• עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
Facebook
Twitter

054-2474255

ראשי » Blog » שיווק במייל – 21 דרכים לפלח את רשימת הדיוור שלכם

שיווק במיילים – 21 דרכים לפלח את רשימת הדיוור שלכם

למה שיווק במייל?


שיווק במייל הוא אחד מהכלים הכי אפקטיביים מבחנית העלות מול התועלת, אבל לא כל אימייל עושה את העבודה ולא כל אימייל ממיר למכירה: אם למשל כמותג אופנה שפונה לנשים וגברים וברשימת התפוצה אין פילוח מגדרי , והמותג שולח מיילים מושקעים, יפים ונפלאים על השמלות החדשות גם לגברים – זאת עבודה לא נכונה (וגם לא מקצועית).

אם אתם רוצים להגדיל את ההמרות של המיילים שאתם שולחים – הסוד הגדול הוא  – לעשות שיווק במייל כמו שצריך, זאת אומרת פילוח, פילוח רשימות הדיוור שלכם עד כמה שאפשר כך שהכותרת והפניה יהיו אישיות ומתאימות יותר ובאופן מופלא תראו איך כל מדדי השיווק במייל שלכם משתפים: יותר אנשים יפתחו את המייל, יקליקו על הקישורים וגם יקנו.

איך אפשר לפלח את רשימות התפוצה שלכם? הנה 21 דרכים לעשות זאת:

1. גיאוגרפי – חשוב במיוחד אם יש לכם גם חנויות פיזיות

2. גיל – לגילאים שונים יש צרכים שונים, ומייל עם הצעה רלוונטית יותר יזכה ליותר הענות.

3. מגדר – נשים וגברים קונים אחרת לגמרי בכלל ואופנה בפרט וחייבים להתחשב בכך בכתיבת המיילים.

4. פרסונה – על מנת להבין טוב יותר את הקהל האידאלי שלכם, כדאי מאד ליצור לו פרסונה: מי היא? מה היא אוהבת לעשות? היכן מבלה? מה חשוב לה? איזה מוזיקה היא אוהבת? וכו. זה מאד יכול לעזור בהתאמת תכנים מתאימים ומסוגננים יותר.

5. קנו בעבר – קניה קודמת יכולה לתת אינדיקציה לגבי הסגנון  והצרכים ואפשר להציע דברים דומים לפריט שכבר נרכש.

6. התעניינו בעבר – כמו בסעיף הקודם, גם התעניינות בפריט מסוים יכולה לתת אינדיקציה לגבי הסגנון והצרכים ואפשר להציע פריטים דומים.

7. תדירות קנייה גבוהה – ככל שמישהו קונה יותר, אנו יותר יודעים על העדפותיו ובהתאם להציע מוצרים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים.

8. לקוחות שלא קנו הרבה זמן – להצעי להם הנחה/קופון למוצרים, להציג את המוצרים החדשים וכו.

9. שלב במשפך – באיזה שלב במשפך השיווקי נמצא הלקוח? למשל: האם רק נרשם לניוזלטר אך עדיין לא קנה.

10. לקוחות מבצעים – אם יש כאלו לקוחות שרק קונים כאשר יש מבצע או הנחה, מומלץ לעדכן אותם במבצעים החדשים.

11. נוטשי עגלות – לקוחות שרגע לפני התשלום, החליטו לא לעשות זאת, מומלץ מאד להציע להם את המוצרים שהוסיפו או מוצרים דומים, אחוז הנחה כלשהו גם יוכל לעזור לסגור סופית את העסקה.

12. נוטשי טפסים – לקוחות שכבר מילאו חלק מטופס הרשמה לאתר/ניוזלטר, אך לא השלימו, אפשר לשלוח מייל תזכורת וכמובן, קישור לאתר.

13. פנו בשאלה "צור קשר" אך לא רכשו – לקוח שכבר הגיע לאתר, פנה, שאל זה לקוח מתעניין, בהחלט כדאי לפנות אליו ולהציע לו להכנס לאתר.

14. לקוחות שהתלוננו – הזדמנות לעשות לימונדה מלימון, תמיד אפשר להפוך לקוח לא מרוצה למרוצה – אפשר להציע לו מבצעים והטבות ייחודיים.

15. לקוחות שביקרו בחנות הפיזית (במידה ויש) – מומלץ מאד להציע להם לבקר גם באתר, יכול להיות שילוב נפלא בין און ואוף ליין.

