כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי רהיטים ועיצוב הבית
כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי רהיטים ועיצוב הבית היא חלק בלתי נפרד מניהול מותג בתחום, הרי יש כל כך הרבה דרכים לעצב את הבית וכל אחד מהחדרים בו, כל כך הרבה רהיטים ואביזרים שאפשר להוסיף לו וכל כך הרבה תוכן שאפשר ליצור על הנושאים האלו ולכן חייבים שיהיה סדר, שתהיה תוכנית, שתהיה אסטרטגיה.
אסטרטגיית תוכן, במיוחד בתחום של עיצוב הבית ורהיטים, תעשה לכם סדר, תיצור את מסגרת העבודה וכך תוכלו לדעת בדיוק אילו תכנים אתם צריכים, מתי ולאיפה.
לפני מספר חודשים עיצבתי מחדש את הבית, חיפשתי בגוגל "רעיונות וטיפים לעיצוב סלון", והגעתי למאמר בבלוג של חנות רהיטים מדליקה (שלא הכרתי), קראתי את המאמר, והמשכתי לשוטט באתר, לראות את המגוון המיוחד של הרהיטים, סוף קניתי מהם ספה. (סיפור אמיתי).
כך זה עובד בהרבה מקרים, נוכחות אונליין היא הדרך להביא אליכם לקוחות, ונוכחות היא תוכן. וככל שיהיה לכם יותר תוכן, תהיה לכם יותר נוכחות ויותר לקוחות שיפנו אליכם.
שירותי ניהול התוכן וכתיבת התוכן המיוחדים שלנו למותגי רהיטים ועיצוב הבית:
- כתיבת תכנים לניוזלטר/אימייל מרקטינג
- כתיבת תיאורי פריט לחנויות אונליין למותגי עיצוב ורהיטים
- כתיבת בלוג
- כתיבת תכנים למדיות חברתיות
- כתיבת מאמרים לקידום (טאבולה ואאוטבריין)
- כתיבת תוכן לאתר
רוצים דעת עוד פרטים על שירותי כתיבת התוכן וניהול התוכן למותגי ריהוט ועיצוב הבית? צרו איתנו קשר עכשיו
איך מנהלים תוכן ב- E BOUTIQUE?
מתחילים באסטרטגיה:
- הגדרת ה קהל המטרה, השפה והסגנון – יש כל כך הרבה רהיטים, סגנונות ושירותים בתחום זה, אך מי הקהל שלכם שיהיה מעוניין לדעת עליכם? מי האנשים שירצו לקנות את הספות, השולחנות ו/או שירותי העיצוב שלכם? איפה הם נמצאים? ומה המשותף ביניהם? הגדרת הקהל היא השלב החשוב ביותר ליצירת התכנים בהמשך.
- בדיקת המתחרים ואופן פעולתם – מי מוכר שולחנות עץ כמו שלכם ? מי מחזר בדיוק אחרי הקהל שאתם חפצים ביקרו? – מי המתחרים שלכם? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות הם פועלים? מה הם מציעים? מה הם עושים טוב ומה לא? הכרת המתחרים שלכם חשובה ביותר בכל היבט, ובמיוחד בנושאי שיווק ותוכן.
- ניסוח ההצעה הייחודית שלכם – זה לא משנה שיש מישהו שמוכר רהיטים דומים לשלכם, או שמישהי מציעה שירותי הום סטיילינג דומים, מה שחשוב הוא הסיפור שלכם, המייחד אתכם והופך אתכם לאחרים..
- הבנת מסע הלקוח – כשאנשים זקוקים למוצרים או שירותים בתחום עיצוב הבית וריהוט, הם מחפשים ועוברים תהליך/מסע על לשלב בו הם מחליטים לרכוש. מה הוא אותו מסע? מה השלבים אותם הם עוברים? כדאי מאד להכיר את המסע, על מנת להתאים את התכנים הנכונים לכל שלב וזאת על מנת להפיכת כמה שיותר מתעניינים ולידים ללקוחות מרוצים.
- קביעת המטרות והיעדים של המותג מבחינת צרכי התוכן – מה מטרת כל אחד מסוגי התכנים.
- הגדרת מילות המפתח החשובות בתחום – מה המילים בתחום שלכם שיעזרו למצוא אתכם במנועי החיפוש השונים?
- בחירת הפלטפורמות המתאימות לפרסום והפצת התכנים – היכן הלקוחות שלכם מחפשים מידע? באילו פלטפורמות הם נמצאים? האם כדאי להיות בכל המדיות או אולי להתמקד באחת? כאן נחליט מה יהיה הכי נכון עבורכם.
- הגדרת תמהילי תוכן שונים לפלטפורמות (אילו סוגי תכנים ומסרים "יעשו את העבודה" ויעבירו את המסר והייחודיות שלכם?
- בניית לוח עבודה מתוזמן וברור של איזה תוכן נדרש, מתי ובאיזה פלטפורמה
- יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו)
ואחר יוצרים ומנהלים את התוכן
כאשר ברור לנו מה הכיוון ומה צריך לעשות, מתחילים לעבוד
- יוצרים לוח עבודה מתוזמן וברור של התכנים הנדרשים, מתי ובאיזה פלטפורמה
- יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו)
רוצים דעת עוד פרטים על שירותי כתיבת התוכן וניהול התוכן למותגי ריהוט ועיצוב הבית? צרו איתנו קשר עכשיו
כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן: מוזמנים לקרוא כאן