fbpx
AI למשווקים

בינה מלאכותית לאנשי שיווק: 65 פרומפטים שיווקיים שיעשו לכם חיים קלים

אחד התחומים שהושפעו מאד מהבינה המלאכותית (AI) הוא תחום השיווק. הכרת כלי AI השונים ואופן העבודה איתם הופך להיות הכרח לאנשי שיווק, שלא רוצים להישאר מאחור.
ואם כלי AI הם העתיד, שפת העתיד היא הפרומפטים, אותן הנחיות שאנו כותבים לכלי הבינה המלאכותית על מנת לקבל את  המענה, התפוקה הרצויה.

אם אתם עוסקים בשיווק, יש לי מדריך נפלא  עבורכם: בינה מלאכותית לאנשי שיווק: 65 פרומפטים לצא'ט ג'יפיטי, קלוד ואחרים, שיעזרו לכם מאד בעבודה היום יומית שלכם.

 

הנה 65 הפרומפטים, מומלץ להדפיס ולשמור 🙂

  1. צור שני מיילים פרסומיים לכנס על מגמות שיווק דיגיטלי. כסה את הנושאים הבאים: טכנולוגיה מתפתחת, אוטומציה, התאמה אישית וקבלת החלטות מונעת נתונים.
  2. הסבר את פלחי השיווק עבור [שם התעשיה/תחום] תאר את ההזדמנויות הפוטנציאליות בתוך כל פלח והמלץ ​​באיזה מהם כדאי להתמקד קודם.
  3. כתוב תסריט TikTok של 30 שניות למותג חטיפים בריא. תסריט הסרטון צריך להיות מצחיק ולפנות לקהל מהדור
  4. כתוב שלוש כותרות של Google Ad כדי להעביר אנשים לדף הנחיתה הזה [הכניסו כתובת URL]
  5. כתוב מחדש את האימייל הזה כדי לפנות למשווקי מדיה חברתית [הוסיפו את המייל]
  6. כתוב מחדש את הפוסט הזה באינסטגרם לטוויטר. השאר את הפוסט עד 250 תווים [הוסיפו את הפוסט].
  7. סכמו את המדריך הזה בבולטים עבור פוסט קצר באינסטגרם [הוסיפו את המדריך]
  8. הסבר את נקודות הכאב הגדולות ביותר שיש לקונה לקורס הדרכה לבינה מלאכותית לפני ביצוע רכישה. עקוב אחר טיפים לטיפול בנקודות הכאב הללו במוצר זה.
  9. כתוב כותרת ותיאורים לפוסט בבלוג שכותרתו [הכנס כותרת כאן].
  10. צור ארבע אפשרויות כותרת לפוסט בבלוג על [הכנס נושאים כאן], השתמש במילות המפתח הבאות בכותרת [הכנס מילות מפתח].
  11. כתוב פוסט במדיה חברתית על השקת המוצר החדש שלנו [כתבו תיאור מוצר] עבור [פלטפורמה חברתית (אינסטגרם, TikTok וכו).
  12. כתוב כותרת מותאמת אישית של דף נחיתה שמדברת אל הלקוח האידיאלי שלנו [הכנס פרטי לקוח].
  13. פתח שלושה רעיונות לנאום פתיחה לוובינר בנושא [הוסיפו נושא]
  14. צור ארבע שורות נושא שונות למייל לקידום הוובינר הקרוב שלנו בנושא [הכניסו נושא].
  15. כתוב חמישה רעיונות ליצירת תוכן באינסטגרם סביב הנושא [הוסיפו נושא].
  16. המצא שלוש הודעות קריאה לפעולה מושכות לשימוש בדף נחיתה של המוצר החדש שלנו [הכנס פרטי מוצר].
  17. פתח ארבעה רעיונות לכותרות קופירייטינג ייחודיות הקשורות להשקת המוצר האחרונה שלנו.
  18. כתוב חמש סיסמאות לקידום מכירות שימשכו לקוחות לאתר ולמוצרים שלנו.
  19. כתוב תסריט לצ'אט בוט בלקוחות המתלוננים על המוצרים.
  20. כתוב תסריט של צ'אט בוט לנציג שירות לקוחות כדי לטפל בשאלות וחששות נפוצים.
  21. צור רשימה של מילות מפתח עבור מסע פרסום SEO הקשור להשקת המוצר האחרונה שלנו. כלול מילות מפתח עם זנב ארוך ומילות מפתח עם תחרות נמוכה.
  22. כתוב תסריט למודעת וידאו שמקדם את תכונת המוצר החדשה ביותר שלנו.
  23. פתח שלושה רעיונות לתוכן שיכלול בקמפיין אימייל מרקטינג ללקוחות חדשים.
  24. צור ארבע כותרות ותיאורים אפשריים עבור פוסט באינסטגרם על ערכי המותג של החברה שלנו, אלה הם [הוסיפו ערכים].
  25. צור חמש יחידות של תוכן משכנע ומצחיק, שיעודד לקוחות להירשם לרשימת הדיוור שלנו.
  26. כתוב פוסט לאינסטגרם למשקה ייחודי וחדש בבית הקפה שלנו שיושק בקיץ.
  27. פתח ארבעה מושגים ייחודיים עבור מודעות Google שיטרגטו לקוחות במיקומים הבאים [הוסיפו מיקומים].
  28. כתוב תסריט לסרטון הסבר על המוצרים והשירותים של החברה שלנו.
  29. צור מתווה לקמפיין במדיה חברתית לשלושה חודשים עבור משקה מים מוגזים חדש בטעמים.
  30. פתח משפך מכירה למערכת אבטחה חדשה לבית. כלול מיילים, מודעות ודפי נחיתה שימירו לידים ללקוחות משלמים.
