הבלוג טיפים והמלצות בלוג חיפוש חיפוש איך לכתוב תיאור מוצר שגוגל אוהב? (וגם הלקוחות שלכם) אסטרטגית שיווק במדיות החברתיות – למה ואיך? שיווק מיילים – הכללים לשיווק מיילים מוצלח ניהול עמוד פייסבוק לחנות וירטואלית ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם – סוגי קהל שיווק משפיענים באינסטגרם – כיצד לעשות זאת נכון? מה זה שיווק תוכן ולמה הוא הכרחי לכל עסק? אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך למשתמש המתחיל איך להקים חנות אינטרנטית לצד החנות הפיזית (אומניצ'אנל) ? אימייל מרקטינג – 21 דרכים לפלח את רשימת הדיוור שלכם ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית- המגמות החדשות ל- 2021 אימייל מרקטינג – איך להעיר את הנרשמים הלא פעילים שלכם? קידום חנות וירטואלית – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים והמלצות חשובות שיווק החנות הוירטואלית – איך יוצרים הצעת מכירה ייחודית (USP)? קידום חנות וירטואלית – הבעיות השיווקיות שעלולות להביא לכשלון החנות שלכם איך למכור טבעות אירוסין בעזרת האינסטגרם (סרטון) אימייל מרקטינג – הסטטיסטיקות שכדאי להכיר איך לקבוע מדיניות משלוחים לחנות וירטואלית הקמת חנות וירטואלית – 16 הטעויות הנפוצות שכדאי מאד להמנע מהן שימור לקוחות: איך לשמר ולמכור יותר ללקוחות הקיימים של החנות הוירטואלית שלכם? הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? חלק 2 – בחירת פלטפורמה לחנות עצמאית ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה – אילו סוגי תכנים כדאי להעלות? שיווק חנות וירטואלית – איך למכור לדור ה – Z? חנות וירטואלית בינלאומית – איך מתחילים למכור גם לשווקים אחרים? קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת? איך להקים חנות רהיטים וירטואלית? אינסטגרם למותגי תכשיטים – העמודים שכדאי לעקוב אחריהם אימייל מרקטינג – טעויות נפוצות בשיווק במייל ניהול תוכן ושיווק תוכן לחנויות וירטואלית שיווק מיילים – האם לשלוח יותר או פחות מיילים מכירתיים? ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – אפליקציות עיצוב ועריכה שימושיות הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? חלק 1 – חנות בזירת מסחר מול חנות עצמאית כמה עולה להקים חנות וירטואלית? עיצוב חנות וירטואלית – הדברים שאתם חייבים בעמוד הבית ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית מצב האופנה: קניות אונליין ושיווק דיגיטלי איך לכתוב תיאור מוצר שמוכר לחנות האופנה הוירטואלית שלכם? ניהול תוכן לרשתות חברתיות – 64 רעיונות לתוכן נהדר חנויות אופנה מקוונות ומצליחות שכדאי ללמוד מהן את סודות ההצלחה כתיבת תוכן למותגי לייף סטייל – 257 רעיונות לתוכן שהלקוחות שלכם יאהבו איך לנהל חנות וירטואלית מצליחה? הקמת חנות וירטואלית בקוד סגור – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה – חלק 3: הקמת חנות בתבנית מוכנה העדפות צרכנים בקניות אונליין בשנת 2021 שיווק חנות וירטואלית B2B – כלים חשובים שיעזרו לכם לקדם את החנות אינסטגרם רילס Instagram Reels – מה זה ומה לעשות עם זה? שיווק מיילים -עובדות (אינפוגרף) אימייל מרקטינג לאיקורמס – האוטומציות שכל חנות חייבת אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון ולהצליח ? בניית חנות וירטואלית – הכירו את אפליקציית האתר הפרוגרסיבית (PWA) הדור הבא של חנויות וירטואליות בניית חנות וירטואלית B2B – הדגשים החשובים תכנון, בנייה וניהול חנויות וירטואליות מנהלי שיווק דיגיטלי – מה אתם יודעים על בני דור המילניום? שיפור חווית משתמש בחנות וירטואלית – 43 טיפים