איך להקים דפי מוצר מעולים בחנות הוירטואלית שלכם?

איך להקים דפי מוצר מעולים בחנות הוירטואלית שלכם?

 

 

אם אתם בונים חנות וירטואלית, אחד הדברים שתצטרכו להתמודד איתם זה איך להקים דפי מוצר. בעולם הוירטואלי דפי מוצר הם הלב של החנות, דף מוצר מעולה ייצור מכירות רבות ומצד שני, דף שחסרים בו אלמנטים מרכזיים ומידע עלול לפגוע מהותית במכירות. איך להקים דפי מוצר מעולים בחנות הוריטואלית שלכם?

הנה כמה דגשים:

תפקידו של עמוד מוצר

אם אתם מתלבים איך להקים דפי מוצרים מעולים בחנות הוירטואלית שלכם, כדאי שתבינו קודם כל למה הם כל כך חשובים. כאשר אנו נכנסים לחנות פיזית, אנו רואים את המוצרים המסודרים על מדפים/סטנדים, אפשר להסתכל ולגעת בהם, לקבל מידע ולשאול שאלות את צוות החנות, ואז להחליט אם לקנות או לא.  לדף המוצר יש מספר תפקידים:

  • להיות מזמין, נעים, מסודר ומרווח
    העמוד חייב להיות יפה ומעוצב בדרך שימשוך את המבקרים לעצור ולראות מה יש פה עבורה, ויאפשר להם למצוא בקלות את כל מה שהם צרכים תוך שהוא מספק חווית קניה נעימה.
  • להציג ויזואלית את המוצר על ידי תמונות ווידאו
    אנו לא יכולים לראות פיזית את המוצר, לחוש ולמדוד אותו, לכן חשוב ביותר להוסיף תמונות באיכות גבוהה. אם תמונה שווה אלף מילים, וידאו שווה הרבה מאד תמונות, לכן הוספת ווידאו הממחיש את אופן השימוש במוצר שלכם, בהחלט מחזק את תחושת הממשיות ותורם להגדלת המכירות.
  • לתת מידע רלוונטי על המוצר ועובדות.
    חשוב ביותר לתת מידע מדוייק ורב לגבי המוצר : מה המוצר, ממה עשוי, מה המידות שלו, כיצד נוצר. לכל מוצר יש לתת את המידע הספציפי והרלוונטי לגביו.
  • להראות כיצד המוצר יכול לתת מענה לצרכים.
    בהרבה מהמקרים אנשים לא קונים מוצר כי הם צריכים, הם קונים כי הוא אונה להם על צורך רגשי, ככל שהתיאור יוכל לתת מענה גם לצרכים אלו. אם המבקר בחנות יוכל להרגיש כמה נפלא זה יהיה כשהמוצר יהיה ברשותו, כך גדל הסיכוי שהוא ירצה בסופו של דבר לרכוש את המוצר.

דוגמא לעמודי מוצר נהדרים אפשר למצוא באתר האופנה NET A PORTER המכיל כל מה שצריך ומעבר

 

האלמנטים החשובים בעמוד מוצר

* שם המוצר באותיות גדולות ומובלטות
* תמונות מוצר מזויות שונות ואם יש – וידאו של המוצר
* תיאור מוצר: המאפיינים והיתרונות החשובים ביותר (אם אתם מקימים חנות אופנה, כדאי לקרוא את הפוסט הזה על תיאורי מוצר)
* מחיר רגיל של המוצר ובמבצע – מחיר המוצר לפני הנחה
* וריאציות של המוצר: צבעים, מידות
* מידע נוסף רלוונטי: טבלת מידות, מפרט טכני ועוד.
* עלויות מפורטות של אופציות המשלוחים השונות
* כפתור קריאה לפעולה – מה אתם רוצים שהמבקר יעשה בסופו של דבר בעמוד?
* טלפון של שירות הלקוחות
* ניווט פירורי לחם

וכדאי להוסיף גם:
* הוספה ל- WISH LIST
* מראה מלאי, ליצירת תחושת בהילות
* ביקרות גולשים בפורמט 5 כוכבים (אופציה)
* אפשרויות שיתוף ברשתות חברתיות

דגשים חשובים בהקמת דפי מוצר

 דף המוצר הוא חלק בלתי נפרד מהמותג שלכם, והוא חייב להיות בעל אותה שפה, סגנון ורעיון כמו המותג.

