ניהול עמודי פייסבוק למותגי תכשיטים ושעונים

חשבו לרגע, כמה פעמים אתם מבקרים בפייסבוק בכל יום? רבים נכנסים לשם (אפילו רק לכמה דקות) אפילו עשרות פעמים ביום. בממוצע גולשים נמצאים בפייסבוק 19.5 שעות בחודש, זה מטורף. ואכן כולם בפייסבוק, אנחנו, אתם וגם המתחרים שלכם – וכולם רוצים לקבל קצת (עדיף הרבה) יחס, אהדה ולייקים.

ניהול עמוד פייסבוק למותגי תכשיטים ושעונים הופך להיות מתוחכם יותר ומצריך השקעה של זמן וכסף יצירת התכנים המיוחדים ובניהול שוטף – אם אתם רוצים לעשות זאת נכון ואין לכם את ידע מספיק ו/או זמן – אנחנו כאן בשבילכם.

למה כדאי לכם לנהל עמוד פייסבוק אצלנו?

  • אתם בידיים טובות – כשאתם עובדים איתנו אתם באמת יכולים להיות שקטים – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן. העמוד שלכם ינוהל ביד רמה, מקצועית ואוהבת
  • שירות ° 360 שיחסוך לכם הרבה זמן וכסף – כל השירותים שעמוד הפייסבוק שלכם צריך במקום אחד: כתיבת פוסטים, צילום תמונות, עריכה גראפית, יצירת קמפיינים.
  • תבלטו בשטח – איך תוכלו לבלוט בין כל מותגי התכשיטים והשעונים בפייסבוק? איך תראו אחרים ומיוחדים? כשיש כל כך הרבה מותגי תכשיטים, אתם חייבים להיות אחרים.
  • תהיו צעד אחד קדימה – אנחנו תמיד מעודכנים בשינויים ובמגמות, עוקבים כל הזמן אחר מה שקורה בתחום התכשיטים בכלל ואצל המתחרים שלכם בפרט, כך שהעמוד שלכם תמיד יהיה מעודכן ותהיו צעד אחד קדימה לפני השאר.
  • יהיה ביזנס וגם פלז'ר – אנחנו מקצוענים, מביאים תוצאות אך גם יודעים לצחוק ופשוט כיף לעבוד איתנו.
  • הכל שקוף ותמיד תדעו מה קורה – אנו עובדים בשיתוף פעולה, בשקיפות מלא ומעדכנים אתכם באופן קבוע.
  • עובדים מהלב – אנחנו מנהלים עמודי פייסבוק באהבה או שלא מנהלים בכלל.

איך אנו מנהלים עמודי פייסבוק למותגי תכשיטים ושעונים?

קודם כל עושים חושבים – יצירת אסטרטגיית פעילות

  • מי הקהל שלכם? למי אנו רוצים לפנות? – מי בסבירות גבוהה יתחבר לתכשיטים והשעונים שלכם? מה מעניין אותם כשהם מחפשים טבעת, שרשרת או שעון? מה חשוב להם בכלל ובתכשיטים בפרט? מה סגנון החיי שלהם? ועוד שאלות שיעזרו לנו להבין איך נוכל ליצור את התכנים שיעניינו אותם ויגרמו להם להיות מעורבים.
  • מגדירים צרכים ומטרות – מה אתם רוצים מהפעילות בפייסבוק? כיצד ניתן יהיה להשתמש בפייסבוק על מנת לקדם את מותג התכשיטים שלכם? מה הטקטיקה? מה הפעולות שצריך לעשות על מנת להגיע למטרות? מה נגדיר יחד נגדיר את המטרות והיעדים המדויקים והדרכים להגיע אליהם.
  • הגדרת אופי הפעילות – אילו סוגי תכנים (טקסטים/תמונות/סרטונים וכו) צריך לייצר על מנת שמותג התכשיטים ימשיך לבלוט וליצור עוד עוקבים נאמנים?
  • הגדרת תקציב – אם אתם באמת רוצים להגיע לקהל המדויק שלכם, העלאת פוסטים לא תספיק, תצטרכו להשקיע גם כסף בקידום ממומן. נגדיר כאן את הפעילויות השונות ומה התקציב לכל אחת מהן.
  • העמוד זה המותג שלכם – והוא חייב לדבר בשפתו הן מבחינת העיצוב הגראפי והן מבחינת הטקסטים והתכנים הויזואליים.
  • לומדים את המתחרים – מי המתחרים הישירים שלכם ומה הם  עושים בפייסבוק? אילו תכשיטים ושעונים הם מפרסמים? מה ההנחות שהם מציעים? לכולם יש מתחרים וחייבים להכיר אותם ואת מעלליהם על מנת לעמוד בסטנדרטים בתחום והרבה מעבר.
  • קידום ממומן –  הדרך היחידה להגיע לחשיפה גדולה ורחבה של התכנים והמסרים השיווקיים היא על ידי קידום ממומן. מערכת הפרסום של פייסבוק משוכללת מאד וכוללת אפשרויות פילוח מתקדמות מאד המאפשרות לכם להגיע בדיוק (כמעט) לקהל המטרה שאתם חפצים ביקרו.

 

 

השלב הבא – תכנון הפעילות

לאחר שאנו יודעים מה הכיוון ומה הצרכים  מתחילים בתכנון הפעילות – קובעים את הדגש לפעילות החודשית, הצרכים הספציפיים לחודש זה ומסמנים על לוח שנה איזה תוכן עולה ומתי. בכל חודש מוגשת תוכנית פוסטים רלוונטיים ופעילות לאישור (תוכן + תזמון).

שלב שלישי – יצירת התכנים לתקופה הקרובה.

כותבים – כותבים את כל הפוסטים לפי התוכנית

מצלמים – אם צריכים תמונות נוספות של המוצרים (צילום מקצועי בתשלום נוסף)

עורכים גראפית – הוספת רקעים וקטסט, ליטושים.

ובשוטף:

מעלים את הפוסטים שיצרנו.
נותנים מענה לתגובות
עוקבים אחר מתחרים
מתייחסים לאירועים עכשוויים ואם צריך – יוצרים שינויים בתזמון.

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי תכשיטים ושעונים

ניהול חנות וירטואלית למותגי תכשיטים ושעונים

אימייל מרקטינג למותגי תכשיטים ושעונים

גלילה לראש העמוד