ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי נעליים

נעליים איזה פריט נפלא, ורבות (ורבים) מעדיפות נעליים חדשות על פני כל דבר אחר.

 

הן יפות, מעוצבות, יש להן אין ספור סגנונות וצבעים ואפשר ליצור תוכן אינסופי ונפלא לגבי נעליים, סרטונים, תמונות, פוסטים מרגשים. תוכן זה יכול להביא למותג שלכם הצלחה והכרה, אך חייבים לעבוד מסודר. ולהבין מה בדיוק אתם צריכים, איפה, איך ומתי.

 

 

על מנת שגם מותג הנעליים שלכם יוכל להצליח בעזרת תוכן, אתם חייבים:

תוכן כל הזמן – יצירה קבוע של תכנים מכל הסוגים: תמונות, טקסטים, סרטונים, פודקאסטים

איכות דבר ראשון – נכון שצריך הרבה תוכן, אבל יותר צריך שהוא יהיה איכותי. כמו בכל דבר – איכות עדיפה על כמות.

בכל מקום שכדאי – מומלץ להפיץ את התוכן בכל פלטפורמה שהקהל שלכם נמצא בה.

תכנון – בניית אסטרטגית תוכן ותוכנית פעולה מסודרת.

מחוייבות ארוכת טווח – ההשקעה בתוכן איכותי היא ל"תמיד", כל עוד המותג שלכם קיים. וחייבים להבין את זה ולהיות מחוייבים לזה.

 

 

שירותי כתיבת התוכן שלנו למותגי נעליים:

באתר:

  • אודות – כתיבת סיפור המותג שלכם שיהפוך אתכם לאחד יחיד ומיוחד
  • תיאורי פריט וקטגוריות – תיאור המוצר הוא "סוכן המכירות" שלכם באתר. ומעבר ל"פרטים היבשים" על המידות והחומרים, חשוב להוסיף רגש והתלהבות.
  • מדיניות משלוחים/החזרות
  • בלוג/מגזין – פוסטים מעניינים ומקצועיים
  • תסריטים לסרטונים

רשתיות חברתיות

  • פוסטים מעניינים
  • יצירת תמונות איכותיות
  • סרטונים

אימייל מרקטינג

  • כתיבת ניוזלטר
  • תוכן ויזואלי


פרסום

  • מסרים שיווקיים
  • דפי נחיתה

 

איך אנו מנהלים את התוכן?

תמיד מתחילים באסטרטגיה

  • מגדירים את קהל המטרה, השפה והסגנון – מי הקהל שיעדיף את הנעליים שלכם וירצה לקנות אותם? איפה הם נמצאים? מה המשותף בינהם?
  • עוקבים אחר המתחרים ואופן פעולתם – מי מציע נעליים דומים לשלכם? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות המתחרים שלכם פועלים? מה הם עושים טוב ומה לא?
  • מגדירים את הייחודית שלכם – מה שונה בנעליים שלכם (למשל חומרי הגלם, תהליך הייצורף ההשראה, הקיימות) ? מי אתם כמותג? מה מיוחד בסיפור שלכם? האם אתם מותג יוקרתי/עממי/ביניים?
  • מבינים את מסע הלקוח – מההתחלה (חשיפה) ועד קבלת ההחלטה (קניה)? אילו תכנים צריך על מנת להפוך את המסע לקל יותר ( איזה מידע אתם צריכים לספק) וכיצד תוכלו לעזור ללקוח לקבל החלטה מהירה יותר?
  • קובעים המטרות והיעדים – מה המטרה של יצירת התוכן, מה היעדים?
  • מגדירים תמהילי תוכן שונים לפלטפורמות (למשל לפייסבוק קובעים כי מעלים 3 פוסטים בשבוע: שניים יציגו את הנעליים מהקולקציה החדשה, והשלישי יתייחס למקורות ההשראה/מאחורי הקלעים)

מתחילים לעבוד

  • בונים לוח עבודה מתוזמן וברור של איזה תוכן נדרש, מתי ובאיזה פלטפורמה
  • יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו)

 

עולם ההנעלה מושפע ממגמות משתנות, בכל עונה נוצרים סגנונות וצבעים חדשים, וכמובן שנדרשות התאמות ויהיו שינויים לאורך הזמן, אך התוכנית האסטרטגית מסמנת את הדרך והכיוון ויוצרת מבנה עבודה מסודר שחוסך המון זמן וכסף בטווח הארוך.

 

כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן: מוזמנים לקרוא כאן

 

שירותי התוכן הנוספים שלנו למותגי הנעלה:

 

כתיבת תיאורי פריט לחנויות נעליים

אימייל מרקטינג למותגי נעליים

סטיילינג לצילומים

כתיבת בלוג לחנויות נעליים

 

 

גלילה לראש העמוד