ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה – אילו סוגי תכנים כדאי להעלות?

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה – אילו תכנים כדאי שתעלו על מנת לקדם את המותג שלכם?

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה

האינסטגרם הפך לכלי שיווקי ממדרגה ראשונה במיוחד בתחום האופנה. ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה כמו שצריך ולאורך זמן מושך תנועה, מביא למכירות, יוצר קהילה נאמנה של עוקבים (ולקוחות). ומעבר לזה, וחשוב לא פחות,  גם יוצר שיחה, משתף חוויות ומוכר את סגנון החיים של המותג.

למה אינסטגרם

אין עוררין שבשנים האחרונות האינסטגרם הפך לכוח עצום ומוביל במיוחד בעולם האופנה, הרשת קובעת מגמות ומקדמת מותגים ומכירות, פייסבוק עדיין מדיה חשובה ביותר, אך רשת האינסטוש, ההכל כך ויזואלית הזאת היא המקום המושלם לעורר השראה למגמות חדשות ולקדם סגנון חיים שאתם מאמינים בו. למותג אופנה, הקיימים און ואוף ליין, נראות ויצירת סוג של קהילה הם הכרח, והיות וקניות הרבה פעמים מקושרות לתחושת שייכות לקבוצה או לחיקוי ידוענים ומשפיענים, המהווים אחד הגורמים המשפיעים ביותר על החלטות הקניה של הגולשים ויש אפילוש אומרים שלגלות פריט שאוהבים באינסטגרם שווה ערך היום להמלצה מחבר.
לכן למותגי אופנה חשוב היום יותר מתמיד לא רק להיות באינסטגרם, אלא לוודא כי הם מנהלים את השיחות האופניות ומובילים אותן

ניהול עמוד אינסטגרם – אילו תכנים מומלץ להעלות?

אז עכשיו שאתם (ועוד רבים אחרים) מבינים את חשיבות האינסטגרם, האתגר המרכזי שלכם כבעלי מותגי אופנה הוא לא רק לחשוף את המוצרים לכמה שיותר אנשים רלוונטיים, אל גם ולמכור להם אותם, התחרות היא עזה ואכזריות ביותר ועולם האופנה מתקדם מהר מאד, לכן חשוב לתכן את אסטרטגיית התוכן שלכם לאינסטגרם ולאחר מכן להכין את התכנים ולהעלות אותם באופן קבוע ומתמשך.

סוגי התוכן שכל מותג אופנה חייב להעלות לאינסטגרם

זה המקום המושלם להביא את סיפור המותג לחיים על כל היבטיו ותמונותיו.
הנה כמה המלצות לסוגי התכנים, מעוררי מעורבות גבוהים, שמותג אופנה צריך לכלול בתמהיל התוכן שלו:

חזון המותג

חשוב לחשוב על ה-למה כאשר בונים את אסטרטגיית השיווק שלכם באינסטגרם. שימוש באינסטגרם כשופר להפצת חזון המותג, אתם תוכלו למשוך קהל חדש ובכך גם לקוחות חדשים. חשוב יותר מתמיד לבנות יחסים עם העוקבים שלכם ולספר על החזון שלכם היא דרך מצוינת – לספר על למה מאוחרי המותג שלכם עוזר לבדל אתכם מהשאר וליצור קשר אישי עם הקהל.

ייחודיות הבגדים שלכם

בעוד אינסטגרם הוא מקום מצוין להראות את הסגנון הייחודי שלכם ולספר על המגמות החדשות – חשוב מאד לספר מה הופך את הבגדים שלכם למיוחדים. רבים ממותגי האופנה המצליחים ביותר נוקטים בחוק ה80/20 כאשר מתכננים את התוכן שלהם – 80% מהתוכן מספר את הסיפור שלכם ו-20% תוכן מכירתי. העמוד אברליין שיש לו איזון מצוין בין תוכן מכירתי ומלמד. התוכן שלהם מכיל מידע שימושי המוצע בין הפוסטים שלהם

עדכונים על המותג

אם אתם משיקים קולקציה חדשה, עושים מבצע או מחליטים על שינויים במותג שלכם, חשוב וכדאי מאד לעדכן את העוקבים שלכם. זאת דרך מצוין לעורר התלהבות סביב השקה או משהו חדש סביב המותג שלהם. כדאי ליצור טיזרים או לעדכן בדיוק מתי הדבר קורה כך אתם יוצרים סיבה עבור הגולשים שלכם לחזור ולבקר בעמוד.

