הקמת חנות וירטואלית B2B

הקמת חנות וירטואלית B2B וניהולה

עולם המסחר המקוון ממשיך לגדול ולצמוח. אחד התחומים הגדלים ביותר בשנים האחרונות הוא ה- B2B, כיום יותר ויותר עסקים, גם היותר "מסורתיים" מאפשרים ללקוחותיהם העסקיים לרכוש בקלות, נוחות ויעילות מהחנות הוריטואלית שלהם.

למה חשוב שגם לכם תהיה חנות וירטואלית B2B?
* אופן הרכישה מותאם לצרכיך ולצרכי הלקוחות שלך
* הופך את תהליך הרכישה לנוח מאד ותמיד זמין
* מייעל את עבודת סוכני המכירות בשטח ומפנה להם זמן "ניירת"
* מהווה ערוץ מכירות נוסף
* מונע טעויות, מייעל ואת כל התהליך והופך אותו לאוטומטי יותר ומהיר.
* המתחרים שלכם (כנראה) כבר שם.
* הלקוחות שלכם מצפים ממכם להתקדם והלראות מובילות בתחום.
.* כי זאת המגמה העולמית

תהליך בניית החנות הוא מורכב ומצריך התייחסות לגורמים רבים הן פנימיים בתוך החברה (מבנה ארגוני, צרכים, מערך המכירות והשיווק, לוגיסטיקה, כספים וכו) והן חיצוניים אצל הלקוחות (הצרכים שלהם, יכולת טכנולוגית ועוד). אנחנו כאן על מנת להפוך את התהליך לפשוט ונוח יותר.

 

הקמת חנות וריטואלית B2B

איפיון צרכי העסק והחנות הוירטואלית

לכל עסק מערך מכירות, שירות לקוחות, כספים ולוגיסטיקה משלו, בתחילת התהליך נאפיין את הצרכים שלכם ונראה כיצד הקמת חנות וירטואלית תוכל לייעל את כל התהליך ולהגדיל לכם את המכירות והרווחים, ובהתאם לעסק, נאפיין גם את מבנה החנות ועיצובה

איפיון תהליך המכירה בחנות

כיצד תוכל החנות הוריטאלית להיות הדבר המושלם שיקשר בצורה היעילה והטובה בין העסק שלכם, עם כל הגורמים המשתתפים בתהליך המכירה (סוכנים, שירות לקוחות, כספים, שיווק ולוגיסטיקה) לבין הלקוח שלכם עם כל צרכיו ותנאיו המסחריים (מחירון שונה, המוצרים שמזמין ועוד).

בחירת הפלטפורמה הנכונה לחנות שלכם

לאור הפריחה בתחום יש היום פלטפורמות רבות לבניית חנויות וריטואלית, אך לא כולן מתאימות. לבחירת הפלטפורמה יש חשיבות רבה ליכולות החנות לתמוך בצרכים הספציפיים שלכם ושל לקוחותיכם, לעלויות ולניהול החנות.

הקמת החנות הוירטואלית שלכם

כאשר הצרכים והאיפיון ברורים, אפשר תכל'ס להקים את החנות שלכם: לבחור את תמהיל המוצרים הנכון, ולרכז את כל החומרים ולהעלותם לחנות: התמונות, תיאורי הפריט, סרטונים, כל מידע נוסף נדרש, תקנון ומדיניות המשלוחים

כתיבת תוכנית שיווקית ותוכן

כיצד ולמי תשווקו את העסק שלכם? כיצד תגדילו את החשיפה והמכירות? איך תצרו בידול טוב יותר? בניית תוכנית שיווקית מסודרת, הכרת המשפך השיווק והתאמת המאמצים השיווקיים אליו יעשו את ההבדל. העולם הדיגטילי מאפשר כיום לעסקים דרכים רבות ומגוונות להגיע ללקוחות פוטנציאלים וקיימים, כשהמשותף לכל הדרכים האלו הוא יצירת תוכן. התוכן הוא מלך והוא יכול להרים ולהפיל עסקים מקטנים ועד גדולים.

ניהול החנות ועבודה מול הגורמים בחברה

אם אין לקוחות - אין עסק. איך מטפלים בלקוחות? איך שומרים עליהם? איזה הטבות נותנים ללקוחות הנאמנים שלכם? איך יוצרים מועדון לקוחות?