  31. כתוב אימייל כדי להודות ללקוחות על רכישת המוצר שלנו במהלך עונת החגים.
  32. כתוב הקדמה משכנעת לפוסט בבלוג על בגדי הים הטובים ביותר לכל מבנה גוף. כלול את מילות המפתח הבאות [הוסיפו מילות מפתח].בינה מלאכותית לאנשי שיווק
  33. צור תסריט בן שתי דקות לקורס מקוון בנושא שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים.
  34. תאר את מסע הלקוח עבור שירות מנוי חדש, כולל מיילים, מודעות ודפי נחיתה.
  35. פתח ארבעה רעיונות לתוכן שיכלול בקמפיין ללקוחות שלא היו פעילים במשך שישה חודשים.
  36. צור חמש כותרות ותיאורים אפשריים לפוסט בלינקדאין על המשימה והערכים של החברה שלנו.
  37. צור שני באנרים באתר שמקדמים את מכירת חופשת האביב שלנו. כלול מידע על המוצרים הבאים [הכניסו מידע על המוצרים].
  38. כתוב מודעת אינסטגרם לקידום קו חדש של מוצרי קוסמטיקה, תוך הדגשת המרכיבים הטבעיים והיחודיים.
  39. פתח שלושה רעיונות לעידוד לקוחות להשאיר ביקורות ודירוגים על המוצרים שלנו באמזון.
  40. צור תבנית מייל למשלוח למשפיענים, ובקש מהם לקדם את המוצרים והשירותים שלנו בערוצים שלהם.
  41. כתוב פוסט בטוויטר על החג והסבר מדוע זה החג חשוב למותג שלנו [הוסיפו את ערכי המותג].
  42. בנו משפך לקמפיין מיילים לתעשיית שיטפח וימיר לידים ללקוחות משלמים.
  43. צור אימייל שיווקי שמקדם את מכירת החגים שלנו.
  44. כתוב אימייל שיצור מעורבות וישכנע לקוחות להירשם לתוכנית האימונים שלנו.
  45. פתח שלושה רעיונות לתוכן שיכלול בקמפיין אימייל ללקוחות קיימים.
  46. צור סדרה של מיילים אוטומטיים שיודיעו ללקוחות על מוצרים או שירותים חדשים ויעודדו אותם לרכוש.
  47. כתוב ארבע שורות נושא וכותרות מוקדמות למייל פרסומי על האירוע הקרוב של החברה שלנו [הוסיפו פרטים על האירוע].
  48. צור שלוש דוגמאות לכותרת מודעת פייסבוק שתביא ליותר קליקים והמרות לחנות הנעליים שלנו.
  49. כתוב פוסט מרתק בבלוג על היתרונות של השימוש במוצרים שלנו בהשוואה לפתרונות אחרים בשוק. [הכנס את פרטי המוצר].
  50. צור חמישה רעיונות לסרטוני YouTube סביב הנושא _____ [הכנס נושא].
  51. כתוב הודעה מושכת לעיתונות על השקת המוצר האחרונה שלנו, תוך הדגשת היתרונות של התכונות החדשות.
  52. פתח סדרה של אימיילים אוטומטיים שיודיעו ללקוחות על הנחות ומבצעים קרובים.
  53. צור חמש יחידות תוכן משכנע שיעודד לקוחות להוריד את האפליקציה שלנו לנייד.
  54. כתוב ארבע שורות נושא לקמפיין אימיילים, המציג את המוצרים והשירותים של החברה שלנו.
  55. צור סדרה של ארבעה נושאים לבלוג בחודש, לתקופה של שישה חודשים, בנושאי שיווק דיגיטלי, פרסום מקוון.
  56. תן לי חמש כותרות ותיאורים של Google Ad עבור חברת עיצוב פנים.
  57. כתוב תסריט מלא לסרטון YouTube המציג קורס חדש בנושא קידום אתרים למשווקים.
  58. צור תיאור מוצר של אמזון עבור קומקום חשמלי ידידותי לסביבה בעל עיצוב אלגנטי ומודרני.
  59. כתוב עמוד מוצר לאופניים חשמליים חדשים. כלול כותרת, תיאור ומאתיים מילים של עותק גוף המסביר את עוצמת הסוללה והטווח של האופניים.
  60. צור סדרה של פוסטים במדיה חברתית המקדמים את הוובינר הקרוב שלנו והסבירו מדוע זה חשוב לתעשייה שלנו.
  61. צור חמש כותרות ותיאורים אפשריים עבור סרטון YouTube המציג את החידושים האחרונים של החברה שלנו בתחום הטלפונים הניידים. כלול את הפרטים הבאים [הוסיפו פרטים].
  62. רשום את ערוצי השיווק בעלי החזר ה-ROI הטוב ביותר עבור סוכנויות מדיה.
  63. כתוב פרופיל לקוח לרוכש רכבי יוקרה. ספק דוגמאות לקונים גברים ונשים כאחד. כלול פרטים כמו גיל, מיקום, עבודה, תחומי עניין, באילו ערוצי מדיה חברתית הם משתמשים ועוד.
  64. צור תבנית פוסט בלינקדאין למנכ"ל של חברת הי טק שרוצה לבסס את עצמו כמוביל מחשבה.
  65. בנה גאנט חודשי למדיה חברתית לתקופה של שישה חודשים עבור מסעדה צמחונית בגבעתיים. למסעדה יש עמוד בפייסבוק ובאינסטגרם. כלול אירועים מיוחדים, חגים ופוסטים קבועים שיעסיקו את הלקוחות.

