fbpx

כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי נעליים

 

כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי נעליים

 

נעליים איזה פריט נפלא, ורבות (ורבים) מעדיפים נעליים חדשות על פני כל דבר אחר.  יש אין ספור סוגים וסגנונות, כמו התוכן שאפשר ליצור עם נעליים: סרטונים, תמונות, פוסטים מרגשים. לכן

התחרות בתחום היא מאד עזה ועל מנת שימצאו אתכם ויעדיפו לרכוש דווקא את המותג שלכם, אתם חייבים תוכן והרבה, לכן

כתיבת תוכן, ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי נעליים הוא הכרח.

 

כאן תוכלו למצוא את כל סוגי התוכן שמותג הנעליים שלכם צריך:

 

כתיבת תוכן לרשתות החברתיות

  • פוסטים מעניינים ואיכותיים
  • יצירת תמונות איכותיות
  • אודות, ביו ועוד.
  • סטוריז, רילז IGTV ועוד

פרסום

  • מסרים שיווקיים
  • דפי נחיתה
  • מודעות

  אימייל מרקטינג

  • כתיבת אימיילים וניוזלטרים
  • תוכן ויזואלי
  • יצירת תוכן ויזואלי

אתר/חנות:

  • אודות – כתיבת סיפור המותג שלכם שיהפוך אתכם ליחידים ומיוחדים.
  • תיאורי פריט וקטגוריות – תיאורים שנותנים את כל המידע ומעבר לזה, מדברים גם ללב הלקוח/ה
  • מדיניות משלוחים/החזרות
  • בלוג/מגזין – פוסטים מעניינים ומקצועיים
  • תסריטים לסרטוני

כתיבת תוכן ויצירת תוכן למותגי נעליים – כיצד זה נעשה?

שלב ראשון – איפיון המותג והקהל ובניית אסטרטגיה

אסטרטגיית תוכן תעשה לכם סדר, ותגרום לכם לעבוד מסודר ונכון.

  • להגדיר את קהל המטרה, השפה והסגנון – מי הקהל שיעדיף את הנעליים שלכם וירצה לקנות אותם? איפה הם נמצאים? מה המשותף ביניהם?
  • בדיקת המתחרים ואופן פעולתם – מי מציע נעליים דומים לשלכם? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות המתחרים שלכם פועלים? מה הם עושים טוב ומה לא?
  • ההצעה הייחודית שלכם – מה שונה בנעליים שלכם (למשל חומרי הגלם, תהליך הייצורף ההשראה, הקיימות) ? מי אתם כמותג? מה מיוחד בסיפור שלכם? האם אתם מותג יוקרתי/עממי/ביניים?
  • הבנת מסע הלקוח – מההתחלה (חשיפה) ועד קבלת ההחלטה (קניה)? אילו תכנים צריך על מנת להפוך את המסע לקל יותר ( איזה מידע אתם צריכים לספק) וכיצד תוכלו לעזור ללקוח לקבל החלטה מהירה יותר?
  • קביעת המטרות והיעדים של המותג מבחינת צרכי התוכן.
  • הגדרת תמהילי תוכן שונים לפלטפורמות (למשל לפייסבוק קובעים כי מעלים 3 פוסטים בשבוע: שניים יציגו את הנעליים מהקולקציה החדשה, והשלישי יתייחס למקורות ההשראה/מאחורי הקלעים)
  • בניית לוח עבודה מתוזמן וברור של איזה תוכן נדרש, מתי ובאיזה פלטפורמה
  • יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו)
  • שורה תחתונה – לתכנן את העבודה ולעבוד את התוכנית – לעבוד מסודר.

שלב שני – יצירת תוכן וניהול התוכן

כאשר ברור לנו מה הכיוון ומה צריך לעשות, מתחילים לעבוד

  • יוצרים לוח עבודה מתוזמן וברור של התכנים הנדרשים, מתי ובאיזה פלטפורמה
  • יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו).

 

כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן: מוזמנים לקרוא כאן

 

 

רוצה גם אימייל מרקטינג שמביא תוצאות? צרו קשר