שיווק דיגטלי וניהול תוכן לחנויות וירטואליות

שיווק דיגיטלי וניהול תוכן לחנויות וירטואליות

שיווק חנות וירטואלית

כשיש כל כך הרבה חנויות וירטואליות, איך ימצאו ויעדיפו את שלכם? מה יגרום לקהל המטרה שלכם לקנות דווקא אצלכם?  מה יגרום לאלו שקנו כברא אצלכם לחזור ולקנות שוב? הכל תלוי כיצד תשווקו את החנות שלכם. שיווק הוא החמצן של החנות שלכם, אם לא תפעלו ולא תשקיעו בפעילויות שיווקיות, לא יהיו לכם לקוחות ולא תהיה חנות, זה אולי נשמע קשה, אבל זאת האמת. 

ניהול תוכן שיווקי -המותג שלכם הוא התוכן שאתם מייצרים

העולם הדיגטילי מאפשר כיום לעסקים בכלל, ולחנויות וירטואליות בפרט, דרכים רבות ומגוונות להגיע ללקוחות פוטנציאלים וקיימים, כשהמשותף לכל הדרכים האלו הוא  תוכן: פוסטים בפייסבוק, תמונות באינסטגרם, בלוג/מאמרים, ניוזלטר, סרטונים ביוטיוב/פייסבוק/אינסטגרם ועוד ועוד – התוכן הוא מלך והוא יכול להרים ולהפיל עסקים מקטנים ועד גדולים.

שיווק דיגיטלי וניהול תוכן - השרותים שלנו

בניית אסטרטגיה כוללת

שיווק הוא החמצן של החנות שלכם, אם לא תפעלו ותשקיעו בפעילויות שיווק, לא יהיו לכם לקוחות ולא תהיה חנות. על מנת שתדעו מה אתם צריכים לעשות, מה התקציב הנדרש ואיפה לפעול חשוב לבנות אסטרטגיה שיווקית כוללת.

קידום בגוגל

כשאחוז כל כך מכלל החיפושים נעשה דרך גוגל, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להיות שם. נשמח ליצור עבורכם קמפיינים ממומנים אפקיטיביים וקידום אורגני/SEO לנוכחות חזקה ברשת

ניהול מדיות חברתיות

איך ליצור שימוש נכון ויעיל במדיות החברתיות על מנת לרומם את החנות שלכם, ליצור מודעות וקשר ישיר עם הלקוחות, לבנות קהל מתעניין ומקורות שונים של תנועה ולהגדיל את העסק, ולהמנע משימוש לא יעיל שיגזול זמן יקר וכסף?

ניהול וכתיבת תוכן

המותג שלכם הוא התוכן שאתם מייצרים. מאחורי כל מותג מצליח יש אוצר שלם של תכנים רלוונטיים ובעלי ערך המחברים בין המותג לבין קהל המטרה שלו. תוכן הוא ההבדל בין חשנות שמוכרת בגדים (בזול) לחנות שמוכרת לייף סטייל (בהרבה יותר כסף)

אימייל מרקטינג

אימייל מרקטינג/שיווק מיילים ידוע כאחד הערוצים השיווקיים היעילים ביותר, אם עושים אותו נכון. איך עושים זאת נכון? איך בונים רשימת תפוצה? מה כותבים? כמה פעמים? לנו יש תשובות.

שימור לקוחות

כלל ידוע הוא ששימור לקוח עולה פחות מהבאת לקוח חדש, אך עדיין שימור לקוחות הוא תחום שזוכה להתיחחסות מועטה. איך עושים זאת נכון? מה אפשר לעשות על מנת שהלקוחות שלכם יחזרו אליכם שוב ושוב?

שיווק דיגיטלי וניהול תוכן לחנויות וירטואליות

 

מה ההבדל בין חנות שמוכרת בגדים לזו שמוכרת לייף סטייל? המחיר והתוכן
הלקוחות היום מצפים מבעלי העסקים/חנויות להיות איתם במגע שוטף לפני ואחרי הקניה.
הם רוצים לקבל מעבר לפריט שהם רוכשים – הם רוצים חוייה, שיתנו להם ערך, יתיחסו אליהם באופן אישי, ישקיעו בהם, ייעצו וידריכו אותם ויספקו להם באופן שוטף תכנים ותמונות יפות של הפריטים ואיך הם יכולים להשתמש בהם בדרכים שונות ובתמורה הם יהיו מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר. חנות ללא תוכן תמכור פריטים ובמחירים נמוכים יחסית, חנות שתשקיע בתוכן מותאם ללקוחותיה, תמכור חוויה במחיר גבוה יותר. (למרות שזה יכול להיות פריט דומה מאד)

למה צריך ניהול תוכן?
יצירת תוכן איכותי ולאורך זמן מצריכה תכנון קפדני, יצירת התכנים והתאמתם לפלטפורמות השונות ולשלבים השונים בהם נמצאים הלקוחות במסע הקניה שלהם, תזמון מדויק, וכשיש כל כך הרבה פרמטרים להתייחס אליהם, בלי סדר וניהול נכון יהיה קשה לעשות זאת לאורך זמן.

מה אחנו מציעים?
בניית אסטרטגיית תוכן – השלב הראשון והחשוב בו נבהיר מי הקהל (הפרסונה) אליהם אנו רוצים לפנות, מה המסרים, השפה, התכנים, מהו המשפך השיווקי המדויק והפלטפורמות הנכונות לפעול בהן וכן לקבוע מדדים עיקריים למדידת ההצלחה.

ניהול תוכן שיוווקי ויצירתו – יצירת תוכנית מפורטת ומתוזמנת להעלאת התכנים המותאמים לפלטפורמות השונות ויצירתו.

שיווק מיילים – הכלי השיווקי הממוקד והאיכותי ביותר, אך על מנת להצליח גם הוא מחייב ניהול נכון, מדידה ושיפור מתמיד. השירות כולל , פילוח נכון, כתיבת תכנים מותאמים ומגוונים, מדידה וניתוח ביצועים ושיפור.

ניהול מדיות חברתיות – ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם, כולל כתיבת והעלאת תכנים, הכנה גרפית, ניהול קמפיינים אפקטיביים

כתיבת בלוג/מאמרים/טיפים/ניוזלטר – כתיבה שיווקית מקצועית, למתן ערך מוסף ללקוחות ולקידום בגוגל.

כתיבת תיאורי פריט לחנויות וירטואליות – תמונת המוצר צריכה להראות את הפריט, התיאור צריך למכור אותו. השירות כולל כתיבת תיאור שלא רק יתן את כל המידע הרלוונטי (מידה, חומרים, טיפול) אלא גם יסקרן ויגרה.

 

צרו עמנו קשר עכשיו וקבלת תוכנית לניהול נכון של התוכן השיווקי שלכם. 054-2474255