fbpx

שרותי ניהול אינסטגרם

ניהול סושיאל: ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק

ניהול סושיאל: אינסטגרם ופייסבוק

המדיות החברתיות פופולריות מאד ופעילות ונוכחות שם היא כבר מזמן חובה. אבל כאשר כולם נמצאים שם  אתם חייבים תוכן מעולה על מנת לבלוט מעל פני המתחרים.

ניהול עמודי אינסטגרם ופייסבוק – מה זה כולל?

  • בניית אסטרטגיית פעולה ותוכן
  • יצירת סגנון מותאם לפוסטים ולפיד עצמו.
  • בניית תוכנית פעולה חודשית, יצירת תמהיל תכנים נכון ומתאים.
  • כתיבה מקצועית, מעוררת מעורבות, של כל התכנים בעמוד
  • יצירת התוכן הויזואלי, צילום תמונות וסרטונים ועריכה
  • העלאת כל התכנים לעמוד ובזמן.
  • מעקב מתחרים
  • פעילות קבועה בעמוד ליצירת מעורבות מוגברת.
  • ניתוח פעילות, שינוי ושיפור של כל מרכיבי הפעילות

למה לנהל את עמוד האינסטגרם והפייסבוק שלכם דווקא כאן:

  • יהיה לכם "ראש שקט" – אני מקצוענית, יודעת את העבודה, עושה אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
  • לא תצטרכו לחשוב על איך לבלוט – יצירתיות, מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא הם נר לרגלי ואני מאד אוהבת לעשות דברים אחרת.
  • שירות 360 מעלות – אני כותבת את תכנים והאשטגים, יוצרת את התוכן הויזואלי (תמונות וסרטונים), עושה עריכות גרפיות, מקדמת – כל מה שהמותג שלכם צריך על מנת להצליח באינסטגרם.
  • יהיה לכם כיף לעבוד איתי– אני נותנת לכל לקוח שירות אישי, מקשיבה וקשובה, גמישה, זמינה, אדיבה ומצחיקה.
  • תדעו בדיוק מה קורה – אני עובדת תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
  • תשארו עדכניים – איו כל הזמן מתעדכנת במה שקורה בתחום ומיישמת מייד.
  • תמיד עושה דברים באהבה או שלא עושה בכלל – כשאהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלי לעבוד

רוצים לקבל פרטים נוספים על ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק מקצועיים? מלאו את הפרטים וצפו לטלפון 🙂

יש לכם מותג לייף סטייל? יש לי שירותים מיוחדים עבורכם 🙂

ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק למותגי אופנה

מדיות חברתיות ואופנה זה שילוב משמיים. זה המקום לחשוף את הבגדים והאביזרים היפים שלכם למבקרים ברשת וליצור קהל עוקבים וגם לקוחות. קראו כאן איך אנחנו יכולים ליצור גם עבורכם עמודים מצליחים גם עבור מותג שלכם.

ניהול עמודי אינסטגרם ופייסבוק באנגלית

כשרוצים לפרוץ את גבולות ארצנו הקטנטונת ולהגיע ללקוחות מעבר לים, כדאי מאד להקים ולנהל עמוד אינסטגרם באנגלית. הכולל את מה שהעמוד שלכם צריך: כתיבת תכנים, יצירת תמונות, האשטגים וקידום אורגני וממומן

ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק למותגי תכשיטים ושעונים

המדיות החברתיות, מעבר לפאן שבהן, הן גם מנוע חיפוש, במיוחד בתחום התכשיטים. ניהול נכון של העמודים יחשוף את הפריטים היפים שלכם לקהל שבדיוק מחפש אותם.

ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק למותגי הנעלה

המדיות החברתיות הן המקום האידיאלי לחשוף את הנעליים שלכם כי הקהל שלכם כבר שם. אך על מנת שתוכלו להגיע אליהם וליצור קהילה של עוקבים ואף לקוחות, אתם חייבים עמודים מעולים

ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק למותגי טיפוח ויופי

כשיש לכם מותג טיפוח או יופי אתם רוצים להיות איפה שהקהל שלכם נמצא - במדיות החברתיות. אנחנו כאן על מנת לתת לכם מענה תפור במיוחד עבור הצרכים שלכם.

עמוד אינסטגרם ופייסבוק למותגי רהיטים ועיצוב הבית

רבים מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים מידע והשראה במדיות החברתיות, לכן אתם חייבים להיות נוכחים שם ולהשקיע בניהול נכון. איך אפשר קבל ניהול מקצועי לעמוד שלכם, קראו כאן

ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם

אם אתם לא שם – אתם לא קיימים. פייסבוק ואינסטגרם הן הרשתות החברתיות המובילות, הלקוחות שלכם שם, ואם אתם רוצים להגיע אליהם – קמפיין מפולח ומדויק הוא כלי מעולה.

ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם הוא כלי שיווקי חשוב ביותר.


מערכת הפרסום של מטא :פייסבוק ואינסטגרם, היא משוכללת, חכמה ומלאת אפשרויות ייחודיות לקדם את המותג שלכם לקהלים מפולחים היטב.
אפשרויות הפילוח הן אחד מהיתרונות החשובים של פרסום בפייסבוק, מכיוון שהן מאפשרות לך להגיע לאנשים הנכונים עם המסר שלך. 

כיצד אנו מנהלים קמפיין בפייסבוק 

1.      מגדירים את המטרות והיעדים של הקמפיין: קובעים בדיוק מה רוצים להשיג, למשל הגברת המודעות למותג, הגברת תנועה לאתר או הגברת המכירות, יצירת לידים וכו.

2.      מגדירים את קהל היעד: מי בדיוק הקהל שלך? מה מאפיין אותו?

3.      בוחרים את סוג הקמפיין הנכון עבור הפעילות: איזה קמפיין יביא את התוצאות הרצויות בצורה הכי מדויקת, טובה ו… זולה.

4.      בוחרים את פורמט המודעה: מה פורמט המודעה שבו נרצה להשתמש, האם זאת תהיה תמונה, סרטון או קרוסלה.

5.      כותבים את הקופי המודעה שלך: כתיבת המודעה זאת אומנות בפני עצמה. כיצד למצוא את המילים הנכונות על מנת למשוך את הקהל שלך לעצור דווקא על המודעה שלך.

6.      מגדירים את התקציב ואת לוח הזמנים: מה התקציב העומד לרשותנו וכיצד לחלק אותו בצורה הטובה ביותר בין הקמפיינים והמודעות השונות.

7.      עושים AB טסטינג – לא תמיד מה שחושבים שיעבוד אכן עובד, לכן תמיד חשוב לבחון ולבדוק מספר מודעות על מנת להגיע למודעה הטובה ביותר הן מבחינת הנראות והן מבחינת הטקסט.

8.      עוקבים מקרוב אחר הביצועים- אילו מודעות עובדות טוב יותר ואילו פחות, מי בקהל המטרה הראה תוצאות טובות יותר. בוחנים כל אספק של הפעילות

9.      מנתחים ועושים אופטימיזציה: עוקבים אחר הביצועים של הקמפיין ועושים התאמות ושינווים, לגבי התקציב או תוכן המודעה על מנת להבטיח שמקבלים את התוצאות הטובות ביותר.

 

 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

הקפה על האש, לא להתבייש

כדאי להתקשר עכשיו, אני זמינה 🙂