קמפיינים בפייסבוק
ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם
אם אתם לא שם – אתם לא קיימים. פייסבוק ואינסטגרם הן הרשתות החברתיות המובילות, הלקוחות שלכם שם, ואם אתם רוצים להגיע אליהם – קמפיין מפולח ומדויק הוא כלי מעולה.
.ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם הוא כלי שיווקי חשוב ביותר.
מערכת הפרסום של מטא :פייסבוק ואינסטגרם, היא משוכללת, חכמה ומלאת אפשרויות ייחודיות לקדם את המותג שלכם לקהלים מפולחים היטב.
אפשרויות הפילוח הן אחד מהיתרונות החשובים של פרסום בפייסבוק, מכיוון שהן מאפשרות לך להגיע לאנשים הנכונים עם המסר שלך.
כיצד אנו מנהלים קמפיין בפייסבוק
1. מגדירים את המטרות והיעדים של הקמפיין: קובעים בדיוק מה רוצים להשיג, למשל הגברת המודעות למותג, הגברת תנועה לאתר או הגברת המכירות, יצירת לידים וכו.
2. מגדירים את קהל היעד: מי בדיוק הקהל שלך? מה מאפיין אותו?
3. בוחרים את סוג הקמפיין הנכון עבור הפעילות: איזה קמפיין יביא את התוצאות הרצויות בצורה הכי מדויקת, טובה ו… זולה.
4. בוחרים את פורמט המודעה: מה פורמט המודעה שבו נרצה להשתמש, האם זאת תהיה תמונה, סרטון או קרוסלה.
5. כותבים את הקופי המודעה שלך: כתיבת המודעה זאת אומנות בפני עצמה. כיצד למצוא את המילים הנכונות על מנת למשוך את הקהל שלך לעצור דווקא על המודעה שלך.
6. מגדירים את התקציב ואת לוח הזמנים: מה התקציב העומד לרשותנו וכיצד לחלק אותו בצורה הטובה ביותר בין הקמפיינים והמודעות השונות.
7. עושים AB טסטינג – לא תמיד מה שחושבים שיעבוד אכן עובד, לכן תמיד חשוב לבחון ולבדוק מספר מודעות על מנת להגיע למודעה הטובה ביותר הן מבחינת הנראות והן מבחינת הטקסט.
8. עוקבים מקרוב אחר הביצועים- אילו מודעות עובדות טוב יותר ואילו פחות, מי בקהל המטרה הראה תוצאות טובות יותר. בוחנים כל אספק של הפעילות
9. מנתחים ועושים אופטימיזציה: עוקבים אחר הביצועים של הקמפיין ועושים התאמות ושינווים, לגבי התקציב או תוכן המודעה על מנת להבטיח שמקבלים את התוצאות הטובות ביותר.