הבלוג טיפים והמלצות בלוג חיפוש אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך למשתמש המתחיל אינסטגרם למותגי תכשיטים – העמודים שכדאי לעקוב אחריהם שיווק מיילים – הכללים לשיווק מיילים מוצלח שיווק חנות וירטואלית – איך לבנות תוכנית שיווקית? איך לעשות מחקר מילות מפתח לקידום החנות הוירטואלית שלכם? עיצוב חנות וירטואלית – 4 האלמנטים המרכזיים בעיצוב החנות שלכם אימייל מרקטינג – איך יוצרים רשימת תפוצה מההתחלה וכמו שצריך? ניתוח נתונים לחנות וירטואלית – 7 המדדים שאתם חייבים להכיר ניהול עמוד אינסטגרם לחנויות וירטואליות – הכירו את האלגוריתם של אינסטגרם ניהול עמוד פייסבוק לחנות וירטואלית איך להקים דפי מוצר מעולים בחנות הוירטואלית שלכם? בניית חנות וירטואלית – בניית חנות בשופיפיי למה חנויות וירטואליות נכשלות – התפיסות הבעייתיות שיווק משפיענים באינסטגרם – כיצד לעשות זאת נכון? שיווק בלינקדאין לחנות הוירטואלית B2B שלכם – התכנים שכדאי לכם להעלות. שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים חשובים לשיפור המכירות שיווק באינסטגרם – איך לקדם את החנות הוירטואלית שלכם על ידי שימוש בסטוריז? אימייל מרקטינג – איך להעיר את הנרשמים הלא פעילים שלכם? אימייל מרקטינג לחנות וירטואלית – טיפים שימושיים שיעשו הבדל בניית תוכנית עסקית לחנות וירטואלית הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק – על מה ולמה? הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? חלק 1 – חנות בזירת מסחר מול חנות עצמאית בניית חנות וירטואלית – בעיות במבנה ובעיצוב שעלולים להביא לכשלונה 24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ומה לעשות עם זה? קידום חנות וירטואלית – רעיונות שיווקיים מחוץ לקופסא שיווק גרילה – איך לבלוט מעל המתחרים? קידום באינסטגרם – איך להגדיל את כמות העוקבים ורמת המעורבות? בניית חנות וירטואלית B2B – הדגשים החשובים איך להוריד את אחוז ההחזרות בחנות האופנה הוירטואלית שלכם? שיווק מיילים לחנות תכשיטים וירטואלית – איך לעשות זאת נכון? איך להקים חנות אינטרנטית לצד החנות הפיזית (אומניצ'אנל) ? בניית חנות וירטואלית – הכירו את אפליקציית האתר הפרוגרסיבית (PWA) הדור הבא של חנויות וירטואליות ניהול חנות וירטואלית – איך לקבוע מדדי מפתח (KPI) לחנות שלכם? אפליקציית מובייל לחנות וירטואלית – בעד ונגד אימייל מרקטינג לאיקומרס – איך נמנעים מתלונות על ספאם הקמת חנות וירטואלית – 7 הדברים שחייבים להתייחס אליהם ניהול עמוד אינסטגרם – הצ'ק ליסט לעמוד מצליח הקמת עמוד אינסטגרם – איך להתחיל ליצור את התוכן הנכון למותג שלכם? אסטרטגית שיווק במדיות החברתיות – למה ואיך? שימור לקוחות: איך לשמר ולמכור יותר ללקוחות הקיימים של החנות הוירטואלית שלכם? שיווק חנות וירטואלית B2B – כלים חשובים שיעזרו לכם לקדם את החנות בניית חנות וירטואלית עם וויקס: יתרונות, חסרונות ולמי מתאים? בניית חנות וירטואלית עם וורדפרס/ווקומרס – למה ולמי כדאי? שיווק חנות וירטואלית – איך למכור לדור ה – Z? כתיבת תוכן למותגי לייף סטייל – 257 רעיונות לתוכן שהלקוחות שלכם יאהבו שיווק באמצעות תוכן – 10 סיבות למה מאד כדאי שיהיה לכם בלוג? איך לנהל חנות וירטואלית מצליחה? העדפות צרכנים בקניות אונליין בשנת 2021 מעקב מתחרים – תבנית שיפור חווית משתמש בחנות וירטואלית – 43 טיפים שימושיים חנות וירטואלית בינלאומית – איך מתחילים למכור גם לשווקים אחרים? תכנון, בנייה וניהול חנויות וירטואליות שיווק חנות וירטואלית באינסטגרם – איך להגדיל את החשיפה, המעורבות והמכירות? איך לשווק חנות תכשיטים וירטואלית? חנויות אופנה מקוונות ומצליחות שכדאי ללמוד מהן את סודות ההצלחה איך לבצע ניתוח מתחרים של החנות הוירטואלית שלכם? שיווק מיילים לחנות וירטואלית איך להקים חנות רהיטים וירטואלית? ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – 9 דרכים לעיצוב מראה העמוד שהעוקבים אוהבים אימייל מרקטינג – טעויות נפוצות בשיווק במייל איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית? למה חנויות וירטואליות נכשלות – בעיות כספים וניהול איך להקים חנות תכשיטים וירטואלית? שיווק החנות הוירטואלית – איך יוצרים הצעת מכירה ייחודית (USP)? קידום חנות וירטואלית – הבעיות השיווקיות שעלולות להביא לכשלון החנות שלכם קידום חנות וירטואלית – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים והמלצות חשובות שיווק מיילים – האם לשלוח יותר או פחות מיילים מכירתיים? כתיבת תוכן שיווקי – איך ליצור בלוג מצוין לעסק שלכם? איך לכתוב תיאור מוצר שגוגל אוהב? (וגם הלקוחות שלכם) אימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל – 117 המלצות ודוגמאות לשורות נושא מעולות אינסטגרם רילס Instagram Reels – מה זה ומה לעשות עם זה? ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית- המגמות החדשות ל- 2021 הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? חלק 2 – בחירת פלטפורמה לחנות עצמאית איך למכור באינסטגרם? ואיך למה להקים חנות וירטואלית ברשת? קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת? ניהול חנות אינטרנטית – איך לשמור על נאמנות הלקוחות שלכם ולהגדיל את הרווחים? מה זה שיווק תוכן ולמה הוא הכרחי לכל עסק? ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה – אילו סוגי תכנים כדאי להעלות? הקמת חנות וירטואלית בקוד סגור – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה – חלק 3: הקמת חנות בתבנית מוכנה בניית חנות וירטואלית – המגמות שכדאי ליישם כבר עכשיו בחנות שלכם איך לקבוע מדיניות משלוחים לחנות וירטואלית אימייל מרקטינג – הסטטיסטיקות שכדאי להכיר ניהול תוכן לחנות וירטואלית – 8 דרכים ליצירת תוכן במדיות החברתיות ניהול תוכן לרשתות חברתיות – 64 רעיונות לתוכן נהדר שיווק מיילים -עובדות (אינפוגרף) איך למכור טבעות אירוסין בעזרת האינסטגרם (סרטון) איך למקסם את מכירות ה- BLACK FRIDAY בחנות שלכם? ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – אפליקציות עיצוב ועריכה שימושיות עיצוב חנות וירטואלית – הדברים שאתם חייבים בעמוד הבית מנהלי שיווק דיגיטלי – מה אתם יודעים על בני דור המילניום? כתיבת תוכן לחנות תכשיטים וירטואלית – איך לכתוב תיאורי מוצר לתכשיטים שלכם? אימייל מרקטינג – המיילים שכל מותג אופנה חייב לשלוח כמה עולה להקים חנות וירטואלית? בניית אסטרטגיה שיווקית לחנות וירטואלית שיווק חנות וירטואלית – 22 טיפים שכדאי מאד ליישם ניהול תוכן ושיווק תוכן לחנויות וירטואלית אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון ולהצליח ? ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית איך להגדיל מכירות בחנות וירטואלית ? מצב האופנה: קניות אונליין ושיווק דיגיטלי אימייל מרקטינג – 21 דרכים לפלח את רשימת הדיוור שלכם ניהול דף אינסטגרם – איך להשתמש נכון בהאשטגים? הקמת חנות וירטואלית – 16 הטעויות הנפוצות שכדאי מאד להמנע מהן איך לכתוב תיאור מוצר שמוכר לחנות האופנה הוירטואלית שלכם? אימייל מרקטינג לאיקורמס – האוטומציות שכל חנות חייבת צרו איתי קשר בואו נתחיל! שליחה