• עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
Facebook
Twitter

054-2474255

ראשי » Blog » מצב האופנה: קניות אונליין ושיווק דיגיטלי
סגור לתגובות על מצב האופנה: קניות אונליין ושיווק דיגיטלי

מצב האופנה : קניות אונליין, שיווק דיגיטלי וצעירים

כמו בשאר תחומי הסחר, גם עולם האופנה עובר מהפכה – יותר ויותר אנשים מעדיפים לערוך קניות אונליין. אפילו הרשתות החברתיות, שמעבר להיותן ערוץ תקשורת ויצירת נוכחות, הופכות לערוצי מכירה לכל דבר. בארצנו הקטנטונת הדברים אמנם מתרחשים לאט יותר, אך בחינת מצב האופנה העולמי, בהחלט יכול להעיד על העתיד לבוא על האופנה הישראלי, הדוח בהחלט יכול להאיר נקודות חשובות ולעזור למותגים לשפר את הביצועים והתכנון העתידי שלהם.

חברת המחקר L2, היא אחת מחברות המחקר החשובות, היא מנתחת, חוקרת, בודקת ומשווה פעילויות של מותגים בתחומים שונים, וגם בתחום האופנה. מיד מספר חודשים היא מפרסמת דוחות מצב על מצב השוק, מביאה כאן את עיקרי הדברים שפרסמה בדוח השנתי שלה על מצב האופנה.

קניות אונליין ושיווק דיגיטלי
– מותגי האופנה בעולם ממשיכים להגדיל את תקציבי ההשקעות הדיגיטאליות שלהם על מנת להתאים עצמם למגמה של מסחר גלובלי

– המסחר המקוון ממשיך להיות מנוע הצמיחה אצל רבים מהמותגים.

– בעוד מותגים מובילים העבירו תקציבים מאסיביים לפרסום דיגיטלי, מותגים רבים אחרים עדיין לא הצליחו להתאים עצמם לעולם המשתנה ונמצאים בסכנה של איבוד נתחי שוק ולקוחות.

– מותגים רבים עוברים מעולם של מכירה לערוצים סיטונאיים ופותחים חנויות מותג המוכרות ישירות לצרכנים הסופיים שלהם. מובילים את השינוי קבוצת קרינג, אשר בבעלותם כמה מבתי אופנת העילית המוכרים ואהובים ביותר (כמו גוצ'י, סנט לוריין, בלנסיאגה, אלכסנדר מקווין ועוד) שהחליטו לפתוח חנות עצמאית למותגי היוקרה שלהם כערוץ מכירה מרכזי במקום להתמקד במכירה לסיטונאים אחרים (כשהנפגע העיקרי הוא נט-א-פורטה, אחד מחנויות האונליין הוותיקות למותגי יוקרה).

– ממשיכה המגמה של העברת תקציבים פרסום לדיגיטל על חשבון הפרסום המסורתי. פרסום דיגיטלי הוא המפתח למותגים הרוצים לשמור על המודעות למותג שלהם.

– חיפוש הוא גורם התנועה העיקרי לאתרי המותגים ולכן הוא מהווה חלק קריטי באסטרטגיית השיווק שלהם. החשיבות שחיפוש ממלא במציאת הפריט והבדיה במיוחד במותגים בעלי תמחור יוקרתי ועכשווי.  מותגי בינתיים רואים תנועה רבה מחיפוש ישיר והפניות.

אינסטגרם – אינסטרגם הפכה לפלטפורמת המפתח להגעה ולמעורבות של צרכני המילניאלז.  בעוד בארה"ב רק 35% מכלל משתמש באינסטגרם, בקרב הצעירים עד גיל 30, אחוז המשתמשים הוא 65%.
מעבר לזה, הרשת החברתית הזאת אחראית על כ- 97% מכל האינטראקציות שעוברות דרך המדיה החברתית בשנה האחרונה, במיוחד דרך תוכן מתויג של משפיענים.

פייסבוק – דפי הפייסבוק הפסידו משתמשים, במיוחד הצעירים יותר החשים חוסר אהדה לפלטפורמה.

שימוש במשפיענים – מותגי יוקרה משתמשים רבות בידוענים ומשפיענים למשוך מעורבות למותג, כשפוסטים בהם אלו מופיעים משכו השנה יותר מעורבות (62% השנה מול 535 שנה שעברה). אך עדיין, רבים מבני דור המילאנלז המחפשים תוכן אותנטי, פחות מתעניינים בפוסטים של ידוענים/משפיענים.

– רק רבע מכלל המגיעים לאתרי המותגים נוחתים בעמוד הבית – הצרכנים אינם מחפשים מותגים אופליין ואז מבקרים באתר, אלא מחפשים מוצרים אונליין ואז מגיעים לעמוד מוצר.

– למרות שצרכנים רבים מחפשים מידע ומוצרים אונליין, הרבה ממשיך לקנות, במיוחד מוצרי יוקרה, בחנויות הפיזיות.

– שילוב בין שני ערוצי המכירה, האוף והאונליין הוא המפתח לגישור על הפער ביניהם. פרסום מיקום החנות/יות באתר קיים כבר אצל רוב המותגים.

השפעת דור המילניאלז על עולם האופנה
– דור זה הוא פלח חשוב לשוק היוקרה ומותגים משקיעים תקציבים גדולים על מנת להגיע אליהם. למרות שכוחם הכלכלי נמוך יחסית לדורות אחרים, הם עדיין בסבירות גבוהה לקנות מוצרי יוקרה מכל דור אחר (למותג הכה פופלרי, גוצ'י,  כ- 60% מהלקוחות שלו הם צעירים )

– הדור מודאג מענייני קיימות, אתיקה מקצועית וחברתית וזה משליך על המוצרים שהם רוכשים או לא. המותגים מתאימים את המסרים שלהם על מנת להתאים לציפיות אלו (רק בימים אלו הודיעו בשאנל כי הם מצטרפים למותגים רבים נוספים ומפסיקים את השימוש בפרוות ובעורות של תנינים ולטאות ליצירת התיקים והבגדים שלהם).

– הם אוהבים חוסר רשמיות ולבוש רחוב וגורמים למותגים רבים לעשות שינוי משמעותי בכיוון האופנתי שלהם לכיווון סגנון משוחרר ופחות רשמי, המושפע מהלך הרוח ברחובות הבירות האופנתיות.

– החיבה ללבוש רחוב ממשיכה את השימוש בפרסום במשפיענים, אך המותגים קובעים סטנדרטים גבוהים לשימוש בהם, וכן פונים למשפיענים מנישות שונות על מנת להגיע לקהלים רחבים יותר.

– למרות השימוש הנרחב בשימוש בידוענים ומשפיענים, בשל חיבת המיליאנלז לתוכן אותנטי ולאחריות חברתית, מותגים רבים עוברים מתצוגות אופנה יקרות ואירועי מותג נוצצים לאירועי צדקה ומספר הקמפיינים המראים ידוענים יורד שנה אחרי שנה.

– דרך נוספת של המותגים למשוך קהל צעיר היא להראות אחריות חברתית דרך הרשתות החברתיות (קידום שיויון חברתי, וקבלת מגוון חברתי, איכות סביבה וקיימות וכו)

מותגי אופנה ישראלים חייבים להתייחס לשינויים ולמגמות העולמיות ולהתאים עצמם למצב החדש על מנת לשרוד ולהצליח, הרי ההיסטוריה הראתה שמי ששורד הוא לא החזק, אלא זה הצליח להתאים עצמו לשינויים.

שנה אזרחית חדשה, טובה ומשגשגת

 

אופנה אונליין קניות אונליין קניות בגדים אונליין שיווק אונליין שיווק דיגיטלי
« הקודם
הבא »
עקבו אחרינו
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram
  • Contact
חדש באתר

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך למשתמש המתחיל

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך לעמוד מצליח למשתמש המתחיל     האינסטגרם היא המדיה החברתית המובילה בתחומים רבים ובמיוחד לאופנה.

אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון ולהצליח ?

אימייל מרקטינג למתחילים – איך עושים זאת נכון?     שליחת מיילים היא הדרך הישירה ביותר לתקשר עם לידים ולקוחות

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים חשובים לשיפור המכירות

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים שיעזרו לכם לשפר את המכירות     כל מי שמנהל חנות ברשת

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית- המגמות החדשות ל- 2021

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית – המגמות החדשות ל – 2021 שאתם חייבים להכיר     ניהול עמוד אינסטגרם לחנות

קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת?

קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת נכון?   אתם מוכרים תכשיטים ומתלבטים איפה לפעול. אז עולם הרשתות החברתיות

כתיבת תוכן שיווקי – איך ליצור בלוג מצוין לעסק שלכם?

כתיבת תוכן שיווק – איך ליצור בלוג מצוין, מקדם ומוכר, לעסק שלכם?     כתיבת תוכן שיווקי הוא אמצעי נפלא

שיווק באמצעות תוכן – 10 סיבות למה מאד כדאי שיהיה לכם בלוג?

שיווק באמצעות תוכן – עשר סיבות למה כדאי מאד שיהיה לכם בלוג?   אם הגעתם לעמוד הזה, אתם אולי יכולים

24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ומה לעשות עם זה?

24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ואיך לפתור את זה?   יש לכם מוצרים, אתר, תמונות, הקמתם חנות, השקעתם

איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית?

איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית  – ואיך לעשות זאת נכון כך שכולם יהיו מרוצים?   לעלות המשלוח יש השלכות

קידום חנות וירטואלית – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים והמלצות חשובות

קידום חנות אונליין – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים (וזה די מפתיע…) ועוד המלצות חשובות   קידום חנות אונליין הוא
דברו איתי

מה באתר

  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר

צרו קשר

  • 054-2474255
  • danielle@theeboutique.co.il

חברים?

Facebook
Twitter
Envelope

פייסבוק

© כל הזכויות שמורות לדניאל לוזון

אתר תדמית Fly Guy | אחסון אתר וורדפרס – Fly Guy

גלילה לראש העמוד