16. נכחו באירוע לקוחות – טרחתם והכנתם אירוע ללקוחות ואספתם את כתובת האימיילים, מומלץ מאד לשלוח להם כמה שיותר מייל עם הצעות מפתות ומוצרים חדשים, "להכות בברזל כשהוא חם".

אם אתם מוכרים לעסקים

17. לפי סוג ארגון – לארגונים שונים יש קהלים שונים וכדאי להתאים ההצעה והתוכן אליהם.

18. לפי תעשיה/מגזר – האם פונים לעיריות? למפעלי תעשיה? הייטק? לכל תעשיה יש מאפיינים אחרים וכדאי להתייחס אליהם בפניה.

19. לפי תפקיד – אם אתם רוצים לפנות למנהלות כוח/מנהלי שיווק – בכל אחת מהפעמים התוכן יהיה שונה.

20. רמת בכירות – האם אתם פונים למנכל"ים? או לזוטרים יותר?

21. תפקיד/עבודה – יעיל במיוחד במקרה של שיווק לארגונים ועסקים.

חשוב מאד להבין כי הפילוחים הם דינמיים ולאורך הזמן יכולים להתווסף עוד. זה אולי ידרוש קצת יותר עבודה בכתיבה, אבל זה בהחלט שווה את זה, הרי ככל שתתאימו את תוכן המייל לקהל ספציפי ותהפכו אותו ליותר פרסונלי, כך הלקוחות שלכם יפתחו יותר את המיילים שלכם, יהנו מהם וימירו.

ניהול רשימות תפוצה ניהול תוכן ניוזלטר פילוח לקוחות שיווק אימיילים שיווק דיגיטלי למותגי אופנה שיווק תוכן
« הקודם
הבא »
עקבו אחרינו
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram
  • Contact
חדש באתר

ניהול חנות אינטרנטית – איך לשמור על נאמנות הלקוחות שלכם ולהגדיל את הרווחים?

ניהול חנות אינטרנטית – איך לשמור על נאמנות הלקוחות שלכם ?     עם הפריחה של האיקומרס יש יותר ויותר

אינסטגרם רילס Instagram Reels – מה זה ומה לעשות עם זה?

אינסטגרם רילס – מה זה ומה לעשות עם זה? רשת הסנאפ צ'ט הצליחה מאד עד שהגיעו הסטוריז של פייסבוק ואניסטגרם.

העדפות צרכנים בקניות אונליין בשנת 2020

העדפות הצרכנים בקניות אונליין בשנת 2020 – מה השתנה?   אתם הולכים ברחוב וכולם עם מסכות על הפנים. אם הייתם

קידום באינסטגרם – איך להגדיל את כמות העוקבים ורמת המעורבות?

קידום באינסטגרם – איך להגדיל את כמות העוקבים ורמת המעורבות בעמוד האינסטגרם שלכם?     אינסטגרם היא פלטפורמה נפלאה ואחד

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך למשתמש המתחיל

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך לעמוד מצליח למשתמש המתחיל     האינסטגרם היא המדיה החברתית המובילה בתחומים רבים ובמיוחד לאופנה.

אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון ולהצליח ?

אימייל מרקטינג למתחילים – איך עושים זאת נכון?     שליחת מיילים היא הדרך הישירה ביותר לתקשר עם לידים ולקוחות

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים חשובים לשיפור המכירות

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים שיעזרו לכם לשפר את המכירות     כל מי שמנהל חנות ברשת

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית- המגמות החדשות ל- 2021

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית – המגמות החדשות ל – 2021 שאתם חייבים להכיר     ניהול עמוד אינסטגרם לחנות

קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת?

קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת נכון?   אתם מוכרים תכשיטים ומתלבטים איפה לפעול. אז עולם הרשתות החברתיות

כתיבת תוכן שיווקי – איך ליצור בלוג מצוין לעסק שלכם?

כתיבת תוכן שיווק – איך ליצור בלוג מצוין, מקדם ומוכר, לעסק שלכם?     כתיבת תוכן שיווקי הוא אמצעי נפלא
דברו איתי

מה באתר

  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר

צרו קשר

  • 054-2474255
  • danielle@theeboutique.co.il

חברים?

Facebook
Twitter
Envelope

פייסבוק

© כל הזכויות שמורות לדניאל לוזון

אתר תדמית Fly Guy | אחסון אתר וורדפרס – Fly Guy

גלילה לראש העמוד