כתיבת תוכן , ניהול תוכן כתיבה שיווקית
כתיבת תוכן, ניהול תוכן וכתיבה שיווקית
שיוצרים נוכחות חזקה ברשת
ולקוחות חדשים
היום אנחנו יכולים לעשות הכל דרך הטלפון או המחשב: לקנות מכשירי חשמל, למצוא שמלה וגם להזמין מקום במסעדה שנפתחה, כאשר הרבה פעמים סוף מעשה בחיפוש תוכן תחילה.
אנחנו צרכנים מכורים של תוכן, אנחנו פשוט מחפשים אונליין, התוצאות המתקבלות הן תוכן.
ככל שיהיה לכם יותר תוכן מגוון אונליין – כך ימצאו אתכם יותר ויהיה לכם יותר לקוחות.
היתרון הגדול בעבודה איתנו – התוכן שאנו יוצרים נוצר קודם כל מתוך חשיבה שיווקית ומסחרית והתאמה מדויקת למותג שלכם וללקוחות שלכם – אנחנו לא כותבים תוכן בשביל הפאן, אנחנו כותבים תוכן כדי שלכם יהיה יותר לקוחות ויותר עסקאות.
תוכן + הבנה שיווקית מסחרית עמוקה = תוכן שמביא לקוחות !!
ואת זה תוכלו לקבל רק כאן.
תוכן הוא המלך, הוא ממליך מותגים ומרוממם אך בהעדרו יהיה קשה להצליח לאורך זמן. היום כמעט כל החיפושים נעשים במנועי החיפוש ובמדיות החברתיות ואם אין לכם תוכן איכותי, במיוחד כזה שגוגל והלקוחות שלכם אוהבים – אתם למעשה לא קיימים.
רוצים גם תוכן ויזואלי? צילומים וסטיילינג מקצועי למוצרים שלכם? לחצו כאן
כל התוכן שמותג שלכם צריך במקום אחד
שירותי כתיבת התוכן ויצירת התוכן של ה- E BOUTIQUE כוללים:
כל תהליך כתיבת תוכן או יצירת תוכן מתחיל באיפיון מדויק וביצירת אסטרטגיית פעילות המותאמת בדיוק למותג שלכם, תכף אפרט 🙂
כתיבת תוכן לרשתות החברתיות
- פוסטים מעניינים ואיכותיים
- יצירת תמונות איכותיות
- אודות, ביו ועוד.
- סטוריז, רילז IGTV ועוד
פרסום
- מסרים שיווקיים
- דפי נחיתה
- מודעות
אימייל מרקטינג
- כתיבת אימיילים וניוזלטרים
- תוכן ויזואלי
- יצירת תוכן ויזואלי
אתר/חנות:
- מיקרו קופי – מילים קטנות שעושות הבדל גדול
- אודות – כתיבת סיפור המותג שלכם שיהפוך אתכם ליחידים ומיוחדים.
- תיאורי פריט וקטגוריות – תיאורים הפונים ללב ולשכל.
- מדיניות משלוחים/החזרות
- בלוג/מגזין – פוסטים מעניינים ומקצועיים
- תסריטים לסרטונים
כתיבת תוכן ויצירת תוכן - כיצד זה נעשה?
שלב ראשון – איפיון המותג, השפה, הקהל ובניית אסטרטגיה
- מגדירים את קהל המטרה, השפה והסגנון – מי הקהל שאוהב את הבגדים שלכם וירצה לקנות אותם? איפה הם נמצאים? מה המשותף בינהם?
- מגדירים את הקול הייחודי שלכם – מה שונה במוצר/שירות שלכם? במותג שלכם? מה הסיפור שלכם? איזה מותג אתם? להבין מי אתם ומה אתם יעזור לכם בכל שלב בתהליך השיווקי.
- עוקבים אחר המתחרים ופעילותם – למי יש מוצר או שירות מאד דומים לאלו שאתם מוכרים? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות המתחרים שלכם פועלים? מה הם עושים טוב ומה לא?
- יוצרים משפך תכנים לכל אחד משלבי מסע הלקוח – מההתחלה (חשיפה) ועד קבלת ההחלטה (קניה)? אילו תכנים צריך על מנת להפוך את המסע לקל יותר ( איזה מידע אתם צריכים לספק) וכיצד תוכלו לעזור ללקוח לקבל החלטה מהירה יותר?
- מגדירים יעדים ומטרות – של המותג מבחינת צרכי התוכן
שלב שני – ניהול התוכן
כאשר ברור לנו מה הכיוון ומה צריך לעשות, מתחילים לעבוד
- יוצרים לוח עבודה מתוזמן וברור של התכנים הנדרשים, מתי ובאיזה פלטפורמה
- יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו)