הבלוג
כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי וניהול חנויות וירטואליות ולא היה לכם את מי לשאול

שיווק בלינקדאין לחנות הוירטואלית B2B שלכם – התכנים שכדאי לכם להעלות.
שיווק בלינקדאין לחנות הוירטואלית B2B שלכם – התכנים שכדאי לכם להעלות. יש לכם חנות וירטואלית B2B ואתם רוצים לשווק אותה? האם חשבתם על שיווק בלינקדאין?

בניית חנות וירטואלית – בעיות במבנה ובעיצוב שעלולים להביא לכשלונה
בניית חנות וירטואלית – בעיות במבנה ובעיצוב שעלולים להביא לכשלונה בניית חנות וירטואלית היא תהליך מורכב מאד המצריך התייחסות רבה לשיווק, כספים וגם, ולא

אינסטגרם למותגי תכשיטים – העמודים שכדאי לעקוב אחריהם
אינסטגרם למותגי תכשיטים – העמודים שכדאי לעקוב אחריהם ולקבל השראה (ולהעתיק [רק את הרעיון] … לפעמים…) אם אתם חושבים על ערוץ דיגיטלי שבו תוכלו

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית- המגמות החדשות ל- 2021
ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית – המגמות החדשות ל – 2021 שאתם חייבים להכיר ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית הוא משימה מורכבת. מצד

הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק – על מה ולמה?
הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק – למה כדאי ואיך לעשות זאת? פייסבוק ואינסטגרם (השייכת לפייסבוק) שולטות ללא עוררין במדיות החברתיות בעולם (למעט סין כמובן).

24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ומה לעשות עם זה?
24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ואיך לפתור את זה? יש לכם מוצרים, אתר, תמונות, הקמתם חנות, השקעתם הרבה זמן וכסף, עשיתם השקה

ניהול תוכן לחנות וירטואלית – 8 דרכים ליצירת תוכן במדיות החברתיות
ניהול תוכן לחנות וירטואלית – 8 דרכים שיעזרו לכם ליצור תוכן נהדר למדיות החברתיות כבר ידוע שתוכן הוא המלך ולכן ניהול תוכן לחנות וירטואלית

מצב האופנה: קניות אונליין ושיווק דיגיטלי
מצב האופנה : קניות אונליין, שיווק דיגיטלי וצעירים כמו בשאר תחומי הסחר, גם עולם האופנה עובר מהפכה – יותר ויותר אנשים מעדיפים לערוך קניות אונליין.

חנויות אופנה מקוונות ומצליחות שכדאי ללמוד מהן את סודות ההצלחה
חנויות אופנה מקוונות ומצליחות שכדאי ללמוד מהן את סודות ההצלחה כולם מדברים על המעבר צרכני האופנה לעולם הוירטואלי, אך גם שם לא רק שלא פשוט,

איך למקסם את מכירות ה- BLACK FRIDAY בחנות שלכם?
איך למקסם את מכירות ה – BLACK FRIDAY בחנות שלכם? ספטמבר אוקטובר הם חודשי חגי תשרי ונובמבר הוא חודש חגיגי גם, חודש הקניות, כשהיא

עיצוב חנות וירטואלית – הדברים שאתם חייבים בעמוד הבית
עיצוב חנות וירטואלית – מה אתם חייבים בעמוד הבית על מנת להשאיר את המבקרים בחנות ולהגדיל את ההמרות? עיצוב חנות וירטואלית הוא עולם מופלא אך

איך להוריד את אחוז ההחזרות בחנות האופנה הוירטואלית שלכם?
איך להוריד את אחוז ההחזרות בחנות האופנה הוירטואלית שלכם? השקעתם רבות בחנות שלכם, פריטים אופנתיים מקסימים, תמונות איכותיות, כתבתם תיאורי פריט מושלמים, פרסמתם, הבאתם

שיווק חנות וירטואלית – 22 טיפים שכדאי מאד ליישם
שיווק חנות וירטואלית – 22 טיפים שכדאי מאד ליישם כבר היום לא משנה מה אתם מוכרים בחנות הוירטואלית שלכם ובאיזה פלטפורמה היא מוקמת,

הקמת חנות תכשיטים וירטואלית – איך לכתוב תיאורי מוצר לתכשיטים שלכם?
הקמת חנות תכשיטים וריטואלית – איך לכתוב תיאורי מוצר לתכשיטים שלכם שימשוך את תשומת הלב וגם ימכור? אם אתם בתהליכי הקמת חנות תכשיטים וריטואלית, אחד

