ניהול תוכן ושיווק תוכן לחנויות וירטואלית

ניהול תוכן ושיווק תוכן לחנויות וירטואליות – איך לגרום ללקוחות שלכם ולגוגל לאהוב אתכם?

שיווק תוכן וניהול תוכן לחנות וירטואלית

אין כיום מותג מצליח שלא מייצר תוכן והרבה. תוכן הוא מלך והוא זה שממליך חנויות מצליחות. ניהול תוכן ושיווק תוכן לחנות וירטואלית הם לא מותרות, הם חובה.
התוכן שלכם הוא הדרך הטובה ביותר להגיד לעולם מי אתם ולמה אתם, להיות בקשר עם הלקוחות שלכם, ליצור איתם שיחה, לשתף אותם בעולמכם (וכמובן במוצרים שלכם).

יכול להיות שלשתי חנויות אופנה וירטואליות יהיו כמעט את אותם בגדים, חנות אחת תשקיע בתוכן: תיצור בלוג עם פוסטים עשירים, עם טיפים המלצות ועדכונים, תתחזק ביד רמה את העמודים ברשתות החברתיות – תעלה פוסטים באופן קבוע, סרטונים מדליקים,ותמונות יפות והחנות השניה לא תעשה דבר. למעשה החנות הראשונה שיוצרת תוכן מוכרת לקהל שלה סגנון, תוכן ולייף סטייל, השניה מוכרת בגדים. הראשונה תתמחר את הבגדים שלה גבוה יותר ויהיו לה המון לקוחות שרק יחכו לדברים החדשים, השניה תאלץ להאבק על כל לקוח במחירי מינימום.

למה שיווק תוכן ולמה הוא מאד יכול להועיל לקידום החנות הוירטואליות שלכם:

  • גוגל מאד אוהבת תוכן ויהיה לכם מאד קשה מאד להתקדם אורגנית במיקומים ללא תוכן עשיר.
  • הלקוחות שלכם אוהבים ומצפים לתוכן, ועדיף עשיר, מגוון, מעניין.
  • משפר המרות – החלטות קניה משופעות מאד מהתכנים שהלקוחות שלכם צורכים
  • נותן לכם נקודות זכות – מראה את המקצוענות ומשפר את המוניטין שלכם
  • מייצר לידים
  • מעשיר ומחנך את הקהל שלכם (כמו שאתם רוצים)
  • יוצר תקשורת עם הלקוחות שלכם
  • מכניס את הלקוחות שלכם לעולם שלכם ומקרב אותם אליכם.

אחרי שאנו מבינים את הלמה, איך עושים את ה"איך" איך מנהלים את התוכן?

  • יוצרים אסטרטגיית תוכן ובה קובעים:
    – מה המטרות והיעדים שלנו בעולמות התוכן, קובעים KPI לכל מטרה.
    – יוצרים פרסונה – מי קהל המטרה המדוייק והמאפיינים שלו: באיזה שפה הוא משתמש? מה מעניין אותו? מה הוא מעריך? באילו ערוצי מדיה הוא נמצא?
    – באלו סוגי תוכן נעשה שימוש: בלוגים, סרטונים, ספרי הדרכה, פוסקאסטים, תמונות וכו
    – באלו ערוצי מדיה יעשה שימוש: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, יוטיוב ועוד.
    – קובעים איזה שימוש יעשה בתכנים השונים להביא את מירב התועלת לחנות
    – בודקים מה עושים המתחרים
  • יוצרים תוכנית פעולה לשיווק והפצת התוכן
    – יוצרים את התכנים שנקבעו
    – יוצרים גאנט פעולה על בסיס שבוע
    – מעלים את התכנים בתזמון הקבוע מראש
    – בודקים ומנתחים את התוצאות, משפרים ומשדרגים.

כאשר יש אסטרטגיית תוכן ברורה ותוכנית מסודרת, אתם תמיד יודעים מה אתם צריכים לעשות ובאיזה ערוץ מדיה.
כמובן שתוך כדי פעולה יש שינויים ויוצרים התאמות, אך הכל זורם וקל יותר.

יש לכם עוד שאלות? רוצים לקבוע פגישת ייעוץ ללא התייחבות? צרו איתנו קשר

 

פוסטים שכדאי לכם לקרוא בנושא:
שיווק תוכן על מה ולמה
אסטרטגיית שיווק במדיות חברתיות
הבעיות השיווקיות שעלולות להביא לכשלון החנות שלכם
החשיבות של תוכן בשנת 2020

גלילה לראש העמוד