הבלוג טיפים והמלצות בלוג חיפוש חיפוש הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? חלק 1 – חנות בזירת מסחר מול חנות עצמאית בניית חנות וירטואלית B2B – הדגשים החשובים איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית? מעקב מתחרים – תבנית אפליקציית מובייל לחנות וירטואלית – בעד ונגד 24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ומה לעשות עם זה? איך להקים דפי מוצר מעולים בחנות הוירטואלית שלכם? בניית חנות וירטואלית עם וורדפרס/ווקומרס – למה ולמי כדאי? שיווק באינסטגרם – איך לקדם את החנות הוירטואלית שלכם על ידי שימוש בסטוריז? חנות וירטואלית בינלאומית – איך מתחילים למכור גם לשווקים אחרים? ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה – אילו סוגי תכנים כדאי להעלות? חנויות אופנה מקוונות ומצליחות שכדאי ללמוד מהן את סודות ההצלחה ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – 9 דרכים לעיצוב מראה העמוד שהעוקבים אוהבים שיווק בלינקדאין לחנות הוירטואלית B2B שלכם – התכנים שכדאי לכם להעלות. אימייל מרקטינג – איך יוצרים רשימת תפוצה מההתחלה וכמו שצריך? שימור לקוחות: איך לשמר ולמכור יותר ללקוחות הקיימים של החנות הוירטואלית שלכם? כתיבת תוכן למותגי לייף סטייל – 257 רעיונות לתוכן שהלקוחות שלכם יאהבו ניהול עמוד אינסטגרם לחנויות וירטואליות – הכירו את האלגוריתם של אינסטגרם בניית חנות וירטואלית – המגמות שכדאי ליישם כבר עכשיו בחנות שלכם כתיבת תוכן לחנות תכשיטים וירטואלית – איך לכתוב תיאורי מוצר לתכשיטים שלכם? ניהול עמוד אינסטגרם – הצ'ק ליסט לעמוד מצליח בניית חנות וירטואלית – הכירו את אפליקציית האתר הפרוגרסיבית (PWA) הדור הבא של חנויות וירטואליות ניהול חנות וירטואלית – איך לקבוע מדדי מפתח (KPI) לחנות שלכם? אסטרטגית שיווק במדיות החברתיות – למה ואיך? איך לכתוב תיאור מוצר שגוגל אוהב? (וגם הלקוחות שלכם) למה חנויות וירטואליות נכשלות – התפיסות הבעייתיות אימייל מרקטינג לאיקורמס – האוטומציות שכל חנות חייבת שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים חשובים לשיפור המכירות בניית אסטרטגיה שיווקית לחנות וירטואלית איך לנהל חנות וירטואלית מצליחה? איך להקים חנות תכשיטים וירטואלית? קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת? שיפור חווית משתמש בחנות וירטואלית – 43 טיפים שימושיים ניהול תוכן לרשתות חברתיות – 64 רעיונות לתוכן נהדר איך לשווק חנות תכשיטים וירטואלית? איך להקים חנות אינטרנטית לצד החנות הפיזית (אומניצ'אנל) ? שיווק חנות וירטואלית – איך לבנות תוכנית שיווקית? איך לבצע ניתוח מתחרים של החנות הוירטואלית שלכם? כתיבת תוכן שיווקי – איך ליצור בלוג מצוין לעסק שלכם? קידום חנות וירטואלית – הבעיות השיווקיות שעלולות להביא לכשלון החנות שלכם שיווק מיילים לחנות וירטואלית מה זה שיווק תוכן ולמה הוא הכרחי לכל עסק? אימייל מרקטינג למותגי לייף סטייל – 117 המלצות ודוגמאות לשורות נושא מעולות איך להקים חנות רהיטים וירטואלית? אימייל מרקטינג – טעויות נפוצות בשיווק במייל ניהול תוכן ושיווק תוכן לחנויות וירטואלית איך לכתוב תיאור מוצר שמוכר לחנות האופנה הוירטואלית שלכם? בניית חנות וירטואלית – בעיות במבנה ובעיצוב שעלולים להביא לכשלונה מנהלי שיווק דיגיטלי – מה אתם יודעים על בני דור המילניום? איך להגדיל מכירות בחנות וירטואלית ? איך להוריד את אחוז ההחזרות בחנות האופנה הוירטואלית שלכם? בניית חנות וירטואלית – בניית חנות בשופיפיי עיצוב חנות וירטואלית – הדברים שאתם חייבים בעמוד הבית שיווק החנות הוירטואלית – איך יוצרים הצעת מכירה ייחודית (USP)? ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית שיווק מיילים לחנות תכשיטים וירטואלית – איך לעשות זאת נכון? אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך למשתמש המתחיל קידום חנות וירטואלית – רעיונות שיווקיים מחוץ לקופסא שיווק מיילים – הכללים לשיווק מיילים מוצלח ניתוח נתונים לחנות וירטואלית – 7 המדדים שאתם חייבים להכיר הקמת עמוד אינסטגרם – איך להתחיל ליצור את התוכן הנכון למותג שלכם? שיווק מיילים -עובדות (אינפוגרף) בניית תוכנית עסקית לחנות וירטואלית העדפות צרכנים בקניות אונליין בשנת 2021 הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק – על מה ולמה? ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית- המגמות החדשות ל- 2021 הקמת חנות וירטואלית בקוד סגור – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה – חלק 3: הקמת חנות בתבנית מוכנה אינסטגרם למותגי תכשיטים – העמודים שכדאי לעקוב אחריהם ניהול חנות אינטרנטית – איך לשמור על נאמנות הלקוחות שלכם ולהגדיל את הרווחים? אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון ולהצליח ? איך לקבוע מדיניות משלוחים לחנות וירטואלית אינסטגרם רילס Instagram Reels – מה זה ומה לעשות עם זה? תכנון, בנייה וניהול חנויות וירטואליות מצב האופנה: קניות אונליין ושיווק דיגיטלי כמה עולה להקים חנות וירטואלית? אימייל מרקטינג לאיקומרס – איך נמנעים מתלונות על ספאם ניהול עמוד פייסבוק לחנות וירטואלית הקמת חנות וירטואלית – 7 הדברים שחייבים להתייחס אליהם שימוש בתמונות באימייל מרקטינג: 10 טיפים למציאת התמונה הנכונה. אימייל מרקטינג – המיילים שכל מותג אופנה חייב לשלוח שיווק חנות וירטואלית – איך למכור לדור ה – Z? איך לעשות מחקר מילות מפתח לקידום החנות הוירטואלית שלכם? שיווק מיילים – האם לשלוח יותר או פחות מיילים מכירתיים? קידום חנות וירטואלית – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים והמלצות חשובות ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם – סוגי קהל ניהול דף אינסטגרם – איך להשתמש נכון בהאשטגים? שיווק חנות וירטואלית B2B – כלים חשובים שיעזרו לכם לקדם את החנות אימייל מרקטינג – איך להעיר את הנרשמים הלא פעילים שלכם? בניית חנות וירטואלית עם וויקס: יתרונות, חסרונות ולמי מתאים? איך למכור טבעות אירוסין בעזרת האינסטגרם (סרטון) הקמת חנות וירטואלית – 16 הטעויות הנפוצות שכדאי מאד להמנע מהן אימייל מרקטינג – הסטטיסטיקות שכדאי להכיר אימייל מרקטינג – 21 דרכים לפלח את רשימת הדיוור שלכם למה חנויות וירטואליות נכשלות – בעיות כספים וניהול שיווק חנות וירטואלית באינסטגרם – איך להגדיל את החשיפה, המעורבות והמכירות? קידום באינסטגרם – איך להגדיל את כמות העוקבים ורמת המעורבות? אימייל מרקטינג לחנות וירטואלית – טיפים שימושיים שיעשו הבדל איך למכור באינסטגרם? ואיך למה להקים חנות וירטואלית ברשת? שיווק באמצעות תוכן – 10 סיבות למה מאד כדאי שיהיה לכם בלוג? שיווק גרילה – איך לבלוט מעל המתחרים? ניהול תוכן לחנות וירטואלית – 8 דרכים ליצירת תוכן במדיות החברתיות הקמת חנות וירטואלית – איך בוחרים את הפלטפורמה הנכונה? חלק 2 – בחירת פלטפורמה לחנות עצמאית איך למקסם את מכירות ה- BLACK FRIDAY בחנות שלכם? שיווק משפיענים באינסטגרם – כיצד לעשות זאת נכון? עיצוב חנות וירטואלית – 4 האלמנטים המרכזיים בעיצוב החנות שלכם ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – אפליקציות עיצוב ועריכה שימושיות שיווק חנות וירטואלית – 22 טיפים שכדאי מאד ליישם צרו איתי קשר בואו נתחיל! שליחה