שיווק חנות וירטואלית באינסטגרם – איך להגדיל את החשיפה, המעורבות והמכירות?
שיווק חנות וירטואלית באינטסגרם – איך להגדיל את החשיפה, המעורבות וליצור יותר מכירות ולקוחות מרוצים? שיווק חנות וריטואלית באינסטגרם הוא כבר מזמן אחד הערוצים

איך לבצע ניתוח מתחרים של החנות הוירטואלית שלכם?
איך לבצע ניתוח מתחרים של החנות הוירטואלית שלכם? אתם רוצים להקים חנות וירטואלית או שיש לכם אחת וחושבים שאתם היחידים? אז זהו שלא. לכל עסק

איך להקים חנות רהיטים וירטואלית?
איך להקים חנות רהיטים וירטואלית? אחד התחומים הפורחים היום בתחום האיקומרס הוא רהיטים ועיצוב הבית. תחום זה צפוי לגדול בעולם ב- 10% ויגיע לצפי מכירות

איך לקבוע מדיניות משלוחים לחנות וירטואלית
איך לקבוע מדיניות משלוחים לחנות וירטואלית שעושה טוב ללקוחות ולכם? הקורונה הזאת משנה סדרי עולם, אם תחומים כמו תיירות ומלנאות נמצאים על סף קריסה,

איך לכתוב תיאור מוצר שמוכר לחנות האופנה הוירטואלית שלכם?
איך לכתוב תיאור מוצר שמוכר לחנות האופנה הוירטואלית שלכם? אני משוטטת הרבה ברשת בחנויות אופנה (בגדים, נעליים ואביזרים) וירטואליות מקומיות ומחו"ל, מהגדולים ועד הקטנים הרבה
קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת?
קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת נכון? אתם מוכרים תכשיטים ומתלבטים איפה לפעול. אז עולם הרשתות החברתיות ממשיך להתרחב ואינסטגרם נפלאה וחשובה,

איך לעשות מחקר מילות מפתח לקידום החנות הוירטואלית שלכם?
איך לעשות מחקר מילות מפתח לקידום החנות הוירטואלית שלכם? אם הגעתם ישירות לפוסט הזה כנראה שחיפשתם בגוגל " קידום חנות וירטואלית " בגוגל או איך

שיווק מיילים -עובדות (אינפוגרף)
שיווק מיילים – כמה עובדות (אינפוגרף) מבין כל ערוצי השיווק הדיגיטילי, שיווק מיילים מוזכר שוב ושוב כדרך הטובה והיעילה ביותר לתקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים והקימים

קידום חנות וירטואלית – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים והמלצות חשובות
קידום חנות אונליין – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים (וזה די מפתיע…) ועוד המלצות חשובות קידום חנות אונליין הוא עניין מורכב, תמיד צריך לחשוב

שיווק מיילים – הכללים לשיווק מיילים מוצלח
הכללים לשיווק מיילים מוצלח שיוצר מכירות שיווק מיילים נחשב לאחד מכלי שיווקי היעילים ביותר, ואכן הוא יכול להביא גם לתשואה של כ- 38$ על

ניהול חנות וירטואלית – איך לקבוע מדדי מפתח (KPI) לחנות שלכם?
ניהול חנות וירטואלית – איך לקבוע מדדי מפתח (KPI) לחנות שלכם? ניהול חנות וירטואלית, כמו גם הבניה שלה, הוא מורכב ומצריך התייחסות קבועה לעולמות השיווק,

ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – אפליקציות עיצוב ועריכה שימושיות
ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – אפליקציות עיצוב ועריכה שימושיות שיהפכו את העמוד שלכם ליפה יותר אינסטגרם – המדיה, הכמעט, הכי פופלרית, אבל בטח הכי

כתיבת תוכן שיווקי – איך ליצור בלוג מצוין לעסק שלכם?
כתיבת תוכן שיווק – איך ליצור בלוג מצוין, מקדם ומוכר, לעסק שלכם? כתיבת תוכן שיווקי הוא אמצעי נפלא לקידום העסק שלכם באשר הוא.

