fbpx

ניהול עמוד פייסבוק לחנות וירטואלית

ניהול עמוד פייסבוק לחנות וירטואלית – כי אם אתם לא שם (ובגדול), אתם לא קיימים

ניהול עמוד פייסבוק לחנות וריטואלית

היום השאלה היא לא אם כדאי לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק, אלא איך לנהל נכון את העמוד שלכם . וניהול עמוד פייסבוק לחנות וירטואלית מצריך התייחסויות נוספות מעבר להעלאת פוסטים פעם ביום-יומיים.

אינסטגרם עושה עבודה מדהימה בקטגוריות מסוימות וגם טוויטר, אך עדיין פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הגדולה והחזקה ביותר, המגיעה לכ- 60.6% מהמשתמשים באינטרנט. בה ויש לה את העוצמה ליצור שיחה סביב החנות והמוצרים שלכם ומעבר לזה, לפתח קהילה.

ניהול חנות וירטואלית מצריך התייחסות בהרבה תחומים: ניהול מלאי, שירות לקוחות, פיננסיים וכו. ולא לכולם יש זמן להתייחס לעמוד הפייסבוק, ורבים מהם מעלים פוסטים פעם בכמה זמן כדי “להרגיע את עצמם” שהם פעילים בפייסבוק. אך עמוד פייסבוק טובה, בטח כשהתחרות היא כל כך אינטנסיבית, מצריך הרבה יותר מזה. הוא מצריך חשיבה אסטרטגית וניהול שוטף.

תפקידו של עמוד פייסבוק :

* ליצור מודעות לחנות ולמוצרים שלכם.
* להגדיל את החשיפה למוצרים שלכם
* להראות את המומחיות שלכם
* ליצור יתרון על פני המתחרים
* להגדיל את התנועה לחנות שלכם
* ליצור שיחה עם הקהל והלקוחות שלכם ולשמור עימם על קשר
* ליצור ערוץ לשירות הלקוחות
* להגדיל את המכירות בחנות
* לחנך את הקהל שלכם ולת לו ערך מוסף
* ליצור קמפיינים מפולחים ויעילים
* ליצור קהילה
* לנתח את הפעילות ולשפרה.
* קידום ערוצים שיווקיים אחרים: ניוזלטר, מדיות חברתיות אחרות, אירועים, חומרים שיווקיים ועוד.
* ליצור תחרויות, הגרלות ופעילויות מהנות אחרות

על מנת למקסם את הפוטנציאל, כמו תמיד, חשוב לעבוד מסודר ו:

@ להגדיר את המטרות של הפעילות
@ להגדיר את הקהל המדוייק אליו אנו רוצים להגיע
@ ליצור תמהיל תוכן נכון ואיזון בין פוסטים מכירתייים ואחרים
@ ליצור את התכנים המגוונים
@ להחליט על המינון הנכון של העלאת התוכן
@ ליצור פעילות קבועה בעמוד תוך מתן מענה מהיר לשאלות/תגובות
@ לעקוב כל הזמן אחרי המתחרים בקטגוריה שלי

כיצד אנו מנהלים עמוד פייסבוק:

השלב הראשון – הוא חשיבה אסטרטגית:
מה מטרות העמוד, למי פונים, מה מעניין את קהל היעד, באיזה שפה משתמשים, תמהיל תכנים נכון ותזמונם

השלב השני – תוכנית פעולה שנתית וחודשית
מה התכנים שאנו רוצים להעלות בכל חודש ובכל שבוע, מבצעים, פעילות מעוררת מעורבות (הגרלות, תחרות וכו).

השלב השלישי – הכנת התכנים
בכל חודש מוגשת תוכנית פוסטים רלוונטיים ופעילות לאישור (תוכן + תזמון)

ובשוטף:
העלאת הפוסטים מגוונים ומעניינים, מתן מענה לתגובות, יצירת שיתופי פעולה עם עמודים אחרים, מעקב צמוד אחר מתחרים, התייחסות לאירועים עכשוויים רלוונטיים, יצירת קמפיינים, פעילות בקהילות רלוונטיות.
— כל הפעילות בשיתוף פעולה מלא של בעל החנות ובשקיפות מלאה.

רוצים לדעת עוד על ניהול עמוד פייסבוק לחנות וירטואלית? רוצים לקבוע פגישת
ייעוץ ללא התייחבות – צרו איתנו קשר עכשיו

עוד שירותים שלנו לקידום חנות וירטואלית:

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית
ניהול תוכן
לחנות וירטואלית
בניית אסטרטגיה שיווקית
אימייל מרקטינג / שיווק מיילים

גלילה לראש העמוד