 לכל מותג יש את דפי המוצר שלו, שעובדים עבורו, עם התמונות והתיאורים המתאימים לו ולקהל המטרה שלו

 כתבו כותרת ברורה לכל פריט, שתקל על לקוחות קיימות ופוטנציאליות למצוא בקלות מה שהן מחפשות, וגם תעזור לקדם אתכם במנועי החיפוש.

 תמונות ברורות וטובות שמראות את הפריטים במיטבם (ללא מניפולציות מיותרות) הן הכרח. כדאי מאד להוסיף סרטון וידאו קצר המדגים ומראה את אופן השימוש במוצר

 כתבו תיאור פריט שייתן למבקרים בחנות את כל המידע שהם צריכים על מנת לקבל החלטה אם לקנות או לא: מידות הפריט וסוג החומרים ממנו עשוי.

 על מנת ליצור תיאור מלהיב ומיוחד יותר, הוסיפו מעבר לעובדות ולמאפיינים גם תועלות שהמבקרת בחנות תוכל לקבל מהפריט, אפשר וכדאי גם להוסיף סיפור קצר עליו (למשל מקור ההשראה, אופן יצירה מיוחד וכו).

 כדאי להוסיף מידע נוסף שיכול לעזור לקבל החלטה: טבלת מידות (חשוב מאד), ואופן הטיפול בפריט, מפרטים טכניים וכו.

 הוסיפו כפתורי קריאה לפעולה ברורים עם משפטים קצרים, אין צורך בהתחכמויות ועיצובים מאד מיוחדים. מומלץ לעשות מבחני B/A לראות מה עובד וממיר הכי טוב אצלכם.

 הראו את בבירור את מחיר הפריט, עדיף ללא תוספות של ספרות, פסיקים וסימון המטבע.

 תנו את כל מידע לגבי אופציות המשלוחים ועלותם באופן ברור ובולט. מומלץ מאד להדגיש אם יש לכם אפשרות למשלוח חינם.

 פרטו את מדיניות ההחזרות, אם זאת נדיבה ונוחה במיוחד – חשוב מאד להדגיש זאת.

 הרגיעו את החששות והפחדים של הלקוחות שלכם – ציינו במפורש עד כמה האתר שלכם בכלל מאובטח ומערכת הסליקה בפרט, הוסיפו אייקונים רלוונטיים שידגישו זאת

 הדגישו את מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלכם (כדאי לציין את שעות הפעילות) וכן מומלץ מאד להוסיף אפשרות של צ'אט כך שהלקוחות שלכן יוכלו לקבל מענה מיידי לכל שאלה.

לא לשכוח: KIS – KEEP IT SIMPLE

 על מנת למקסם את הרווחים שלכם ולהגדיל את ערך הסל הממוצע, מומלץ מאד להוסיף טקטיקות מכירה כמו אפ-סייל, קרוס-סייל וכן שימוש בהגבלת זמן ו/או מלאי.

 בדקו, מדדו ונתחו באופן שוטף – ניתוח הביצועים של החנות היא חלק בלתי נפרד מהניהול שלה ותמיד יש מקום לשיפור. ערכו בדיקות תדירות של תוצאות ומדדי העמודים (מפות חום, כמות צפיות, זמן שהייה, אחוז נטישה וכו) נתחו את המידע ושפרו את הדברים, רק כך תוכלו לנהל חנות מצליחה לאורך זמן.

 ניהול חנות ודפי המוצר בה דורשים השקעה רבה וידע רב, אם יש דברים שאתם לא מצליחים לעשות בעצמכם, פנו אל אנשים שמתמחים בתחום, הם ישמחו לעזור.

לסיכום:
עמוד מוצר הוא קודש הקודשים של החנות, הוא הוא המוצר והקמה נכונה של כל העמודים, הכוללים את כל התמונות והתוכן היא לא דבר של מה בכך ודורשת הרבה השקעה של מחשבה וזמן.
אם אתם צריכים סיוע בהקמת החנות ו/או דפי המוצר, אנחנו כאן, כמו תמיד, בשבילכם 🙂

שיתוף הפוסט

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!