שיווק החנות הוירטואלית – איך יוצרים הצעת מכירה ייחודית (USP)?
שיווק החנות הוירטואלית – איך יוצרים הצעת מכירה ייחודית (USP)? חושבים על שיווק החנות הוירטואלית שלכם? אחד הדברים הראשונים שתצטרכו לעשות זה להחליט מה הכיוון

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה – אילו סוגי תכנים כדאי להעלות?
ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה – אילו תכנים כדאי שתעלו על מנת לקדם את המותג שלכם? האינסטגרם הפך לכלי שיווקי ממדרגה ראשונה במיוחד בתחום האופנה.

שיווק מיילים – איך יוצרים רשימת תפוצה מההתחלה וכמו שצריך?
שיווק מיילים – איך יוצרים רשימת תפוצה מההתחלה וכמו שצריך לקבלת תוצאות מדהימות פתחתם חנות וירטואלית ואתם רוצים, כמובן, להשתמש באחד מכלי השיווק היעילים

שימור לקוחות: איך לשמר ולמכור יותר ללקוחות הקיימים של החנות הוירטואלית שלכם?
שימור לקוחות: איך לשמר ולמכור יותר ללקוחות הקיימים של החנות הוירטואלית שלכם? האם אתם עוסקים גם בשימור לקוחות או רק בהבאת לקוחות חדשים? אם אתם

אפליקציית מובייל לחנות וירטואלית – בעד ונגד
אפליקציית מובייל לחנות וירטואלית – בעד ונגד בטח יצא לכם לשקול האם כדאי לכם לפתח אפליקציית מובייל לחנות וירטואלית, כשכל כך הרבה תנועה מגיעה מהמובייל

שיווק באינסטגרם – איך לקדם את החנות הוירטואלית שלכם על ידי שימוש בסטוריז?
שיווק באינסטגרם – איך הסטוריז יכולים לעזור לכם להגדיל חשיפה ומכירות בחנות הוירטואלית שלכם? שיווק באינסטגרם כבר הפך מזמן לערוץ נפוץ מאד בקרב בעלי

בניית חנות וירטואלית עם וויקס: יתרונות, חסרונות ולמי מתאים?
בניית חנות וירטואלית עם וויקס: יתרונות, חסרונות ולמי מתאים? חושבים על בניית חנות וירטואלית? מתלבטים היכן לפתוח את החנות? אחת האופציות הפופלריות לבניית חנויות וירטואליות

איך לנהל חנות וירטואלית מצליחה?
איך לנהל חנות וירטואלית מצליחה עם שפע לקוחות ומכירות? הקמת חנות וירטואלית וניהולה היא עניין מורכב ועל מנת שזו תצליח יש הרבה מה לעשות ובהרבה

איך לכתוב תיאור מוצר שגוגל אוהב? (וגם הלקוחות שלכם)
איך לכתוב תיאור מוצר שיקדם אתכם במנועי החיפוש ויביא לכם יותר מכירות? תיאור מוצר הוא "איש המכירות" של המוצרים בחנות וירטואלית, אך חשיבותו של התיאור

אסטרטגית שיווק במדיות החברתיות – למה ואיך?
אסטרטגיית שיווק במדיות החברתיות – למה ואיך? לפני כעשרים וקצת שנים הסיסמא של דפי זהב לעסקים היתה "אם אתה לא שם – אתה לא קיים"

הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? חלק 2 – בחירת פלטפורמה לחנות עצמאית
הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? בחירת הפלטפורמה לחנות עצמאית אם בחרתם באופציה של חנות עצמאית, התקדמתם שלב, אך זה לא הסוף,

שיווק מיילים – האם לשלוח יותר או פחות מיילים מכירתיים?
שיווק מיילים – האם לשלוח יותר או פחות מיילים מכירתיים? עושים שיווק מיילים? בטח התלבטתם כמה מיילים מכירתיים, כמו אלו המציעים מבצעים, לשלוח ללקוחות שלכם,

שיווק במייל – 21 דרכים לפלח את רשימת הדיוור שלכם
שיווק במיילים – 21 דרכים לפלח את רשימת הדיוור שלכם למה שיווק במייל? שיווק במייל הוא אחד מהכלים הכי אפקטיביים מבחנית העלות מול התועלת, אבל

שיפור חווית משתמש בחנות וירטואלית – 43 טיפים שימושיים
שיפור חווית משתמש בחנות וירטואלית – 43 טיפים שימושיים ועוד המלצה אחת (חשובה מאד) שיפור חווית משתמש בחנות וירטואלית הוא אחד הנושאים החשובים ביותר בהקמת
שיווק באמצעות תוכן – 10 סיבות למה מאד כדאי שיהיה לכם בלוג?
שיווק באמצעות תוכן – עשר סיבות למה כדאי מאד שיהיה לכם בלוג? אם הגעתם לעמוד הזה, אתם אולי יכולים להתחיל להבין את חשיבותו של

איך למכור באינסטגרם? ואיך למה להקים חנות וירטואלית ברשת?
איך למכור באינסטגרם? – איך להקים חנות וירטואלית באינסטגרם בקלות? עם למעלה מ- 500 מיליון משתמשים בכל יום, רמות מעורבות גבוהות וחיבה גבוהה

שיווק מיילים לחנות תכשיטים וירטואלית – איך לעשות זאת נכון?
שיווק מיילים לחנות תכשיטים וירטואלית – איך לעשות זאת נכון? לשיווק מיילים יכולות מופלאות לשמירת קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים ויצירת מכירות. זה נכון לכל

מנהלי שיווק דיגיטלי – מה אתם יודעים על בני דור המילניום?
מנהלי שיווק דיגיטלי – מה אתם יודעים על בני דור המילניום? כל מנהל שיווק דיגיטלי מתחיל (וגם לא) יודע שאחד הדברים הכי חשובים בשיווק הוא

בניית חנות וירטואלית – האם כדאי לבנות חנות בשופיפיי?
בניית חנות וירטואלית – בניית חנות בשופיפיי בניית חנות וירטואלית דורשת השקעה של מחשבה ורבה וכסף. אחד הלבטים הראשונים שתתקלו בהם היא היכן לבנות את

איך להקים חנות תכשיטים וירטואלית?
איך להקים חנות תכשיטים וירטואלית? אם אתם מוכרים או יוצרים תכשיטים ויש לכם חנות פיזית ואתם עדיין לא מוכרים אותם אונליין – אתם חייבים לחשוב

איך להגדיל את המכירות בחנות הוירטואלית שלכם?
איך להגדיל את המכירות בחנות הוירטואלית שלכם? בניית חנות ירטואלית והבאת לקוחות אליה הם אתגר מורכב, ולאחר שעמדתם בו בהצלחה, הגיע הזמן לאתגר הבא –

ניהול דף אינסטגרם – איך להשתמש נכון בהאשטגים?
ניהול דף אינסטגרם – איך להשתמש נכון בהאשטגים כדי ליצור דף מצליח? ניהול דף אינסטגרם הוא עניין מורכב: צריך לייצר תוכן מדהים ומגוון, להיות

אימייל מרקטינג – טעויות נפוצות בשיווק במייל
אימייל מרקטינג – טעויות נפוצות בשיווק במייל אימייל מרקטינג ידוע כאחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר, אם עושים אותו כמו שצריך. הנה כמה מהטעויות הנפוצות שהרבה

קידום חנות וירטואלית – הבעיות השיווקיות שעלולות להביא לכשלון החנות שלכם
קידום חנות וירטואלית – הבעיות השיווקיות שעלולות להביא לכשלון החנות שלכם אם אתם מקימים חנות וירטואלית או שכבר יש לכם אחת, ואין לכם תוכנית שיווקית

איך להקים חנות אינטרנטית לצד החנות הפיזית (אומניצ'אנל) ?
איך להקים חנות אינטרנטית לצד חנות פיזית ולהצליח למכור בגדול? אוי הקורונה, הקורונה, איזה בלאגן עשה הווירוס הזה בעולם – קשה לחשוב על תחום

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים חשובים לשיפור המכירות
שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים שיעזרו לכם לשפר את המכירות כל מי שמנהל חנות ברשת מכיר את האתגר הגדול ביותר:

איך להקים דפי מוצר מעולים בחנות הוירטואלית שלכם?
איך להקים דפי מוצר מעולים בחנות הוירטואלית שלכם? אם אתם בונים חנות וירטואלית, אחד הדברים שתצטרכו להתמודד איתם זה איך ליצור דפי מוצר מעולים. בעולם

אימייל מרקטינג – איך להעיר את הנרשמים הלא פעילים שלכם?
אימייל מרקטינג – איך להעיר את הנרשמים הלא פעילים שלכם? בניית רשימת דיוור היא הבסיס לאימייל מרקטינג, אך תחזוקתה על ידי שמירת הנרשמים

