
יצירת קשר
- 054-247-4255
- onlystyling@gmail.com
- 054-247-4255
עמודים
שירותים
- אימייל מרקטינג
- כתיבת תוכן
- ניהול עמודי פייסבוק
- ניהול חנות וירטואלית
- ניהול דפי אינסטגרם
- הפקה וסטיילינג לצילומים
עם כל הכבוד לאינסטגרם (ויש הרבה כבוד) פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית המובילה. ניהול עמוד פייסבוק למותגי רהיטים ועיצוב הבית הוא לא סתם "GOOD TO HAVE" אלא הוא ערוץ שיווקי חשוב שאתם חייבים להיות בו.
למה אימייל מרקטינג למותגי טיפוח ויופי כל כך חשוב?
שימור לקוחות (וזה שווה לכם הרבה כסף) –
למשל לקוחה שקונה מכן קרם כלשהו ומרוצה ממנו, במקרים רבים לא רק שהיא תרצה לקנות את הקרם הזה שוב, היא תרצה לנסות עוד מוצרים שלכם. כשאתם שולחים לה מיילים, אתם כל הזמן נמצאים בתודעה שלה. מעבר לזה – אתם יכולים להציע לה מוצרים מיוחדים שיתאימו רק לה, לתת לה הנחות בלעדיות, וזה שווה לכם הרבה כסף.
קניית מוצרי טיפוח ויופי מלווה ברגשות, זה מוצרים מאד אישיים, כמעט אינטימיים. ולא תמיד מייד לאחר שלקוחה פוטנציאלית נחשפה למותג שלכם היא מוכנה באותו רגע גם לקנות, מאד יתרן שהיא תרצה לשמור איתם על קשר (דרך המיילים) וקבל מכם מידע נוסף, וכאשר את שולחים לה מיילים, נותנים לה מידע רב וערך, מבצעים מיוחדים – היא תוכל להעריך את הרצינות והמומחיות שלכם ותהפוך ללקוחה שלכם.
זה בדיוק הקהל שלכם, שכבר רכש מכם בעבר מוצר טיפוח או איפור, ואתם מגיעים ישירות אליה. אין עוד כלי שיווקי שיכול להגיע לרמת הפילוח הכה מדויקת הזאת !
כאשר אתם שולחים מיילים בעלי ערך ומידע ללקוחות שלכם (טיפים לטיפוח העור, איפור ערב ב- 5 דקות וכו), מעבר לזה שהן כל הזמן זוכרות את קיומכם, הלקוחות שלכן יתייחסו אליכם כאל מבינים, מומחים בתחום ויערכו אתכם מאד (ובבוא העת לרכוש, הם יזכרו אתכם לטובה).
יש דרכים רבות לפלח את הרשימה, ככל שהרשימות שלכם יהיו מפולחות יותר, כך תוכלו ליצור יותר פתיחות, יותר הקלקות ויותר רכישות.
אתם יודעים בדיוק כמה אנשים קיבלו, פתחו את המיילים, לחצו על הקישורים וקנו – וכך גם קל להשתפר.
תצטרכו להשקיע ביצירת התכנים ובמערכת הדיוור, ופה זה מסתיים.
לקוחות נוטשים עגלות מכל מיני סיבות שונות ומשונות. שליחת מייל המזכיר ללקוח את המוצרים בעגלה ומעודד אותו לרכוש יכולה ליצור לכם מכירות רבות שהיו אבדות לולא המיילים.
כל מערכות הדיוור כיום מאפשרות אווטמציות נפלאות: מגדירים הכל ומעצבים הכל מראש, ומתזמנים. הכל עובד אוטומטי ללא התערבות, זה נפלא, יעיל, חוסך זמן ויוצר עוד לקוחות וקניות.
בשלב הראשון נקבע את הדברים החשובים:
* הגדרת הסגנון והשפה של המיילים
* דרכים להגדלה קבועה של הרשימה
* מגדירים את תמהיל המיילים שרוצים לשלוח
* קובעים את התזמון הרצוי
* עושים רשימת פילוחים
* בונים אוטומציות
בונים תוכנית פעולה
* קובעים מראש אילו מיילים ישלחו ומתי
* מסמנים תאריכים חשובים לפעילות המותג – השקת קולקציות קיץ/חורף, סופי עונה, סייילים חשובים, חגים וכו
כותבים את התכנים
* יוצרים מגוון רחב של תכנים עשירים ומעשירים, מהנים, מעוצבים ומכירתיים.
ובשוטף
* שולחים את המיילים בתזמון שנקבע
* בונים קמפיינים אוטומטיים מצויינים.
* עוקבים אחרי הרשימה ויוצרים פעילות להגדילה
* עוקבים אחרי המתחרים ופעולותיהם
* יוצרים פעילות הוליסטית עם שאר ערוצי השיווק
* מנתחים, למדים ומשפרים כל הזמן.
שיווק מיילים, אימייל מרקטינג למותגי רהיטים ועיצוב הבית