 

אימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל - 117 המלצות ודוגמאות לשורות נושא מעולות

אימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל הוא כלי שיווקי רב עוצמה כשנעשה נכון.
תיבת הדואר שלנו מוצפת במיילים לרוב מעשרות מותגי לייף סטייל, אופנה, נעליים טיפוח ועוד והתחרות על ליבו של כל לקוח רק הופכת למאתגרת יותר – מה יגרום ללקוחות שלכם לפתוח דווקא את המייל שלכם מתוך עשרות שהוא מקבל? כמובן – שורת הנושא.

 

אתם יכולים להשקיע בתוכן עשיר ונפלא, בגרפיקה מפוארת, אך אם שורת הנושא לא אטרקטיבית, והנמען לא פותח את המייל – כל העבודה שלכם היתה לשווא.

איך כותבים שורת נושא שגורמת לנמענים לפתוח את המייל?  אז הנה – אימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל, 100 שורות נושא שעושות את העבודה

 

פחד מלפספס

"רק ל- 24 שעות, כל הנעליים האדומות ב- 60% הנחה" או "נשארו רק 2 זוגות של נעליים אדומות"

אם היו מציעים לכם את הנעליים (זה כמובן יכול להיות גם כל מוצר אחר) שאתם אוהבים בהנחה ניכרת, אבל ההנחה בתוקף רק ל- 24 שעות,  או אם הייתכם יודעים שתכף המלאי שלהן אוזל, סביר להניח שהייתם נלחצים, חוששים לפספס את ההזדמנות ומבצעים את הרכישה עכשיו.

ואכן החשש שלנו לפספס הזדמנות (ובאנגלית FEAR OF MISSING OUT – FOMU ) הוא עקרון פסיכולוגי  שימושי מאד וכדאי להוסיף אותו לשורת הנושא שלכם

אתם יכולים להוסיף אלמנט בהילות (רק עוד ___ ימים/שעות לסיום המבצע)
או אלמנט מחסור (מידות אחרונות, נשארו רק 5 במלאי)

מותג האיפור KYLIE ההו כה מפורסם של אושיית האינסטגרם, קיילי ג'אנר, נוקט באלמנט המחסור כאסטרטגיה שיווקית באופן קבוע, וכך יוצר בקרב הלקוחות תחושה קבוע של מחסור ומניע אותם לקנות עכשיו רגע לפני שהמוצר שהם חושקים בו ייגמר

הנה כמה שורות לדוגמא

– רק ל- 48 שעות, כל _____ (טבעות הזהב/שמלות/סרומים – אפשר להוסיף מוצר ספציפי או קטגוריית מוצרים) ב- 25% הנחה.

– רק בסוף השבוע הזה משלוח חינם על כל קניה

– שעות אחרונות לסיום המבצע

– מידות אחרונות בהחלט, הכנסו עכשיו

– המלאי שלנו אוזל יותר מהר ממה שנראה

– פגישת יעוץ חינם רק ל- 5 הפונים הראשונים

– ההטבה שלנו נגמרת בחצות

– 50% הנחה רק ל- 10 הקונים הראשונים

 

http://

via GIPHY

 

סקרנות

אנשים הם טיפוסים סקרנים מטבעם ומספיק להוסיף את המילה הנכונה על מנת לעורר מייד את סקרנות ותשומת הלב של הנמען אל המייל שלכם:

– אתם חייבים לקרוא את המייל הזה

– סודות הטיפוח שלנו נחשפים

– ההרגלים המוזרים של הנשים הכי אופנתיות

– האם זאת השמלה הלוהטת ביותר?

– מה נועלות המפורסמות והיפות לחתונה שלהם

– התיק שלא תוכלי לצאת בלעדיו מהבית

– החגורה שכולם מדברים עליה ועכשיו יכולה להיות שלך

– הבגדים שישדרגו את המראה שלך ברגע

– סודות מחדר ההלבשה שאף אחד לא מדבר עליהם

– אל תפתחו את המייל הזה כשאתם עומדים

– המוצר המהפכני שלא תרצי להפסיק להשתמש בו

 

 

הומור

אין כמו לצחוק, ואין כמו הומור לגרום לאנשים לפתוח מיילים ולקנות מכם. התחילו בלחשוב על סיטואציות מחיי היום יום של הלקוחות שלכם וראו כיצד אתם יכולים ליצור מזה משפט קצר, קולע שגם יעלה חיוך.