עיצוב חנות וירטואלית – 4 האלמנטים המרכזיים בעיצוב החנות שלכם
עיצוב חנות וירטואלית – 4 האלמנטים החשובים בעיצוב חנות נהדרת שנעים לבקר בה והיא גם מוכרת עיצוב חנות וירטואלית הוא חלק חשוב מאד מתהליך
הקמת עמוד אינסטגרם – איך להתחיל ליצור את התוכן הנכון לחנות הוירטואלית שלכם?
הקמת עמוד אינסטגרם – איך ליצור את התוכן הנכון לחנות הוירטואלית שלכם ליותר עוקבים, מעורבות והמרות הקמת עמוד אינסטגרם וניהולו הפך להיות חלק בלתי
ניתוח נתונים לחנות וירטואלית – 7 המדדים שאתם חייבים להכיר
ניתוח נתונים לחנות וירטואלית – 7 המדדים שאתם חייבים להכיר להצלחה מתמשכת הקמתם חנות, שיווקתם אותה, יש הזמנות, אבל אתם רוצים יותר,אתם רוצים

חנות וירטואלית בינלאומית – איך מתחילים למכור גם לשווקים אחרים?
חנות וירטואלית בינלאומית – איך מתחילים למכור גם לשווקים אחרים? ארצנו היא קטנטונת גם במונחי מסחר אלקטרוני, ואם אתם בעלי חנות וירטואלית, יתכן ועוברת במוחכם

מה זה שיווק תוכן ולמה הוא הכרחי לכל עסק?
שיווק תוכן – מה זה ולמה זה הכרחי לכל עסק? אם הגעתם למאמר הזה, אז כנראה שאתם מתעניינים איכשהו בשיווק תוכן ובטח יצא לכם לשמוע

איך לשווק חנות תכשיטים וירטואלית?
איך לשווק חנות תכשיטים וירטואלית? השקעתם הרבה וסוף סוף יש לכם כבר חנות תכשיטים וירטואלית ועכשיו אתם שוקלים איך לשווק אותה?הנה כמה המלצות שיוכלו לסייע

שיווק חנות וירטואלית – איך לבנות תוכנית שיווקית?
שיווק חנות וירטואלית – איך לבנות תוכנית שיווקית? חשבתם שבניית חנות וירטואלית מעוצבת, יפה עם פיצ'רים ותהליך קניות קצר היא משימה קשה, אך זאת רק

למה חנויות וירטואליות נכשלות – התפיסות הבעייתיות
למה חנויות וירטואליות נכשלות – התפיסות הבעייתיות כל שנה מתווספות עוד חנויות וירטואליות חדשות, כמה מהן ישרדו ויצליחו? לצער רבים, הרוב המכריע יכשל. אך

בניית חנות וירטואלית – הכירו את אפליקציית האתר הפרוגרסיבית (PWA) הדור הבא של חנויות וירטואליות
בניית חנות וירטואלית – הכירו את אפליקציית אתר פרוגרסיבית (PROGRESSIVE WEB APP – PWA) הדור הבא אתרים וחנויות וירטואליות. אם אתם בתהליך בניית חנות וירטואלית

איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית?
איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית – ואיך לעשות זאת נכון כך שכולם יהיו מרוצים? לעלות המשלוח יש השלכות מרחיקות לכת על שביעות רצון

בניית חנות וירטואלית עם וורדפרס/ווקומרס – למה ולמי כדאי?
בניית חנות וירטואלית עם וורדפרס/ווקומרס – על מה ולמה? אחד השלבים הראשונים בהקמת חנות וירטואלית, הוא בחירת הפלטפורמה הנכונה עליה תוקם החנות. יש כיום היצע

בניית חנות וירטואלית – המגמות שכדאי ליישם כבר עכשיו בחנות שלכם
בניית חנות וירטואלית – המגמות שכדאי ליישם כבר עכשיו בניית חנות וירטואלית היא תהליך ארוך ומורכב ומצריך השקעה רבה של זמן וכסף. אחד האתגרים

הקמת חנות וירטואלית – 16 הטעויות הנפוצות שכדאי מאד להמנע מהן
הקמת חנות וירטואלית – 16 הטעויות שכדאי מאד להמנע מהן הקמת חנות וירטואלית (ולא משנה מה מוכרים) נראית כמו משימה קלה, יש היום הרבה פלטפורמות

