ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי אופנה ואביזרים

אם תוכן הוא המלך, למה מותגי אופנה רבים לא מתייחסים אליו כך? הרי כאשר נעשה נכון הוא יכול ולרומם מותגי אופנה לפסגת ההצלחה,לביתה של כל איט גירל זוהרת, לאינסטגרם של המשפיעניות הגדולות, אך עדיין, הוא לא זוכה לכבוד המלכים אליו הוא ראוי.

אנשים אוהבים לצרוך תוכן אופנתי (יעידו כל מגזיני האופנה, עמודי האינסטגרם והבלוגים) מכל סוג, מותגי אופנה יכולים להנות מאד משפע אדיר של סוגי תוכן שאפשר ליצור.

אך מה שקורה בפועל הוא שרבים מעלים תכנים באופן רנדומלי, ללא תכנון וללא חשיבה ומפספסים ובגדול.

על מנת שאכן תוכלו להנות מהפירות הנפלאים שהתוכן יכול ליצור עבורכם, חייבים לעבוד מסודר. ועבודה מסודרת מתחילה בראש ובראשונה בבניית אסטרטגיה תוכן לחנויות אופנה.

שירותי כתיבת התוכן שלנו למותגי אופנה ואביזרים כוללים:

אתר:

  • אודות – כתיבת סיפור המותג שלכם שיהפוך אתכם ליחידים ומיוחדים.
  • תיאורי פריט וקטגוריות – תיאורים שנותנים את כל המידע ומעבר לזה, מדברים גם ללב הלקוח/ה
  • מדיניות משלוחים/החזרות
  • בלוג/מגזין – פוסטים מעניינים ומקצועיים
  • תסריטים לסרטונים

רשתיות חברתיות

  • פוסטים מעניינים ואיכותיים
  • יצירת תמונות איכותיות
  • סרטונים

אימייל מרקטינג

  • כתיבת ניוזלטר
  • תוכן ויזואלי

 

פרסום

  • מסרים שיווקיים
  • דפי נחיתה
  • מודעות

 

איך אנו מנהלים את התוכן?

 

שלב ראשון – אסטרטגיה

  • מגדירים את קהל המטרה, השפה והסגנון – מי הקהל שאוהב את הבגדים שלכם וירצה לקנות אותם? איפה הם נמצאים? מה המשותף בינהם?
  • עוקבים אחר המתחרים ופעילותם – למי יש בגדים מאד דומים לאלו שאתם מוכרים? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות המתחרים שלכם פועלים? מה הם עושים טוב ומה לא?
  • מגדירים את הקול הייחודי שלכם – מה שונה בבגדים שלכם? במותג שלכם? מה הסיפור שלכם? איזה מותג אתם? להבין מי אתם ומה אתם יעזור לכם בכל שלב בתהליך השיווקי.
  • יוצרים משפך תכנים לכל אחד  משלבי מסע הלקוח – מההתחלה (חשיפה) ועד קבלת ההחלטה (קניה)? אילו תכנים צריך על מנת להפוך את המסע לקל יותר ( איזה מידע אתם צריכים לספק) וכיצד תוכלו לעזור ללקוח לקבל החלטה מהירה יותר?
  • מגדירים יעדים ומטרות – של המותג מבחינת צרכי התוכן

שלב שני – ניהול התוכן

כאשר ברור לנו מה הכיוון ומה צריך לעשות, מתחילים לעבוד

  • יוצרים לוח עבודה מתוזמן וברור של התכנים הנדרשים, מתי ובאיזה פלטפורמה
  • יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו)

עולם האופנה משתנה כל הזמן, בכל עונה נוצרים טרנדים חדשים, וכמובן שנדרשות התאמות ויהיו שינויים לאורך הזמן, אך התוכנית האסטרטגית מסמנת את הדרך והכיוון ויוצרת מבנה עבודה מסודר שחוסך המון זמן וכסף בטווח הארוך.

 

כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן: מוזמנים לקרוא כאן

 

 

שירותי התוכן הנוספים שלנו למותגי אופנה ואביזרים

 

כתיבת תיאורי פריט לחנויות אופנה ואביזרים

סטיילינג לצילומים

כתיבת בלוג לחנויות אופנה ואביזרים

אימייל מרקטינג למותגי אופנה ואביזרים

 

 

גלילה לראש העמוד