כיצד להשתמש בפרומפטים האלו?

  • פרטו ככל האפשר וספקו הקשר
    ככל שתוכלו לספק יותר פרטים, כך תקבלו תשובות טובות יותר. הסבירו את המטרה ו/או התוצאה הרצויה וספקו כל מידע או קישור רלוונטי שיכול לעזור לבינה המלאכותית (AI) להגיב.
    – לדוגמה, אם אתם רוצים לקבל רעיונות למסע פרסום במייל, הוסיפו מידע כמו:: התעשייה בה אתם עובדים, המוצרים שלכם והייחודיות שלהם, קהל היעד, תנו דוגמאות לקמפיין אימייל שהצליח
  • שאלן שאלות ספציפיות
    ככל שהפרומפט שלכם ממוקד יותר, כך תקבל איכות וכמות תגובות טובות יותר. בעת שימוש הימנעו משאלות כלליות או מעורפלות שעשויות לתת לך מגוון רחב של תשובות.
    – לדוגמה, במקום לשאול, "מה עלי לעשות בקמפיין השיווק הבא שלי?" עדיף לשאול משהו כמו, "איזה סוג של מסע פרסום במייל יעבוד הכי טוב עבור חברה המייצרת מוצרי בריאות לאנשים מעל גיל 50

 

רוצים לדעת יותר על בינה מלכותית וכיצד היא יכולה לעזור לכם? מוזמנים להדרכה אישית שתיתן לכם בדיוק את הכלים שאתם צריכים להצליח בעבודה.

 

רוצים ליווי שיווקי צמוד לעסק שלכם? לחצו כאן וקבלו פרטים על שירות ניהול שיווק במיקור חוץ