שימושיים איך לבצע ניתוח מתחרים של החנות הוירטואלית שלכם? שיווק באינסטגרם – איך לקדם את החנות הוירטואלית שלכם על ידי שימוש בסטוריז? איך למכור באינסטגרם? ואיך למה להקים חנות וירטואלית ברשת? בניית חנות וירטואלית עם וורדפרס/ווקומרס – למה ולמי כדאי? איך להוריד את אחוז ההחזרות בחנות האופנה הוירטואלית שלכם? שיווק מיילים לחנות וירטואלית בניית חנות וירטואלית – המגמות שכדאי ליישם כבר עכשיו בחנות שלכם שימוש בתמונות באימייל מרקטינג: 10 טיפים למציאת התמונה הנכונה. איך להקים חנות תכשיטים וירטואלית? הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק – על מה ולמה? ניהול חנות וירטואלית – איך לקבוע מדדי מפתח (KPI) לחנות שלכם? בניית חנות וירטואלית עם וויקס: יתרונות, חסרונות ולמי מתאים? אימייל מרקטינג – איך יוצרים רשימת תפוצה מההתחלה וכמו שצריך? אפליקציית מובייל לחנות וירטואלית – בעד ונגד למה חנויות וירטואליות נכשלות – בעיות כספים וניהול אימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל – 117 המלצות ודוגמאות לשורות נושא מעולות איך להקים דפי מוצר מעולים בחנות הוירטואלית שלכם? כתיבת תוכן לחנות תכשיטים וירטואלית – איך לכתוב תיאורי מוצר לתכשיטים שלכם? הקמת חנות וירטואלית – 7 הדברים שחייבים להתייחס אליהם קידום חנות וירטואלית – רעיונות שיווקיים מחוץ לקופסא שיווק גרילה – איך לבלוט מעל המתחרים? למה חנויות וירטואליות נכשלות – התפיסות הבעייתיות ניהול תוכן לחנות וירטואלית – 8 דרכים ליצירת תוכן במדיות החברתיות איך לשווק חנות תכשיטים וירטואלית? בניית תוכנית עסקית לחנות וירטואלית שיווק חנות וירטואלית – איך לבנות תוכנית שיווקית? שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים חשובים לשיפור המכירות עיצוב חנות וירטואלית – 4 האלמנטים המרכזיים בעיצוב החנות שלכם כתיבת תוכן שיווקי – איך ליצור בלוג מצוין לעסק שלכם? שיווק מיילים לחנות תכשיטים וירטואלית – איך לעשות זאת נכון? שיווק בלינקדאין לחנות הוירטואלית B2B שלכם – התכנים שכדאי לכם להעלות. ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – 9 דרכים לעיצוב מראה העמוד שהעוקבים אוהבים מעקב מתחרים – תבנית איך לעשות מחקר מילות מפתח לקידום החנות הוירטואלית שלכם? בניית חנות וירטואלית – בעיות במבנה ובעיצוב שעלולים להביא לכשלונה שיווק חנות וירטואלית – 22 טיפים שכדאי מאד ליישם ניתוח נתונים לחנות וירטואלית – 7 המדדים שאתם חייבים להכיר 24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ומה לעשות עם זה? אימייל מרקטינג לחנות וירטואלית – טיפים שימושיים שיעשו הבדל שיווק באמצעות תוכן – 10 סיבות למה מאד כדאי שיהיה לכם בלוג? אימייל מרקטינג – המיילים שכל מותג אופנה חייב לשלוח אימייל מרקטינג לאיקומרס – איך נמנעים מתלונות על ספאם הקמת עמוד אינסטגרם – איך להתחיל ליצור את התוכן הנכון למותג שלכם? איך למקסם את מכירות ה- BLACK FRIDAY בחנות שלכם? איך להגדיל מכירות בחנות וירטואלית ? קידום באינסטגרם – איך להגדיל את כמות העוקבים ורמת המעורבות? בניית חנות וירטואלית – בניית חנות בשופיפיי בניית אסטרטגיה שיווקית לחנות וירטואלית ניהול עמוד אינסטגרם – הצ'ק ליסט לעמוד מצליח ניהול עמוד אינסטגרם לחנויות וירטואליות – הכירו את האלגוריתם של אינסטגרם ניהול חנות אינטרנטית – איך לשמור על נאמנות הלקוחות שלכם ולהגדיל את הרווחים? שיווק חנות וירטואלית באינסטגרם – איך להגדיל את החשיפה, המעורבות והמכירות? איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית? ניהול דף אינסטגרם – איך להשתמש נכון בהאשטגים? צרו איתי קשר בואו נתחיל! שליחה