 סגנון חיים

מותגי אופנה הן כבר מזמן לא רק יצרני בגדים, הם יצרני סגנון חיים, אנו רוצים ללבוש פריט של פראדה לא רק בגלל שהוא יפה ותפור מדהים, אלא אנחנו רוצים להיות שייכים לסגנון החיים של האנשים שלובשים פראדה להשתייך למועדון שלהם, להראות שאנחנו מצליחים (יש לנו כסף לקנות פריט כה יקר), מבינים ומתוחכמים. לכן חשוב מאד להרחיב את החשיבה שלכם, לא לצלם את החולצה החדשה שלכם על קולב, אלא על בחורה יפה שמבלה במקום אקזוטי או להוסיף תמונות של מסעדון/מוזיאונים/מועדונים וכו (כמובן, מתשנה בהתאם לאופי וסגנון המותג)

תוכן גולשים

תמונות של הבגדים שלכם מוצלמות על ידי הלקוחות שלכם מהווים מעין הוכחה חברתית לקהל היעד שלכם – הנה אנשים אמיתיים, אוביקטיביים (עד כמה שאפשר להגיד), שאוהבים אתכם ולובשים את הבגד שלכם, וכך הוא באמת נראה בלי פוטושופ וניסיונת ליפה.

זה שווה הרבה מאד, הרבה יותר מקמפיין ממומן. על ידי שיתוף תוכן גולשים אתם לא רק אומרים לעוקבים שלכם מה המוצרים הכי פופלריים, אלא אתם משתפים עדויות ומראים את המותג שלכם בפעולה. כך שזה מושלם לעזור לכם לשכנע מבקרים להפוך לקונים.

מאחורי הקלעים

חשוב לשתף מידע רב ככל האפשר על העסק שלכם עם העוקבים והשימוש באינסטגרם לאופנה הוא הזדמנות מושלמת עבור זה.
אל תחששו להראות את המותג שלכם מכל הזוויות. הקהל שלכם יעריך את הכנות והשקיפות זה גם יעזור להם ליצור יחסים עמוקים יותר עם המותג שלכם. זה חשוב לזכור שאתם כאן כדי לבנות מערכת יחסים עם הקהל שלכם, לא רק לקדם את העסק שכלם.

האנשים שעושים את המותג

ככל שתאנישו את המותג שלכם, כך לקהל העוקבים הקיים והפוטנציאלי יהיה קל יותר להתחבר אליכם. ומיותר לציין שחיבור רגשי חזק הוא מה שכל מותג מייחל לו. הראו את האנשים מאחורי המותג, מהבכירים ועד הזוטרים ביותר, ספרו עליהם, מה הם עושים, מה מיוחד בהם (כמובן שלא צריך להסחף לסיפורים דרמטיים, ותמיד כדאי לשמור על קלילות ).

קיימות ונושאים חברתיים אחרים

איכות הסביבה ונושאים חברתיים חשובים מאד במיוחד לדורות ה- Z ו- Y. הם בהחלט יתחברו יותר למותגי אופנה שמתייחסים גם לעולם סביבם: קיימות, מחזור, הגנה על בע"ח ומניעת בזבוז ופסולת וגם אתיקה ותנאי סחר הוגנים. חשבו מה הנושא החברתי/סביבתי הקרוב לליבכם והתייחסו לכך, הראו איך אתם נרתמים למאמץ לעשות את העולם טוב ובטוח יותר.

בהצלחה

 

מידע נוסף על שירותי ניהול תוכן השלנו ועל שירותי ניהול עמודי אינסטגרם

רוצים לדעת יותר על השירותים שלנו ו/או לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות – צרו קשר עכשיו 

עוד פוסטים מומלצים בנושא מהבלוג שלנו:

איך לכתוב תיאור מוצר לחנות אופנה וירטואליות?

איך לכתוב תוכנית שיווקית לחנות וירטואלית?

שיתוף הפוסט

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!