fbpx

שיווק מיילים לחנות וירטואלית

שיווק מיילים לחנות וירטואלית – הכלי השיווקי היעיל ביותר שלכם להיות בקשר קבוע עם הלקוחות (ולמכור להם)

שיווק מיילים לחנות וירטואלית

כשעל כל 1$ המושקע בשיווק מיילים, ההחזר על ההשקעה הוא 42$ – אין ספק שזהו אחד מכלי השיווק היעילים ביותר. אך שיווק מיילים לחנות וירטואלית הוא הרבה מעבר להחזר לכך.

שיווק מיילים הוא

 

שיווק מיילים לחנות וירטואלית

ההחזר על ההשקעה בכלי השיווק השונים – אימייל מרקטינג משאיר לכולם אבק…. (מקור: LYFE MARKETING)

אך כאמור, היותו כל כך יעיל כלכלית היא רק סיבה אחת מרבות.

למה שיווק מיילים הוא כל כך חשוב וכדאי:

  • הדרך הטובה ביותר להיות בקשר עם הלקוחות שלכם ולקוחות פוטנציאליים – אתם מגיעים ישר לתיבת המייל שלהם.
  • דרך נהדרת להעשיר את הלקוחות שלכם במידע ולת להם ערך רב
  • כי הלקוחות שלכם מצפים ממכים לעשות זאת
  • הדרך הטובה ביותר ללוות את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לאורך כל מסע הקניה שלהם, להפוך אותם מלידים ללקוחות.
  • קל לפלח את הרשימות ולהגיע לדיוק רב יותר במסר הנשלח (ולהצליח להעלות משמעותית את אחוזי ההמרה).
  • מרגיש אישי יותר  – אתם יכולים לפנות כמעט באופן אישי (במיוחד אם אתם מפלחים).
  • קל למדוד – אתם יודעים בדיוק כמה אנשים קיבלו, פתחו את המיילים, לחצו על הקישורים וקנו – וכך גם קל להשתפר.
  • עלות זולה יחסית – העלויות הן יצירת התכנים ומערכת הדיוור וזהו. על החזר ההשקעה כבר דיברנו.
  • אפשר להחזיר לקוחות “רדומים” שלא קנו הרבה זמן
  • לייצר מכירות גם מנוטשי העגלות
  • אפשר ליצור פעילות אוטומטית לגמרי ולחסוך הרבה זמן.
  • ניתן לבצע קמפיינים מפולחים, יעילים שיביאו לכם הרבה מכירות.

למה הרבה בעלי עסקים לא מצליחים עם שיווק מיילים:

ולמרות יכולותיו הנפלאות, אין הרבה בעלי עסקים שעושים שיווק מיילים כמו שצריך ומפספסים הרבה לקוחות ומכירות. כשהסיבות המרכזיות הן:

– לא מתכננים – שיווק מיילים שעובד זאת מחוייבות ארוכת טווח וחייבת תכנון והכנה מראש של התכנים (מסר וגרפיקה) אי אפשר לשלוח מייל סתמי ולא מעוצב פעם בחודשיים ולצפות שזה יעבוד, זה לא. כדי להגיע לכל התוצאות הנפלאות הנ”ל, חייבים להכין תוכנית מסודרת ומתוזמנת, איזה מסר שולחים, מתי ולמי. רק כשהדברים עובדים בצורה מסודרת אפשר לקבל תוצאות

– לא ונתנים ערך, חושבים על עצמם ולא על הלקוח – צר לנו להגיד את זה, אבל אתם לא מאד מעניינים את האדם שקנה ממכם לפני זמן מה, מה שמעניין את הלקוח שלכם זה הוא עצמו. הוא תמיד רוצה לדעת מה יש כאן עבורו. כשאתם מציעים לו כל הזמן את המוצרים שלכם, אתם חושבים על עצמכם, אז למה שזה יעניין אותו? אבל כאשר אתם

למה כדאי לכם לעבוד איתנו בשיווק מיילים? כי אנחנו יודעים לעשות שיווק מיילים כמו שצריך, כזה שמביא תוצאות:

– עושים תוכנית אסטרטגית בה יהיה ברור מה המטרות, היעדים והטקטיקות.
– מכינים תוכנית פעולה מתוזמנת ואוטומטית החוסכת הרבה זמן.
– מנהלים את רשימות התפוצה ויוצרים התחדשות מתמדת
– יוצרים מגוון רחב של תכנים עשירים ומעשירים, מהנים, מעוצבים ומכירתיים.
– בונים קמפיינים אוטומטיים מצויינים.
– מנתחים, למדים ומשפרים כל הזמן.

רוצים לדעת איך שיווק מיילים יכול לעבוד נהדר גם בחנות שלכם?
רוצים לקבוע פגישת יעוץ ללא התייחבות ? צרו איתנו קשר עכשיו

 

 

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא:
אימייל מרקטינג – טעויות נפוצות
איך יוצרים רשימת תפוצה?
כמה מיילים מכירתיים כדאי לשלוח?
עובדות מעניינות על שיווק מיילים
הכללים לשיווק מיילים מוצלח

 

 

 

גלילה לראש העמוד