כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי טיפוח ויופי

כתיבת תוכן וניהול תוכן למותגי טיפוח

כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי טיפוח ויופי

 

כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי טיפוח ויופי הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה של המותג שלכם.

נשים (רובן לפחות) תמיד רוצות להראות ולהרגיש טוב עם עצמן, ואיפור וטיפוח הם אמצעים נפלאים לשדרג את המראה והתחושה. ואכן רוב הנשים הן צרכניות קבועות של מוצרים אילו.

יש אין ספור תכנים שונים ומכוונים שאפשר ליצור בנושאי איפור וטיפוח, אך דווקא בשל כך, חשוב לעבוד מסודר וליצור תוכנית פעולה אסטרטגית.

אסטרטגיית תוכן תעשה לכם סדר, תיצור את מסגרת העבודה וכך תוכלו לדעת בדיוק אילו תכנים אתם צריכים, מתי ולאיפה.

 

תפקידה של בניית אסטרטגיית תוכן:

  • הגדרת ה קהל המטרה, השפה והסגנון – מי הקהל שמוצרי האיפור שלכם מעניינים אותו? מי הנשים שירצו לקנות את מוצרי האנטי אייג'ינג שלכם? איפה הן נמצאות? ומה המשותף ביניהן? הגדרת הקהל היא השלב החשוב ביותר ליצירת התכנים בהמשך.
  • בדיקת המתחרים ואופן פעולתם – מי מציע צלליות כמו שלכם ? למי יש סרומים ריחניים כמו שאתם מכינים? – במי אתם מתחרים? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות הם פועלים? מה הם מציעים? מה הם עושים טוב ומה לא?
  • ניסוח ההצעה הייחודית שלכם – למה האודם שלכם עדיף? למה הקרמים שלכם יותר יקרים? בחלק זה מספרים את הסיפור שלכם שיהפוך המותג שלכם לאחר.
  • הבנת מסע הלקוח.ה – על מנת ליצור את התכנים הנכונים כדאי להבין מה עוברת בראשה של האישה מרגע שהיא נחשפת למוצרי האיפור והטיפוח שלכם ועד לרגע בו היא מחליטה לקנות אותו.
    חשוב מאד להבין מה התכנים הטובים ביותר לכל שלב במסעה, על מנת להביא בסופו של דבר למצב בו היא תעדיף את המותג שלכם פעם אחר פעם.
  • קביעת המטרות והיעדים של המותג מבחינת צרכי התוכן – מה מטרת כל אחד מסוגי התכנים.
  • הגדרת מילות המפתח החשובות בתחום – מה המילים בתחום שלכם שיעזרו למצוא אתכם במנועי החיפוש השונים?
  • בחירת הפלטפורמות המתאימות לפרסום והפצת התכנים – איפה נמצאות הלקוחות שלכם? האם כדאי להיות בכל המדיות או אולי להתמקד באחת? כאן נחליט מה יהיה הכי נכון עבורכם
  • הגדרת תמהילי תוכן שונים לפלטפורמות (אילו סוגי תכנים ומסרים "יעשו את העבודה ויעבירו את המסר והייחודיות שלכם?
  • בניית לוח עבודה מתוזמן וברור של איזה תוכן נדרש, מתי ובאיזה פלטפורמה.
  • יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו)

כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן: מוזמנים לקרוא כאן

 

שירותי התוכן הנוספים שלנו למותגי איפור וקוסמטיקה

כתיבת תיאורי פריט למותגי איפור וקוסמטיקה

כתיבת בלוג למותגי איפור וקוסמטיקה

ניהול עמוד אינסטגרם

שיווק מיילים

 

רוצה גם אימייל מרקטינג שמביא תוצאות? צרו קשר