כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי תכשיטים ושעונים

כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי תכשיטים ושעונים

 

כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי תכשיטים ושעונים –  יהלומים (ותכשיטים) הם החברים הטובים ביותר של האשה (והם מיודדים גם עם לא מעט גברים…) הם יפים ונוצצים והופכים כל מראה ליוקרתי ונפלא. אפשר ליצור תמונות משגעות, סרטונים מרהיבים ופוסטים מרגשים על עולם התכשיטים והשעונים, אך דווקא בתחום יוקרתי, בו תהליך הרכישה מערב רגשות עמוקים מאד, חשוב מאד ליצור תכנים שונים ומגוונים על מנת לספק את כל המידע ללקוחות הפוטנציאליים.

 

ב- E BOUTIQUE תוכלו למצוא את כל התוכן שמותג התכשיטים שלכם צריך על מנת ליצור נוכחות ברשת, להביא אליכם את הגולשים ולהגדיל את החשיפה והמכירות שלכם.

 

כל תהליך כתיבת תוכן או יצירת תוכן מתחיל באיפיון מדויק וביצירת אסטרטגיית פעילות המותאמת בדיוק למותג שלכם, תכף אפרט 🙂

כתיבת תוכן לרשתות החברתיות

  • פוסטים מעניינים ואיכותיים בנושאים מגוונים
  • יצירת תמונות איכותיות כולל הפקדת ימי צילום
  • אודות, ביו וכל התכנים שצריך.
  • סטוריז, רילז IGTV ועוד

פרסום

  • מסרים שיווקיים – כתיבת מודעות אפקטיביות
  • דפי נחיתה
  • מודעות

  אימייל מרקטינג

  • כתיבת אימיילים וניוזלטרים
  • תוכן ויזואלי
  • יצירת תוכן ויזואלי

אתר/חנות:

  • אודות – כתיבת סיפור המותג שלכם שיהפוך אתכם ליחידים ומיוחדים.
  • מיקרו קופי – כתיבה מדליקה המשפרת את חווית המבקר בחנות.
  • תיאורי פריט וקטגוריות – תיאורים שנותנים את כל המידע ומעבר לזה, מדברים גם ללב הלקוח/ה
  • מדיניות משלוחים/החזרות
  • בלוג/מגזין – פוסטים מעניינים ומקצועיים
  • תסריטים לסרטונים

השלב הראשון הוא יצירת אסטרטגיה, שתפקידה:

  • להגדיר את קהל המטרה, השפה והסגנון – מי הקהל שיתעניין בתכשיטים ו/או בשעונים שלכם וירצה גם ירצה לקנות אותם? איפה הם נמצאים? מה המשותף ביניהם? מי יתחבר
  • בדיקת המתחרים ואופן פעולתם – מי מציע תכשיטים דומים לשלכם בעיצובם ובמחירם ? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות המתחרים שלכם פועלים? מה הם מציעים? מה הם עושים טוב ומה לא?
  • ההצעה הייחודית שלכם – רבים לא מכירים את ההבדלים בין סוגי היהלומים והתכשיטים השונים, מה הופך דווקא את טבעות האירוסין שלכם לכה מיוחדות? איך אתם הופכים את המותג שלכם לאחר? מה מיוחד בסיפור שלכם?
  • הבנת מסע הלקוח – אחד הדברים החשובים שחייבים להבין ולהכיר כשמדובר במוצרים יקרים בהם תהליך רכישה מלווה בהמון רגשות ושיקולים: חשוב לספק ללקוח את כל המידע וכל התכנים שהוא צריך בכל אחד מהשלבים שהוא עובר במסע הרכישה על מנת שיקנה דווקא ממכם ויהיה שבע רצון מהמוצר והשירות.
    חשוב מאד להבין מה התכנים הטובים ביותר לחשיפת המותג, ולאחר מכן בשלב ההתלבטות ואילו תכנים ומסרים מומלץ לשלוח על מנת שהלקוח יבחר לקנות ממכם.קביעת המטרות והיעדים של המותג מבחינת צרכי התוכן – מה מטרת כל אחד מסוגי התכנים.בחירת הפלטפורמות המתאימות לפרסום והפצת התכנים – האם נכון עבורכם לפעול בכל הרשתות החברתיות? אולי כדאי להתמקד דווקא באינטסגרם ולא בפייסבוק? לכל מותג תכשיטים ושעונים.
  • הגדרת תמהילי תוכן שונים לפלטפורמות (למשל לפייסבוק קובעים כי מעלים 3 פוסטים בשבוע: שניים יציגו את הנעליים מהקולקציה החדשה, והשלישי יתייחס למקורות ההשראה/מאחורי הקלעים). איזה תמהיל יעביר את המסר והייחודיות שלכם?
  • בניית לוח עבודה מתוזמן וברור של איזה תוכן נדרש, מתי ובאיזה פלטפורמה.
  • יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו).
  • שורה תחתונה – לתכנן את העבודה ולעבוד את התוכנית – לעבוד מסודר.

תכשיטים ושעונים מושפעים ממגמות ושינויים, בכל עונה אתם נדרשים להתייחס לכך וכמובן שנדרשות התאמות בתכנים ויהיו שינויים לאורך הזמן, אך בניית אסטרטגיית תוכן מסמנת את הדרך והכיוון ויוצרת מבנה עבודה מסודר שחוסך המון זמן וכסף בטווח הארוך.

רוצים כתיבת תוכן למותג התכשיטים שלכם? צרו איתנו קשר עכשיו 

 

כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן: מוזמנים לקרוא כאן

 

שירותי התוכן הנוספים שלנו למותגי תכשיטים ושעונים

ניהול עמודי אינסטגרם ופייסבוק למותגי תכשיטים

קידום קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם

ניהול חנות תכשיטים וירטואלית 

 

 

רוצה גם אימייל מרקטינג שמביא תוצאות? צרו קשר