ניהול דף אינסטגרם – איך להשתמש נכון בהאשטגים?

ניהול דף אינסטגרם – איך להשתמש נכון בהאשטגים כדי ליצור דף מצליח?

 

ניהול דף אינסטגרם

ניהול דף אינסטגרם הוא עניין מורכב: צריך לייצר תוכן מדהים ומגוון, להיות פעילים, לייצר מעורבות, ו…לבחור את האשטגים הנכונים עבור כל אחד מהפוסטים. שימוש מושכל בהאשטגים היא אחת הדרכים הטובות להגיע לקהלים רחבים ומגוונים, וזה יכול להיות מתורגם לעמוד מצליח יותר שגם מביא לכם גם לקוחות ומכירות.

 

הם התחיל את דרכם בטוויטר, התרחבו לאניסטגרם ואחר כך גם לפייסבוק – האשטגים, הסולמיות הקטנות שמקטלגות את עולם התוכן לנושאים. וכאמור ניהול דף אינסטגרם מחייב התייחסקות קבוע לבחירת האשטגים לכל תוכן שאתם מעלים.
איך עושים זאת? בשביל זה אנחנו כאן

מה זה האשטגים ולמה?

האשטגים הם מעין מילות מפתח וצירופי מילים, המסומנים בסולמית ויוצרים קטגוריה נפרדת, ניתנת לחיפוש.

ניהול עמוד אינסטגרם

מה יכול לעשות שימוש נכון בהאשטגים:

* להגדיל מאד את החשיפה – האשטג יכול להביא לעמוד שלכם קהל חשוב, גם אם אינם עוקבים אחריכם.
* להגדיל את כמות העוקבים בחשבון
* להגדיל את רמת המעורבות
* בונה קהילה סביב העסק שלכם ולעזו

פוסט עם לפחות האשטג אחד יקבל בממוצע מעל 12% יותר מעורבות מפוסט ללא האשטגים כלל. כך שבהחלט שווה לחשוב על אסטרטגיית האשטגים למותג שלכם אם אתם רוצים להגדיל את החשבון שלכם.

איך משתמשים נכון?

נתחיל במה מה לא לעשות

* לא להוסיף האשטגים לא רלוונטיים

כאשר משתמש עוקב אחרי האשטג ורואה תוכן לא רוולנטי שהוא לא אוהב, הם יכולים לבחור לא להראות את האשטג הזה. אם הרבה אנשים יבקשו לא לראות את האשטגים שלכם, האלגוריתם של אינסטגרם עלול להבין שהתוכן של לא אהוב ורצוי ולא יחשוף אותו הרבה או בכלל.
לכן כאשר אתם יוצרים פוסט/סטורי השתמשו רק באלו שמחוברים לתוכן ולתחום שלכם, כמו כל דבר – זה לא הכמות, אלא האיכות. אתם לא רוצים שהפוסט שלכם ייחשף הכי הרבה, אתם רוצים שהוא ייחשף הכי הרבה לקהל המטרה שלכם

לא להשתמש באותם האשטגים שוב ושוב

באינסטגרם פחות אוהבים שחוזרים על הדברים ומעבר לזה – בכל פוסט יש לכם אפשרות להוסיף 30 האשטגים ובסטורי 15, זה לא מעט ויש כל כך הרבה אפשרויות שונות ומגוונות להאשטגים,וכך אתם יכולים ליצור חשיפה גבוהה יותר ולהגיע לאנשים רולוונטים בכל מיני צורות

מה כן לעשות?