ניהול עמוד אינסטגרם לחנויות וירטואליות – הכירו את האלגוריתם של אינסטגרם
ניהול עמוד אינסטגרם לחנויות וירטואליות – הכירו את האלגוריתם של אינסטגרם ששולט, כמעט, בעולם ניהול עמוד אינסטגרם לחנויות וירטואליות או לכל עסק אחר

בניית חנות וירטואלית B2B – הדגשים החשובים
בניית חנות וירטואלית B2B – הדגשים החשובים מוכרים לעסקים וחושבים על בניית חנות וירטואלית B2B? אתם לא לבד. למעשה, יש עוד הרבה כמוכם אחד התחומים

שיווק משפיענים באינסטגרם – כיצד לעשות זאת נכון?
שיווק משפיענים באינסטגרם – כיצד לעשות זאת נכון ולקבל את התוצאות שרציתם אתם משוטטים באינסטגרם ורואים את הסלב החביבה עליכם מצולמת כשהיא משתמשת

שיווק גרילה לחנויות וירטואליות – איך לבלוט מעל המתחרים?
שיווק גרילה לחנויות וירטואליות – איך לבלוט מעל המתחרים? יש לכן מוצרים נהדרים, השקעתם בחנות לתפארת ועכשיו נשאר רק להביא לקוחות, אתם כבר בטח מכירים

הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? חלק 1 – חנות בזירת מסחר מול חנות עצמאית
הקמת חנות וירטואלית – איפה מקימים את החנות? יש לכם מוצרים נפלאים ורעיון עסקי יחודי ואתם רוצים להצטרף למהפכת האונליין וחושבים ברצינות על הקמת חנות

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך למשתמש המתחיל
אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך לעמוד מצליח למשתמש המתחיל האינסטגרם היא המדיה החברתית המובילה בתחומים רבים ובמיוחד לאופנה. והנוכחות בה היא הכרחית. אך

הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה – חלק 3: הקמת חנות בתבנית מוכנה
הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? הקמת חנות וירטואלית בתבנית מוכנה (קוד סגור) בהתחלה התלבטתם אם לפתוח את החנות הוירטואלית שלכם בזירת

ניהול עמוד אינסטגרם – הצ'ק ליסט לעמוד מצליח
ניהול עמוד אינסטגרם – הצ'ק ליסט לעמוד מצליח עם המון עוקבים ומלא מעורבות אם יש לכם עסק או חנות וירטואלית בתחומים כמו תיירות, לייף
שיווק חנות וירטואלית – איך למכור לדור ה – Z?
שיווק חנות וירטואלית – איך למכור לדור העתיד, דור ה- Z? הם הדור הצעיר ביותר ונולדו היישר לתוך העולם הדיגיטלי, יש להם אופי וערכים

כמה עולה להקים חנות וירטואלית?
כמה עולה להקים חנות וירטואלית? יש לכם מוצרים נפלאים ואתם רוצים לבנות חנות וירטואלית. אחת השאלות הראשונות שתשאלו היא – כמה עולה להקים חנות וירטואלית?
אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון ולהצליח ?
אימייל מרקטינג למתחילים – איך עושים זאת נכון? שליחת מיילים היא הדרך הישירה ביותר לתקשר עם לידים ולקוחות שלכם. אין פלא ששנה אחרי

קידום חנות וירטואלית – רעיונות שיווקיים מחוץ לקופסא
קידום חנות וירטואלית – רעיונות שיווקיים מחוץ לקופסא שיזניקו את החנות שלכם כשכולם רוצים למכור אונליין, התחרות מתעצמת והמלחמה על כל לקוח הופכת לקשה

למה חנויות וירטואליות נכשלות – בעיות כספים וניהול
למה חנויות וירטואליות נכשלות – בעיות כספים וניהול כשיותר ויותר צרכנים קונים אונליין, יש יותר ויותר אנשים שרוצים למכור אונליין, ואכן החנויות הוירטואליות צצות כמו

שיווק מיילים – המיילים שכל מותג אופנה חייב לשלוח
שיווק מיילים – המיילים שכל מותג אופנה חייב לשלוח שיווק מיילים מאפשר לחנויות וירטואליות בכלל ואלו בתחום האופנה בפרט להעביר בלחיצת כפתור עדכונים, סגנונות חדשים,