כתיבת תוכן לניוזלטר, ניהול ניוזלטר

ניהול ניוזלטר, כתיבת ניוזלטר, כתיבת תוכן לניוזלטר

 

שליחת ניזולטר מאפשרת לכם להגיע ישירות ללקוחות שלכם, להעשיר אותם במידע רלוונטי שמעניין אותם, להציג את המותג שלכם כמומחה בתחום ולגרום להם להעדיף לרכוש מכם ברגע האמת.

אך על מנת שהניוזלטר שלכם באמת יתקבל בברכה אצל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם, עליכם להשקיע בתוכן עשיר ומגוון בנושאים שונים, מהתחום שלכם ומתחומים רחבים יותר.

אם יש לכם מועדון לקוחות ואתם רוצים ניהול ניוזלטר או כתיבת ניוזלטר? הגעת למקום הנכון

 

כיצד אנו מנהלים ניוזלטר:

 

קודם כל חושבים:

* לומדים להכיר אתכם ואת המותג שלכם ואת הפעילות שלכם.

* לומדים להכיר את הלקוחות שלכם: מי הם? מה מעניין אותם? מה הם ירצו לדעת? מה מסע הקניה שלהם? מרגע החשיפה ועד הרגע בו הם מוכנים לרכוש.

* מאפיינים את השפה: כיצד לכתוב בשפה שהלקוחות שלכם מדברים.

* עוקבים אחרי המתחרים שלכם: מי הם? מה הם עושים? וכיצד אפשר לעשות את הדברים טוב יותר מהם.

שלב שני:

* יוצרים תמהיל של תכנים מעניינים.

* מתכננים את הפעילות

 

ושלב שלישי:

* יוצרים את התכנים

 

רוצים גם ניוזלטר שהלקוחות שלהם יאהבו? צרו קשר עכשיו

 

וכמה טיפים חשובים לכתיבה נכונה של ניוזלטר:

  1. חשבו רחב על התחום שלכם והכינו רשימה של נושאים שיכולה לעניין את הקוראים שלכם.
  2. התמקדו בנושא אחד בכל ניזולטר, אל תעמיסו יותר מידי.
  3. כתבו בצורה שכיף לקרוא – אל תכתבו פסקאות אורכות – אף אחד לא יקרא את זה. צרו מרווחים בין הפסקאות, הוסיפו כותרת וכותרות משנה וגם בולטים עובדים טוב.
  4. מה שחשוב קודם – התחילו בעיקר.
  5. ערכו את התוכן – וודאו כי הוא כתוב בשפה קריאה ונכונה, אין שגיאות ויש רצף מההתחלה לסוף.
  6. הוסיפו תמונות ועצבו כך שיהיה גם נעים בעין.
  7. בקשו פיד בק – בקשו מהקוראים שלכם לתת ביקורת על התוכן, תוכלו ללמוד מזה הרבה
  8. נתחו את התוצאות – בדקו מה עבד, מה לא ושפרו את הדברים בפעם הבאה.

רוצה גם אימייל מרקטינג שמביא תוצאות? צרו קשר