שימוש בסוגים שונים של האשטגים

ניהול דף אינטסגרם עסקי

האשטגים למוצר או השירות שלכם כמו: ANIMALSFOOD #LUXURYFURNITURE # BABYCLOTHES#

האשטגים לנישה או לתעשיה שלכם: PERSONALTRAINER #VEGANFOOD#

האשטגים לקהילות אינסטגרם בתעשיה שלכם: BAKERSOFINSTAGRAM#,

האשטגים לאירוע מיוחד: TECHMUSICFESTIVAL, #BALCKFRIDAYPRESALE#

האשטגים לשימוש במקום: NYC, #JAFFOFLEAMARKET#

האשטגים יומיים: MEATLESSMONDAY #

חשוב מאד להשתמש במגוון של האשטגים בפוסטים ובסטוריז, כך שתוכלו להגיע אליהם מספר רחב יותר של אנשים.

למשל אם יש לכם חנות פיזית לתכשיטים ממוחזרים בתל אביב אתם יכולים להשתמש בהאשטג #JEWELRYINTLV כך תוכלו להגיע ספציפית לאלו המחפשים חנויות תכשיטים איכותיות באזור, אתם גם יכולים להשתמש בהאשטג #RECYCLEJEWELERY, לאלו שמתעניינים ספציפית בתחום הזה #GREENISRAEL ולהגיע לאנשים שהתחום הסביבתי יקר לליבם.

האשטגים ממותגים

האשטג ממותג הוא זה הנושא שם מותג מסויים או את המוצרים/שירותים של אותו מותג: #CHANEL, #YSLBAG.

 

ניהול חשבון אינסטגרם

 

האשטגים ממותגים נועדו לקשר אליכם את קהל המטרה. אפשר להשתמש בהם במהלך קמפיין או בשימוש תוכן שהגולשים יוצרים. כאשר העוקבים שלכם משתמשים בהאשטגים הממותגים שלכם בפוסטים שלהם, היכולת שלכם להחשף לקהלים חדשים גדלה מאד.
לאחר שאתם יוצרים את האשטג שלכם, בקשו מהעוקבים שלכם להשתמש בו בפוסטים ובסטוריז שלהם, או להוסיף אותו בתיאור הפוסט.

איך למצוא את האשטגים הטובים ביותר לעמוד שלכם?

כאשר משתמשים בהם נכון, האשטגים יכולים לעזור לכם להגדיל את החשיפה, לקבל יותר מעורבות ולמשוך יותר עוקבים.

אבל על מנת להצליח עם האשטגים, אתם צריכים להיות אסטרטגיים באילו האשטגים אתם משתמשים ומתי.

למרות שיש האשטגים עם עשרות מיליוני פוסטים, היכולת שלכם לבלוט שם היא קטנה מאד, התחלופה גדולה ושימוש בהם ברוב המקרים לא ישיג את המטרות המבוקשות, בטח אם אתם עדיין עושים את צעדיכם הראשונים באינסטוש. במקום זאת עדיף להשתמש בהאשטגים עם מספר פוסטים מועט יותר או נישות ושם לנצנץ. ככל שהאשטגים יותר נישתיים, כך יש יותר שיחות סביבם, כך שזה משתלם למצוא אותם.

הנה 6 דרכים למצוא את האשטגים הטובים ביותר עבור החשבון שלכם:

שימוש כלים יעודיים

דרכך תוכלו למצוא אלפיהאשטגים שונים ומשונים מכל תחום אפשרי. הנה כמה כלים יעילים:
KEYWORD TOOL על ידי הוספת האשטג מהתחום תקבלו תוך שניות רשימה ארוכה של האשטגים נוספים.
וגם ALL HASHTAGS ו- INSTAVAST

חקרו את הקהל שלכם

בדקו באילו האשטגים הקהל שלכם משתמש ובדקו מה מתאים לתוכן שלכם. על מנת להגדיל כל הזמן את החשיפה, אתם צריכים להשתמש בהאשטגים רלוונטיים המכילים מילות מפתח שהקהל שלכם מחפש.

בדקו אצל המתחרים שלכם

אתם יכולים ללמוד הרבה מהמתחרים שלכם, במיוחד אלו המצליחים. אם אתם מכירים אישית, אז חפשו אותו ישירות באינסטגרם ובדקו באילו האשטגים הוא עושה שימוש בתכנים השונים, התייחסו במיוחד לפוסטים עם רמות מעורבות גבוהות. אם אתם לא מכירים הרבה מהמתחרים, חפשו בגוגל לפי מילות מפתח שונות בקטגוריה שלכם, וחפשו באינסטוש לפי התוצאות בגוגל.

