ניהול עמוד פייסבוק למותגי נעליים

אינסטגרם אולי יפה יותר, אך פייסבוק עדיין חזקה יותר. לכן ניהול עמוד פייסבוק למותגי נעליים הוא לחלוטין חשוב מאד ויכול להוות ערוץ שיווקי מעולה עבורכם. אם יש לכם מותג נעליים ואתם לא פעילים באופן קבוע בפייסבוק, אתם עלולים לפספס.

ניהול עמוד פייסבוק למותגי נעליים מצריך השקעה רבה של מחשבה איך לעשות את העבודה נכון ולבלוט מבין המתחרים, השקעה של זמן ביצירת התכנים שיעוררו מעורבות ובניהול שוטף – אם אתם רוצים לעשות זאת נכון ואין לכם את ידע מספיק ו/או זמן – אנחנו כאן בשבילכם

 

למה לנהל עמוד פייסבוק אצלנו?

  • "שוחים בעולם השיווק והנעליים" ביחד ולחוד – מאד אוהבים נעליים (אבל ממש) ומכירים היטב ולעומק את העולם מבחינת העיצוב, מתחרים והעולם השיווקי.
  • תסירו דאגה מליבכם – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
  • שירות 360 שחוסך זמן וכסף – אנו נשמח לספק לכם את כל השירותים שעמוד הפייסבוק שלכם צריך: כתיבת פוסטים, צילום תמונות, עריכה גראפית, יצירת קמפיינים. במקום לכתת רגליכם בין מספר ספקים – אצלנו תמצאו את כל מה שצריך
  • אתם תמיד תהיו יחידים ומיוחדים – אנחנו חושבים ועובדים בצורה יצירתיות, מקוריות ותמיד מחוץ לקופסא ומאד אוהבים לעשות דברים אחרת ונתאים לכם את הסגנון המיוחד שלכם.
  • יהיה ביזנס ופלז'ר – פשוט כיף לעבוד איתנו, אנו נותנים שירות מדהים, קשובים, אכפתיים וגם יודעים לצחוק אוהבים את הלקוחות שלנו והם אוהבים אותנו
  • הכל שקוף ותמיד תדעו מה קורה – אנו עובדים בשיתוף פעולה, בשקיפות מלא ומעדכנים אתכם באופן קבוע.
  • עובדים מהלב – אנו מתים על נעליים (כבר אמרנו) ומאד מאד אוהבים שיווק דיגיטלי ופייסבוק כשאוהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה, שלנו, לעבוד.

איך אנו מנהלים עמודי פייסבוק למותגי נעליים?

קודם כל עושים חושבים – יצירת אסטרטגיית פעילות

  • מי הקהל שלכם? – מי בסבירות גבוהה יתעניין בנעליים שלכם? מה חשוב להם כאשר הם מחפשים נעליים: הסגנון? האיכות? הנוחות? בני כמה הם? מה מאפיין אותם? מה הם אוהבים לעשות בזמנם הפנוי? עד כמה חשוב להם ערכים של קיימות ואיכות סביבה? תרומה לקהילה? מה אופי הטיול החביב עליהם ועוד ועוד שאלות שיעזרו לנו להבין איך נוכל ליצור את התכנים שיעניינו אותם ויגרמו להם להיות מעורבים.
  • מגדירים צרכים ומטרות – כיצד הפעילות בפסייבוק יכולה לעזור לכם לקדם את מותג הנעליים שלכם? מה המירב שאתם יכולים מאופי הפעילות שלכם בפייסבוק? נגדיר את הצרכים הספציפיים, המטרות והיעדים
  • הגדרת אופי הפעילות – אילו סוגי תכנים (טקסטים/תמונות/סרטונים וכו) צריך לייצר לקידום הפעילות של מותג הנעליים שלכם בפייסבוק? באילו נושאים נתמקד?
  • הגדרת תקציב – אם אתם באמת רוצים להגיע לקהל המדויק שלכם, העלאת פוסטים לא תספיק, תצטרכו להשקיע גם כסף בקידום ממומן. נגדיר כאן את הפעילויות השונות ומה התקציב לכל אחת מהן.
  • העמוד שלכם חייב לדבר בשפתכם – העיצוב הגראפי והטקסטים חייבים לבטא את המותג שלכם.
  • מעקב מתחרים – מה המתחרים הישירים שלכם עושים בפייסבוק? אילו נעליים הם מקדמים? למי הם פונים? מה אופי הפעילות וכמה הם משקיעים? לכולם יש מתחרים וחייבים להכיר אותם על מנת לעמוד בסטנדרטים והרבה מעבר.

השלב הבא – תכנון הפעילות

לאחר שאנו יודעים מה הכיוון ומה הצרכים  מתחילים בתכנון הפעילות – קובעים את הדגש לפעילות החודשית, הצרכים הספציפיים לחודש זה ומסמנים על לוח שנה איזה תוכן עולה ומתי. בכל חודש מוגשת תוכנית פוסטים רלוונטיים ופעילות לאישור (תוכן + תזמון).

ואחר כך – יצירת התכנים לתקופה הקרובה.

כותבים, מצלמים, עורכים – כל מה שצריך על מנת שכל התכנים שצריך יועלו לפייסבוק בזמן.

ובשוטף:

מעלים את הפוסטים שיצרנו, נותנים מענה לתגובות, עוקבים אחר מתחרים, מתייחסים לאירועים עכשוויים ואם צריך – יוצרים שינויים בתזמון, יוצרים קמפיינים לפי הצורך ומתחזקים עמוד מעוצב ומתוחזק לתפארת.

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי נעליים

אימייל מרקטינג למותגי נעליים

ניהול חנות נעליים וירטואלית

ניהול תוכן למותגי נעליים

הפקה צילומים וסטיילינג למותגי נעליים

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!