כתיבת תוכן לניוזלטר, ניהול ניוזלטר

אם אתם מנהלים מועדון לקוחות או רשימת תפוצה, אתם חייבים כתיבת תוכן לניוזלטר. ניוזלטר הוא כלי נהדר לשמור על קשר עם לקוחות קייים ופוטנציאליים. ודרך קלה (יחסית) ליצור עוד המרות בחנות שלכם – אך זאת בתנאי שהנמענים שלכם ירצו לקרוא מה שאתם רוצים ל"הגיד" ולשם כך אתם צריך תוכן מקצועי ואיכותי.

למה כתיבת תוכן לניוזלטר היא חשובה?

משווקים רבים חושבים רק על עצמם וכל הניוזלטרים שלהם מלאים בתוכן מכירתי. הלקוחות שלכם לא רוצים שתמכרו להם, הם רוצים שתעשירו אותם ותתנו להם ערך, כן, וגם תתנו להם סיבות טובות להם כדאי לקנות מכם. לכן כתיבת תוכן לניזולטר היא כה חשובה. כי נקודת המוצא היא לא אתם, אלא הלקוחות שלכם, מה יעניין אותם, ומה הם ירצו לקבל מכם.

 

 

מה תוכן נכון בניוזלטר שלכם יכול לעשות:

  • לטפח ולהזין לידים ולהפוך אותם ללקוחות
  • לשמור על יחסים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים
  • לתת ערך מוסף ללקוחות שלכם, שאף אחר לא נותן
  • קמפיינים וקידום מכירות
  • שימור לקוחות נאמנים וטיפוחם.
  • העברת מסרים וחדשות עליכם ועל המותג
  • ציון אירועים מיוחדים

 

כתיבת תוכן לניוזלטר וניהול ניוזלטר ב – E-Boutique – למה זה כדאי לכם?

  • היכרות מעולה וניסיון רב עם עולם התוכן, השיווק והמותגים.
  • יכולת כתיבת תוכן מקצועית בכל תחום ועל כל דבר.
  • יהיה לכם ראש שקט – אני מקצוענית, יודעת את העבודה, עושה אותה הכי טוב ותמיד בזמן. לכן לא תצטרכו לדאוג ותוכלו להתפנות לטפל בדברים אחרים.
  • שירות 360 מעלות – זה בוטיק תוכן ייחודי שמספק את כל השירותים שהחנות הוריטואליות שלכם צריכה: כתיבת תכנים, עריכות גרפיות, צילומים – זה חוסך הרבה זמן וכסף.
  • פשוט כיף לעבוד איתי – אני נותנת לכל לקוח שירות אישי, מקשיבה וקשובה, גמישה, זמינה, אדיבה ומצחיקה

 

איך אני כותבת תוכן לניוזלטר?

שלב ראשון – מאפיינים את הדברים
בשלב זה נאפיין את הדברים החשובים:
*  הגדרת הסגנון והשפה של המיילים
* בחירת תמהיל נושאים שרוצים להתייחס אליו
* קובעים את התזמון הרצוי

בונים תוכנית פעולה
* קובעים מראש אילו ניולטרים ישלחו ומתי
* מסמנים תאריכים חשובים לפעילות המותג – השקת קולקציות קיץ/חורף, סופי עונה, סייילים חשובים, חגים וכו

כותבים את התכנים
* יוצרים מגוון רחב של תכנים עשירים ומעשירים, מהנים, מעוצבים ומכירתיים.

ובשוטף

* שולחים את הניוזלטרים בתזמון שנקבע
* עוקבים אחרי המתחרים ופעולותיהם
* יוצרים פעילות הוליסטית עם שאר ערוצי השיווק
* מנתחים, למדים ומשפרים כל הזמן.

 

 

 

תכנים ושירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

שירות ניהול חנות וירטואלית – כל מה שחנות שלכם צריכה

אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון?

אימייל מרקטינג – טעויות נפוצות

אימייל מרקטינג – 21 דרכים לפלח את רשימת הנמענים שלכם

 

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!