אימייל מרקטינג
אימייל מרקטינג שמייצר תוצאות – ממוקד, אפקטיבי וממיר
אימייל מרקטינג, שיווק מיילים, הוא הערוץ השיווקי היעיל ביותר !!
עם החזר השקעה של 36$, בממוצע, על כל 1$ שהושקע, מטורף, לא?
אימייל מרקטינג הוא אחד הכלים השיווקיים היעילים ביותר ליצירת קשר ישיר עם הלקוחות שלכם. באמצעות אסטרטגיית תוכן ממוקדת, עיצוב מקצועי ומעקב חכם אחרי ביצועים, ניתן לבנות מערכת יחסים יציבה עם הלקוחות, להגדיל את אחוזי הפתיחה וההמרה ולייצר הכנסות קבועות.
אני מציעה שירות מותאם אישית שיחזק את המותג שלך וימקסם את התוצאות – כל אימייל נכתב ומעוצב כדי למשוך תשומת לב, לייצר מעורבות ולהניע לפעולה.
מה כולל שירות אימייל מרקטינג?
- בניית אסטרטגיית פעילות: הגדרת יעדים ומטרות ברורות לפעילות.
- בניית תוכנית פעולה שנתית וחודשית: בהתאם לתכנית האסטרטגית, יצירת תכוניות פעולה חודשיות המפרטות את כל הפעילויות השונות, ומה נדרש לביצוען.
- פילוח קהלים: פילוח הרשימות הקיימות על סמך הפעילות, נתוני רכישה, רמות מעורבות ועוד, כך שכל פלח יקבל את הדיוור הנכון עבורו.
- תפעול מערכת הדיוור: מההתחלה ולאורך כל הפעילות.
- כתיבת שורות נושא יוצרות מעורבות: שימוש בקופירייטינג חכם שיעלו את אחוזי פתיחת המיילים שלכם.
- כתיבת תוכן מקצועית, מיומנת ומדויקת: הכתיבה תעשה בשפה ובסגנון המותאמים לקהלים ולמטרות שהוגדרו
- עיצוב מקצועי: יצירת תמונות וסרטונים מקצועיים בהתאם לצורך ולסגנון שהוגדר.
- בניית אוטומציות: כל האוטומציות שצריך על מנת לקדם את העסק ולהפוך את הפעילות ליעילה, מהירה ואוטומטית 🙂
- בניית דפי נחיתה ופופ אפים: כתיבה ועיצוב דפי נחיתה ופופ אפים לקמפיינים ולקידום הפעילות.
- ניתוח ושיפור: בדיקת תוצאות המדדים ושיפור הפעילות.
תהליך עבודה באימייל מרקטינג
אפיון ובניית אסטרטגיה – תחילת העבודה כוללת פגישה להבנת מטרות העסק, קהל היעד, סוגי המוצרים והשירותים. נבנה אסטרטגיה ברורה בהתאם לצרכים העסקיים ולמטרות השיווקיות, כולל בחירת סוגי המיילים (ניוזלטר, מיילים אוטומטיים, השקות).
תכנון ועיצוב – לאחר קביעת האסטרטגיה, ניצור קו עיצובי אחיד שיתאים למותג. התוכן יעוצב באופן מקצועי ומזמין, תוך שמירה על קריאות גבוהה ומבנה שמניע לפעולה.
כתיבת תוכן שיווקי ממוקד – ניצור תוכן ממוקד ומניע לפעולה – כותרות מושכות, הנעה לפעולה ברורה וטקסטים שמותאמים לקהל היעד.
הגדרה ושליחה – נגדיר את רשימת התפוצה ונקבע זמני שליחה אופטימליים. המיילים יישלחו בצורה מדורגת על פי קהלי יעד שונים לצורך מקסום תוצאות.
מעקב ואופטימיזציה – לאחר השליחה, נבצע מעקב אחר ביצועי הקמפיין – אחוזי פתיחה, הקלקות והמרות. על בסיס הנתונים, נבצע שינויים לשיפור ביצועים במיילים עתידיים.
למה גם העסק שלכם חייב אימייל מרקטינג?
- מאפשר לכם גישה ישירה ללקוחות שלכם.
- נכס דיגיטלי שהוא רק שלכם (ולא, עמוד האינסטגרם לא שייך לכם, אלא למטא/פיייסבוק)
- מחזיר לקוחות נוטשים
- שומר את המותג שלכם בתודעה
- מלווה לידים במסע הקניה והופך אותם ללקוחות
- הכי מפולח שיש, זה בדיוק, אבל בדיוק הקהל שלכם, שכבר מכיר אתכם או רוצה להכיר אתכם
- שורה תחתונה (ואולי הכי חשובה) – מגדיל לכם את המכירות!!!!
אם אתם רוצים לקבל התוצאות המדהימות שניתן להשיג בעזרתו ולטווח אורך, אתם חייבים:
* להתייחס לערוץ הזה ברצינות ובכבוד המגיע לו
* להשקיע זמן וכסף בתפעול של מערכת הדיוור ובבנית רשימה איכותית.
* להבין שאימייל מרקטינג זה מחויבות ולטווח ארוך
* לבנות אסטרטגיית פעילות שתעזור לכם להבין מה המטרות והיעדים שאם רוצים להשיג.
* לבנות תוכנית פעולה שתשיג את המטרות והיעדים.
* להשקיע בתכנים איכותיים ובעיצוב מתאים.
אימייל מרקטינג לחנות וירטואלית
אם יש לכם חנות וירטואלית – אימייל מרקטינג וניהול ניוזלטר הוא ה-כלי השיווקי עבורכם, שתפקידו הוא, בשורה התחתונה – להגדיל את ההכנסות שלכם בחנות.