– לא השמנתי, כן אני בהריון – מתנות נפלאות ליולדת

– השתדלי לא ללקק אותו, קרם אנטי אייג'ינג חדש מתמציות פירות

– גם בקיץ עם "סוודר"? טיפול חדשני להורדת שיער לגברים

– הטבעת שתגרום לאשה שלך להגיד כן וגם….

– הקץ לכיווץ העיניים, המשקפיים שאפילו את תאהבי להרכיב

– אולי המשטרה תצטרך להתערב, ניהול עמוד אינסטגרם שיגדיל מאד את מספר העוקבים אחריך

– "זה לא ממך"?? דיאודורנט טבעי חדש בגודל מיוחד שיציל אותך מרגעים מביכים..

 

 

נקודות כאב

הלקוחות שלכם רוצים לדעת שאתם חושבים עליהם, מכירים אותם, יודעים מה מפריע להם ונותנים להם מענה. חשבו על הלקוחות שלכם, מה הדברים שמפריעים להם? מה כואב להם? ערכו רשימה של דברים ב- 2-3 מילים, שיכולות להיות ההתחלה של שורת נושא נפלאה, וכשאתם קולעים בדיוק לנקודה הכואבת, אתם מגדילים מאד את הסיכוי לפתיחת המייל (וגם לרכישה)

– איך להציע נישואין ולהגדיל את הסיכוי לקבל "כן"?

– החולצות החדשות שיטשטשו את הבטן

– האביזרים שישדרגו לך את המראה בלי מאמץ במיוחד כשאין לך זמן

– הקרם המהפכני להורדת נפיחות מתחת לעיניים

– השמלה שאת יכולה ללבוש לכל מקום בכל זמן (ותמיד להראות מדהים)

– השעון שהגבר שלך ירצה לקבל ליום הולדת

– החצאיות הצנועות שלנו, 100% שיק, 0% "דודה"

– שוב פגשת משהי עם אותה שמלה? הליין החדש שלנו – שמלה תפורה בדיוק ורק בשבילך

– נמאס לך לשבור את הראש אילו נעליים לנעול?

– קולקציית החזיות החדשה: פרגני לעצמך בתמיכה ראויה

– פתרונות אחסון נפלאים לבתים קטנים

– קרם הרוזמרין המהפכני שיעיר את השיער שלך לחיים

– איך ליצור מראה בית גדול יותר?

– החולצה שתמיד תוכלי ללבוש, גם כשאין לך מה ללבוש

– נעלי העקב החדשים שלנו – גם אנחנו לא מתפשרים על נוחות

– נמאס לך מהבלאגן? טיפים לארגון נכון של הבית

– הנעליים הנפלאות וה…טבעוניות שלנו

– איך לחסוך כסף בקניית מוצרי איפור?

– האביזרים/רהיטים שיהפכו את הדירה שלך ליוקרתית יותר

– איך לרהט את הבית בלי לקחת עוד משכנתא?

– איך להראות זוהרת, גם לאחר לילה ללא שינה?

 

שימוש במילים עוצמתיות

יש מילים שכאשר מוסיפים אותן לשורת הנושא, היא מייד מקבלת עוצמה ומעוררת עניין. לכן כדאי להוסיף אותן (כל פעם אחת, מקסימום שתיים) וסביבן לבנות את הנושא

– ___% הנחה
– חינם
– מהרי
– שדרג/משודרג
– חשוב
– חדש
– קסום
– שמח
– מהנה
– לזכות/זוכה
– מצליח
– נצחון
– מיוחד
– סודי
– נדיר
– אמיתי
– בונוס
– אמיץ
– מיידי/עכשיו/היום
– לוהט
– מצחיק
– חדשני
– מתנה
– ללא מאמץ
– כמו של… (וגם לא כמו של….)
– שכולם…
– אינטימי
– הכי…
– שאף פעם…
– מהפכני
– דימיוני
מרגש
– מפחיד
– מטורף
– רק ל…
– מוכח
– בקלות
– את/ה או שם
– איך/כיצד
– טוב יותר
– כוח
– מובטח
– מקורי
– שימושי
– קל
– הזדמנות (אחרונה/ראשונה וכו)
– הפתעה
– מומחה
– מוגבל (זמן או כמות)
– חשיפה
– בלעדי
– רווחי
– בדוק
– אמין

הוכחה חברתית

אנחנו יצורים חברתיים, וזה משפיע בשתי דרכים:
1. כשאומרים לנו שעוד אנשים קנו/משתמשים במוצר או שירות – מבחינתנו זה הוכחה שהוא טוב, זה הרבה פעמים מספיק על מנת להרגיע את החששות שלנו ולהעלות את הסיכוי שגם אנחנו נרכוש אותו.

2. כאשר אנו יודעים שלהרבה אנשים בסביבתנו כבר יש מוצר כלשהו – גם אנחנו רוצים אותו, כי כנראה שהמוצר טוב וגם אנו רוצים להשתייך, להיות חלק מאותה קבוצה.

ההשפעה על הרצון להתנסות במוצר/שירות גדלה במיוחד אם ידוע שידוען כלשהו גם משתמש בו.

לכן מאד כדאי להוסיף הוכחות חברתיות בשני המובנים הנ"ל, הנה כמה דוגמאות:

– הנעליים שקייט מידלטון אוהבת במיוחד

– הצטרפי למאות נשים שכבר רכשו את הצללית המיוחדת הזאת

– החולצה שאזלה מהמלאי חוזרת, ובגדול

– 5 תכשירי האיפור שלנשים מצליחות יש תמיד בתיק

– הטבעת המשגעת שנבחרה כחביבת הקהל

– ראו מה הלקוחות שלנו אומרים על הרהיטים שלנו

– הטיפים למראה עור פנים מטופח מהרופא העור של מדונה

– המלצות עיצוב הבית מגורו האדריכלות ________

– החולצה שקיבלה ציון 5 כוכבים מ- 1000 נשים

– התיק לקיץ של הפאשניסטות המובילות

– איך לארגן את הבגדים לתינוק – טיפים מסטייליסטית מובילה

– תראו איך פירגנו לנו בעיתון/מגזין ______

– החולצה הנפלאה שלנו שרותם סלע לבשה אתמול להשקה

 

הוספת אימוג'י

האימוג'יז היום הפכו לשפה נוספת, והשימוש בהם רק הולך וגובר – הם צבעוניים, מתוקים ו…מושכים תשומת לב  – לכן אם אתם רוצים שהמייל שלכם יבלוט בין עשרות מיילים אחרים – הוסיפו אותם לשורת הנושא.

– התייחסו לנושא הכללי של המייל והוסיפו אימוגי'ז רלוונטיים. למשל אם יש לכם חנות תכשיטים ואתם עושים מבצע מיוחד על טבעות אירוסין, הוסיפו אימוג'י של טבעת/כלה/כוס יין/לב,.
כך יכולה להראות שורת הנושא שלכם (שימו לב גם למגבלת הזמן היוצר תחושת בהילות)
ל24 שעות בלבד – 25% הנחה על כל טבעות האירוסין

– כדאי להוסיף אחד בתחילת משפט ושני בסופו. יותר מידי וזה כבר הופך לילדותי

– זכרו שהאימוג'יז נראים אחרת בכל מערכת מיילים/דפדפנים. ואם אצלכם אתם רואים לב אדום – יכול להיות שאצל

 

לסיכום

אימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל יכול להיות כלי שווקי מוביל, נפלא ומוכר, אך צריך לעשות אותו כמו שצריך

והאתגר הראשון הוא לגרום לנמען לפתוח את המייל ועל מנת שזה יקרה, אתם חייבים לכתוב שורות נושא שהנמען לא יוכל להשאר אדיש אליהן.

גוונו, שנו, הוסיפו מילים בעלות עוצמה והומור בכל הזדמנות, ובדקו מה עובד לכם הכי טובה.

 

רוצים לדעת עוד על שירות אימייל מרקטינג שלנו למותגי לייף סטייל? צרו קשר עכשיו

 

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אתכם

הכללים לשיווק מיילים מוצלח

אימייל מרקטינג – הסטטיסטיקות שכדאי להכיר

איך ליצור רשימת תפוצה מההתחלה

 

 

שיתוף הפוסט

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!