fbpx

ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם – סוגי קהל

ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם – מה סוגי הפילוחים והקהלים שניתן ליצור?

 

אחד החזקות בניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם הוא אפשרויות הפילוח המופלאות שיש במערכת.

כאנשים פרטיים כמות המידע הנצברת במערכות של פייסבוק על כל אחד ואחת מאיתנו עלולה להפחיד, אך לעסקים ומשווקים זה מושלם. היכולת לפלח וליצור קהלים מותאמים עוזרת מאד לעסקים להגיע קרוב, עד כמה שניתן, לקהל המדויק שלהם ולהציע לו הצעות שונות ומגוונות.

מה סוגי הפילוחים והקהלים שניתן ליצור במערכת המודעות של פייסבוק?

 

דמוגרפי: ליצור קהל לפי גיל, מגדר, השכלה ותואר עבודה.

 

מיקום: לפלח את הקהל על סמך המקום שבו הם גרים או היו לאחרונה, כגון עיר, מדינה או מדינה ספציפיים.

 

תחומי עניין: מקד לאנשים על סמך תחומי העניין שלהם, כגון תחביבים ספציפיים, פעילויות או דפים שהם אהבו בפייסבוק.

 

התנהגויות: מקד לאנשים על סמך ההתנהגויות שלהם, כגון רכישות אחרונות, שימוש במכשיר והרגלי נסיעה.

 

קהלים מותאמים אישית: ( Custom made Audience) מקד לאנשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם העסק שלך, כגון דרך ביקורים באתר או מעורבות בדוא"ל.

 

קהלים דומים: י(look a like) יצירת קהל הדומה ללקוחות הקיימים שלך או לקהל היעד שלך.

 

 

כיום בגלל מדיניות הפרטיות של אפל קשה יותר לפלח במדויק, אך עדיין. זה בהחלט עובד.

 

 

למידע נוסף על ניהול קמפיינים בפייסבוק, לחצו כאן 

 

 

שיתוף הפוסט

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!