הקמת חנות וירטואלית מהתחלה וניהולה

הקמת חנות וירטואלית - איך עושים זאת?

הקמת חנות וירטואלית – זה עסק מורכב.
עולם החנויות הוירטואליות הוא תחרותי מאד והקמת חנות וירטואלית היא עניין מורכב ומתוחכם מאד המצריך הבנת התחום וכן השקעה רבה של זמן וכסף. הקמה של חנות וירטואלית ללא הכנה מוקדמת ובדיקה קפדנית ודקדקנית של גורמים רבים, תביא, ברוב המקרים, לכשלון, עוגמת נפש, הפסד כספי ניכר  ואף סגירת החנות – בדיוק בגלל זה אנחנו כאן, ללוות אותך מההתחלה.

ניהול חנות וירטואלית - "אל תהיו אותו דבר, היו טובים יותר"

ניהול חנות וירטואלית – לאחר החלק המורכב של הקמת החנות הוירטואלית, מגיע החלק …. היותר מורכב ומתמשך של ניהול שוטף של החנות, ושיפור הביצועים שלה. כשעולם החנויות הוירטואליות הופך ליותר ויותר תחרותי, ניהול נכון ומתמשך של החנות הוא קריטי להצלחתה.

רוצה להביא את החנות הוירטואלית שלך לשלב הבא? תמיד אפשר לדבר איתנו  ולהתייעץ, צריך רק לחייג  054-2474255

בניית חנות וירטואלית מההתחלה וניהול חנות וריטואלית

בדיקת התכנות ובניית תוכנית עסקית

האם הרעיון שלך לחנות ישים? האם יש אנשים שירצו לקנות את המוצרים שלך ומי הם? האם יש לזה פוטנציאל? בדיקת התכנות ובניית תוכנית עסקית יעזרו בהבנה עמוקה יותר של הפעילות על כל היבטיה ויצרו אבני הדרך בהקמתה וניהולה.

בחירת הפלטפורמה ואיפיון החנות

מה הכי מתאים לחנות ולתקציב שלך? האם ווקומרס? שופיפיי? אולי מג'נטו? לבחירה הנכון יש השלכות ארוכות טווח וחייבים לשקול את האופציות הקיימות. לאחר שיש לנו פלטופורמה מתחילים להקים את החנות ומאפיינים שלה: מה יהיה המבנה? מה הקטגוריות? כיצד נוכל ליצור למבקרים בחנות את החוויה הטובה ביותר?

בניית החנות וקטלוג המוצרים

יש לנו את הפלטפורמה ויודעים בדיוק מה יהיה מבנה החנות ועכשיו מתחילים באמת לבנות אותה: כשהעיקר הוא קטלוג המוצרים שהוא למעשה החנות ומצריך התייחסות רבה: *תמהיל המוצרים *יצירת איזון בין פריטים מכירתיים ויחודיים/מסוגננים *צילום המוצרים *כתיבת תיאורי פריט מקצועיים *העלאת המוצרים לאתר. וגם קביעת מדיניות משלוחים והזחרות, תקנון וכל מה שמחייב התייחסות

קביעת מדדי מפתח, ניתוח הפעילות ושיפורה

קביעת מדדי מפתח בתחומים השונים הקשורים לניהול החנות יעזרו מאד להבין היכן אתם נמצאים ביחס למטרות והיעדים ולראות היכן יש צורך להשתפר, ובכל חנות וירטואלית, משוכללת ככל שתהיה, תמיד אפשר יהיה לשפר את הביצועים. בעזרת שימוש בכלי פיתוח מתקדמים נוכל להבין איפה נקודות החלשות בחנות, איפה הגולש נתקע, מה גורם לו לנטוש את החנות וכו ובכך לשפר את החוויה וההמרות בחנות.

ניהול קטלוג המוצרים וניהול שגרת החנות

ניהול נכון של הקטלוג יתרום רבות לשיפור הביצועים והמכירות. וכולל קביעה נכונה של תמהיל המוצרים על סמך ביצועים, חשיבותם וקידומם. גם ניהול הקטלוג הוא חלק מניהול המשימות בחנות, וקביעת לוח זמנים מסודר לכל הנושאים שיש לטפל בהם וזאת על בסיס יומי, שבועי וחודשי יעזור מאד להצלחת החנות ולאורך זמן. אנו נאפיין את תהליכי העובדה בחנות בתחומי הפעילות המרכזיים כך שתוכלו לעשות זאת בעצמכם או להשאיר את כל העבודה לנו.

מעקב מתחרים וקשרי לקוחות

לא משנה באיזה תחום החנות שלכם ואילו מוצרים תמכרו, תמיד יהיו לכם מתחרים. על מנת שתוכלו להביא כמה שיותר תנועה לאתר, מכירות ופעילות, אתם חייבים כל הזמן להיות במעקב תמידי אחר המתחרים הישירים (והעקיפים) שלכם. אם אין לקוחות - אין עסק. איך מטפלים בלקוחות? איך שומרים עליהם? איזה הטבות נותנים ללקוחות הנאמנים שלכם? איך יוצרים מועדון לקוחות?