ניהול עמוד פייסבוק למותגי אופנה

או פייסבוק, פייסבוק, קשה להאמין שיכולנו לחיות בלעדיו.

אם פעם אמרו שאם אתה לא שם אתה לא קיים, והתייחסו לדפי זהב (הקהל הצעיר כבר בטח אפילו לא יודע מה זה), היום מתייחסים לפייסבוק.
ואכן לעולם האופנה והאביזרים יש נוכחות חזקה מאד בפייסבוק, כיום אין כמעט מותג אופנה או אביזרים שאין לו עמוד בפייסבוק, והתחרות על תשומת ליבו של הגולש/ת הולכת וגדלה, ולכן ניהול עמוד פייסבוק למותגי אופנה ואביזרים הופך להיות מאתגר יותר ויותר.

למה לנהל עמוד פייסבוק אצלנו?

  • מבינים מעולה את העסק והצרכים שלך –לנו יש לנו שילוב ייחודי ומיוחד – הבנה עמוקה ורחבה של עולם השיווק והכרות מעולה עם עולם האופנה ואביזרים, הן מהצד המסחרי והן מצד הלקוחות.
    יהיה לכם ראש שקט ותדעו שאתם בידיים טובות – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
  • חוסכים זמן וכסף – אצלנו תמצאו את כל מה שעמוד הפייסבוק שלכם צריך במקום אחד – אנו כותבים את תכנים, נותנים שירותי צילום וסטיילינג, עושים עריכות גרפיות, יוצרים קמפיינים מפולחים ואפקטיביים – כל מה שמותג האופנה והאביזרים שלכם צריך על מנת להצליח בפייסבוק.
  • אתם לא תהיו כמו כולם – אנחנו חושבים ועובדים בצורה יצירתיות, מקוריות ותמיד מחוץ לקופסא ומאד אוהבים לעשות דברים אחרת.
  • תהנו לעבוד איתנו – יהיה גם עסקים וגם בכיף – בבוטיק כמו בבוטיק, הלקוח במרכז, ואצלנו כל לקוח מקבל יחס אישי. אנו תמיד קשובים, זמינים, אדיבים ואוהבים לצחוק.
  • תדעו בדיוק מה קורה בעמוד – אנו עובדים תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
  • עובדים מהלב – כשאוהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלי לעבוד.
  • תהיו תמיד מעודכנים במה שקורה בתחום שלכם – אופנה ודיגיטל (יחד ולחוד) כל הזמן משתנים, וחייבים לעקוב אחריהם כדי לא להשאר מאחור, אבל זה התפקיד שלנו להיות כל הזמן עם היד על הדופק, להישאר מעודכנים ולעדכן את הפעילות בהתאם.

איך אנו מנהלים עמודי פייסבוק?

כמו תמיד אצלנו – "סוף מעשה במחשבה תחילה"

השלב הראשון הוא … לחשוב ולתכנן את הפעילות וליצור את האסטרטגיה שתתווה את הדרך.

  • מגדירים את הקהל המדויק – יוצרים פרסונה – מי הלקוחה "הממוצעת" של מותג האופנה שלכם? מי בסבירות גבוהה יכולה להפוך להיות לקוחה שלכם? מה חשוב לה במותגי אפנה – המחיר? הסגנון? האיכות?  מה סגנון החיים שלה? בת כמה היא? מה מאפיין אותה? מה היא אוהבת? אחרי אילו עוד מותגי ליף סטייל היא עוקבת?
  • מגדירים צרכים ומטרות – למה אתם רוצים להיות פעילים בפייסבוק? האם רק להראות נוכחות? ליצור קהילה אוהדת? מה המטרות שלכם ומה הם דרכי הפעולה על מנת להשיג אותם?
  • הגדרת תקציב פעילות – אם אתם באמת רוצים חשיפה מפולחת למותג האופנה או האביזרים שלכם, תצטרכו להשקיע כסף בקידום ממומן. מה הפעילויות שיהיו נכונות עבורכם וכמה כסף כדאי וצריך להשקיע?
  • קובעים את סגנון העמוד והשפה – העמוד שלכם הוא הפנים של המותג שלכם – הוא חייב לדבר את השפה העיצובית והסגנון שלכם
  • בודקים את המתחרים ומה הם עושים – מה המתחרים שלכם עושים? למי הם פונים? מה הם מציעים? כמה הם משקיעים בכל פעילות? אתם לא רוצים להשאר מאחור כשהמתחרים שלכם שועטים קדימה.
  • מגדירים את תמהיל התכנים ותדירות הפעילות – אילו סוגי תכנים מעלים ובאיזה תדירות? כמה פוסטים מכירתיים יהיו וכמה יתייחסו לדברים אחרים הקשורים למותג שלכם?

אחרי האסטרטגיה –  מתכננים את הפעילות

לאחר שהגדרנו מראש את הצרכים והמטרות, מתכננים את הפעילות ויוצרים לוח חודשי – קובעים את הדגש לפעילות החודשית, הצרכים הספציפיים לחודש זה ומסמנים על לוח שנה איזה תוכן עולה ומתי.

ואחר כך – יוצרים את התוכן

בכל חודש מוגשת תוכנית פוסטים רלוונטיים ופעילות לאישור (תוכן + תזמון)

ובשוטף:

העלאת הפוסטים מגוונים ומעניינים, מתן מענה לתגובות, יצירת שיתופי פעולה עם עמודים אחרים, מעקב צמוד אחר מתחרים, התייחסות לאירועים עכשוויים רלוונטיים, יצירת קמפיינים, פעילות בקהילות רלוונטיות.

— כל הפעילות בשיתוף פעולה מלא של בעל החנות ובשקיפות מלאה.

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה ואביזרים

אימייל מרקטינג למותגי אופנה ואביזרים

ניהול תוכן למותגי אופנה ואביזרים

הפקה וסטיילינג לצילומי אופנה

גלילה לראש העמוד