fbpx

ניהול תוכן, כתיבת תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי אופנה ואביזרים

 

כתיבת תוכן ואסטרטגיית תוכן לחנויות אופנה

 

תוכן הוא המלך, במיוחד כאשר זה מגיע למותגי אופנה, אנשים אוהבים לצרוך תוכן אופנתי (יעידו כל מגזיני האופנה, עמודי האינסטגרם והבלוגים) מכל סוג, מותגי אופנה יכולים להנות מאד משפע אדיר של סוגי תוכן שאפשר ליצור.
על מנת שאכן תוכלו להנות מהפירות הנפלאים שהתוכן יכול ליצור עבורכם, חייבים לעבוד מסודר. ועבודה מסודרת מתחילה בראש ובראשונה בבניית אסטרטגיה תוכן לחנויות אופנה.

 

שירותי כתיבת התוכן שלנו למותגי אופנה ואביזרים כוללים:

באתר:

  • בלוג/מגזין – פוסטים מעניינים ומקצועיים
  • תיאורי פריט וקטגוריות – תיאורים שנותנים את כל המידע ומעבר לזה, מדברים גם ללב הלקוח/ה
  • אודות – כתיבת סיפור המותג שלכם שיהפוך אתכם ליחידים ומיוחדים.
  • מדיניות משלוחים/החזרות
  • תסריטים לסרטונים

רשתיות חברתיות

  • פוסטים מעניינים
  • יצירת תמונות איכותיות
  • סרטונים

אימייל מרקטינג

  • כתיבת ניוזלטר
  • תוכן ויזואלי

פרסום

  • מודעות פרסום בגוגל ומדיות חברתיות
  • דפי נחיתה
  • מאמרים לקידום (טבולה ואאוטבריין)

 

איך אנו מנהלים את התוכן?

שלב ראשון – אסטרטגיה

  • מגדירים את קהל המטרה, השפה והסגנון – מי הקהל שאוהב את הבגדים שלכם וירצה לקנות אותם? איפה הם נמצאים? מה המשותף בינהם?
  • בודקים את המתחרים ופעילותם – למי יש בגדים מאד דומים לאלו שאתם מוכרים? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות המתחרים שלכם פועלים? מה הם עושים טוב ומה לא?
  • קובעים את הקול הייחודי שלכם – מה שונה בבגדים שלכם? במותג שלכם? מה הסיפור שלכם? איזה מותג אתם? להבין מי אתם ומה אתם יעזור לכם בכל שלב בתהליך השיווקי.
  • מתאימים תכנים רלוונטיים לכל שלב במסע הלקוח – מההתחלה (חשיפה) ועד קבלת ההחלטה (קניה)? אילו תכנים צריך על מנת להפוך את המסע לקל יותר ( איזה מידע אתם צריכים לספק) וכיצד תוכלו לעזור ללקוח לקבל החלטה מהירה יותר?
  • מגדירים יעדים ומטרות – של המותג מבחינת צרכי התוכן

שלב שני – ניהול התוכן

כאשר ברור לנו מה הכיוון ומה צריך לעשות, מתחילים לעבוד

  • יוצרים לוח עבודה מתוזמן וברור של התכנים הנדרשים, מתי ובאיזה פלטפורמה
  • יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו)

עולם האופנה משתנה כל הזמן, בכל עונה נוצרים טרנדים חדשים, וכמובן שנדרשות התאמות ויהיו שינויים לאורך הזמן, אך התוכנית האסטרטגית מסמנת את הדרך והכיוון ויוצרת מבנה עבודה מסודר שחוסך המון זמן וכסף בטווח הארוך.

 

כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן: מוזמנים לקרוא כאן

 

רוצה גם אימייל מרקטינג שמביא תוצאות? צרו קשר