חפשו במובילי התעשיה

אחד הדרכים הטובות לגלות האשטגים רלוונטיים היא לעקוב אחרי המשפיענים בעלי קהל דומה או זהה לשלכם. בכל תעשיה יש את המשפיענים, השמות הגדולים בתחום. מצאו מי האנשים/מותגים האלו ושתמשו בפוסטים שלכם כמקור השראה

מצאו האשטגים נישתיים

זה קל מאד למצוא האשטגים נוספים בתחום שלכם: בשדה החיפוש באינסטוש, בחרו טאגד מהתפריט. ואז תוכלו לראות את האשטגים נוספים הקורבים לתחום שלכם.

התייחסו לאירועים ומגמות בתחום

כמקצוענים בתחומכם, אתם בטח מכירים את המגמות והנושאים המובלים בו. חשוב מאד להיות מעודכנים במה שקורה בתעשיה שלכם (בלי קשר להאשטגים) כך "תוכלו להכות בברזל כשהוא חם" כשקורה משהו חדש בתחום שלכם, הקהל שלכם מחפש אותו, הוא רוצה לדעת עוד, לקבל פרטים, ואם אתם תהיו שם לספק לו את זה על ידי שימוש בהאשטגים, הם יגיעו אליכם ובהחלט יתכן שישיארו איתכם.

 

כיצד לארגן את האשטגים שלכם?

על מנת להקל עליכם ושלא תצטרכו בכל פעם שאתם מעלים פוסט לבדוק, לחפש ולמצוא את האשטגים הנכונים, כדאי להכין רשימות מראש.

חלקו לנושאים

חשבו באופן רחב על התחום בו אתם עוסקים, חשבו מה מעניין את קהל המטרה שלכם: אם למשל יש לכם קייטרינג קינוחים טבעוני השם דגש על בריאות, פרקו את הנושא לחלקים: אוכל, קינוחים, טבעוני, בריאות (מניעת מחלות) – התייחסו לכל אחד מהחלקים והכינו רשימה ארוכה של האשטגים מהפופלריים ביותר ועד הנישתיים. מומלץ גם להתייחס בראיה רחבה ולהוסיף כמו נושאי סביבה, רווחת בע"ח וכן אפשר להתייחס גם למרכיבים (שלכל אחד מהם יש האשטג משלו כמו גבינה טבעונית, שוקולד טבעוני, קרם טבעוני, וכו)

הרשימה הזאת תהווה את הבסיס כל תוכן שתעלו, וכך תוכלו להוסיף לשלב בין האשטגים פופלריים ונישתיים יותר ולהנות מכמה עולמות. חשוב מאד לעדכן את הרשימות שלכם מידי פעם, להוסיף ולהוריד האשטגים.

לסיכום

ניהול דף אינסטגרם הוא מעבר ל"סתם" להעלות תמונת חביבות,  גם בחירת האשטגים הנכונים עבורכם מצריכה התייחסות, וזה שווה את זה, האשטגים הנכונים יכולים להפוך את הדף שלכם משומם לפורח, משגשג ומלא פעילות.

 

 

רוצים לדעת יותר על איך אנחנו מנהלים עמודי אינסטגרם? לחצו כאן

ויש לנו עוד שירותי שיווק ותוכן שכדאי לכם לדעת עליהם

פוסטים נוספים בנושא שיווק ואינסטגרם

אפליקציות שימושיות לעיצוב הפוסטים באינסטגרם

איך ליצור את התוכן הנכון באינטסגרם לחנות הוירטואלית שלכם?

עמודי התכשיטים באינסטגרם שכדאי לעקוב אחריהם

גלילה לראש העמוד