• עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
Facebook
Twitter

054-2474255

ראשי » Blog » קידום חנות וירטואלית – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים והמלצות חשובות

קידום חנות אונליין – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים (וזה די מפתיע…)
ועוד המלצות חשובות

שיווק חנות אונליין המבצעים שהלקוחות אוהבים

 

קידום חנות אונליין הוא עניין מורכב, תמיד צריך לחשוב על ההצעה הבאה, מה יביא את הלקוחות לחנות ויגרום להם לקנות. יש הרבה מבצעים שאפשר לבחור מהם, אך מה יעשה את העבודה הכי טוב? שאלה טובה.

נראה שקידום חנות אונליין מטריד רבים ומחקר חדש, של חברת המחקר, Propeller Insights, שנערך בקרב 250 בעלי חנויות וירטואליות ופורסם לאחרונה הגיע למסקנות מפתיעות:

* 65% מבעלי החנויות דיווחו כי הבטחת משלוח מהיר (באותו יום) העלה את אחוז ההמרות ב- 25%

* 71% מהם אומרים כי הלקוחות מוכנים לשלם אקסטרה למשלוח מהיר באותו יום/יום למחרת, וכ- 59% אומרים כי שמשלוח מהיר (יום למחרת) הביא יותר לקוחות חוזרים.

הנה ההצעות שהלקוחות העדיפו:

משלוח חינם – 56%

משלוח מהיר (יום/יומיים) – 52%

מתנה חינם עם קניה – 29%

הנחה על הקניה – 26%

 

אז מה כדאי לעשות?

 

חשיבות המשלוח

שוב ושוב עולה החשיבות הקריטית של נושא המשלוחים בכל חנות וירטואלית. במחקר של חברת סטטיסטה התברר כי הסיבה המרכזית לנטישת עגלה היא מדיניות ומחירי משלוחים לא ברורים ועוד יותר מרבע נטשו כי זמני המשלוח היו איטיים מידי.

 

נסחו מדיניות משלוחים ברורה

אם עדיין אין לכם מדיניות משלוחים ברורה, חשוב מאד לנסח אחת שתיתן את כל המידע בנוגע למשלוחים בחנות שלכם. קראו כאן כיצד לעשות זאת

תנו מספר אופציות למשלוח

ככל שתתנו יותר אופציות למשלוח – כך ייטב לכם וללקוחות שלכם. מן המחקר עולה כי יש רבים שמוכנים לשלם עבור משלוח מהיר, אז חשוב לכלול את האופציה הזאת, אל תהססו להצמיג לה תג מחיר מתאים.

בדקו מתי אפשר לתת משלוח חינם

הלקוחות שלנו אוהבים מאד משלוח חינם, מסיבות פסיכולוגיות וכלכליות, בדקו באילו תנאים אתם יכולים להציע להם משלוח חינם (כשהתנאי הברור הוא שלא אתם תהיו אלו שתמיד ממנים את זה, אתם הרי לא רוצים להפסיד, לא?

הבליטו את המידע

לאחר שיש לכם מדיניות משלוחים ברורה שכוללת את כל המידע, הוסיפו אותה בכל מקום אפשרי רלוונטי – הוסיפו בפוטר (ו/או בסרגל עליון, לא המרכזי) חלק "משלוחים" וכן מומלץ להוסיף בכל עמוד מוצר לפחות טבלה עם אופציות המשלוחים השונות, זמן האספקה המשוער והעלות של כל אחתת

לפרסם בכל הכוח

יש לכם משלוח חינם? משלוח מהיר – הלקוחות שלכם חייבים, אבל ממש חייבים לדעת על זה (הרי ראינו כמה הם אוהבים את זה), הוסיפו את המדיע בעמוד הבית, בכל עמוד מוצר, במודעות הממומנות, בפוסטים שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם ובכל מקום אפשרי.

השתמשו במשלוחים חינם/מהירים כאמצעי שיווקי יעיל

היות ונושא המשלוחים הוא בליבם של הלקוחות שלנו, מומלץ מאד להשתמש בזה ככלי שיווקי – אתם רוצים לקדם קטגוריה ו/או מוצרים מסויימים – הציעו משלוח חינם רק על זה.

רוצים ליצור נאמנות גבוהה יותר – הציעו משלוח מהיר רק ללקוחות שזו קנייתם השלישית ומעלה אצלכם (אך הגבילו את המבצע בזמן). וכמובן, דאגו לפרסם זאת ברבים בקול צעקה רמה.

עבדו עם חברת משלוחים אמינה ויעילה

אחד הדברים שהכי מעצבן לקוחות זה משלוח שלא מגיע בזמן. זה מתכון בטוח לאבד לקוחות, להגדיל את אחוז ההחזרות וללחץ דם מוגבר אצלכם. וודאו כי חברת השליחויות שלכם אמינה, עומדת בלוחות הזמנים, מתייחסת יפה אליכם ואל החבילות שלכם. ה- LAST MILE של החבילה שלכם הוא חשוב לא פחות מה- FIRST.

 

בהצלחה

יש לכם שאלות? צריכים סיוע בקידום החנות שלכם? צרו קשר עכשיו

BALCK FRIDAY מבצעים לחנות וירטואלית קידום חנות וריטואלית שיווק חנות וירטואלית
« הקודם
הבא »
עקבו אחרינו
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram
  • Contact
חדש באתר

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך למשתמש המתחיל

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך לעמוד מצליח למשתמש המתחיל     האינסטגרם היא המדיה החברתית המובילה בתחומים רבים ובמיוחד לאופנה.

אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון ולהצליח ?

אימייל מרקטינג למתחילים – איך עושים זאת נכון?     שליחת מיילים היא הדרך הישירה ביותר לתקשר עם לידים ולקוחות

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים חשובים לשיפור המכירות

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים שיעזרו לכם לשפר את המכירות     כל מי שמנהל חנות ברשת

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית- המגמות החדשות ל- 2021

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית – המגמות החדשות ל – 2021 שאתם חייבים להכיר     ניהול עמוד אינסטגרם לחנות

קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת?

קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת נכון?   אתם מוכרים תכשיטים ומתלבטים איפה לפעול. אז עולם הרשתות החברתיות

כתיבת תוכן שיווקי – איך ליצור בלוג מצוין לעסק שלכם?

כתיבת תוכן שיווק – איך ליצור בלוג מצוין, מקדם ומוכר, לעסק שלכם?     כתיבת תוכן שיווקי הוא אמצעי נפלא

שיווק באמצעות תוכן – 10 סיבות למה מאד כדאי שיהיה לכם בלוג?

שיווק באמצעות תוכן – עשר סיבות למה כדאי מאד שיהיה לכם בלוג?   אם הגעתם לעמוד הזה, אתם אולי יכולים

24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ומה לעשות עם זה?

24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ואיך לפתור את זה?   יש לכם מוצרים, אתר, תמונות, הקמתם חנות, השקעתם

איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית?

איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית  – ואיך לעשות זאת נכון כך שכולם יהיו מרוצים?   לעלות המשלוח יש השלכות

קידום חנות וירטואלית – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים והמלצות חשובות

קידום חנות אונליין – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים (וזה די מפתיע…) ועוד המלצות חשובות   קידום חנות אונליין הוא
דברו איתי

מה באתר

  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר

צרו קשר

  • 054-2474255
  • danielle@theeboutique.co.il

חברים?

Facebook
Twitter
Envelope

פייסבוק

© כל הזכויות שמורות לדניאל לוזון

אתר תדמית Fly Guy | אחסון אתר וורדפרס – Fly Guy

גלילה לראש העמוד