ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק למותגי תכשיטים ושעונים
המדיות החברתיות הן המקום למותגי תכשיטים ושעונם.. אך רבים מבעלי מותגי התכשיטים יודעים זאת וכבר נמצאים שם, ואכן אינסטגרם והפייסבוק מוצפים במותגי תכשיטים ושעונים לרוב. ולכן ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק למותגי תכשיטים היא משימה מורכבת ומאתגרת. ועל מנת לנהל עמודים מצליחים למותג תכשיטים, צריך הרבה חשיבה, תכנון, מקוריות ופעולה מתמדת – ואם לכם את ההבנה ו/או את הזמן לעשות זאת. מומלץ לתת זאת למקצוענים.
למה לנהל אצלנו את עמוד האינסטגרם והפייסבוק שלכם:
- יהיה לכם "ראש שקט" – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
- שירות 360 מעלות – אנו כותבים את תכנים והאשטגים, מצלמים ומסגננים את התכשיטים, עושים עריכות גרפיות, מקדמים – כל מה שמותג התכשיטים שלכם צריך על מנת להצליח בסושיאל..
- לא תצטרכו לחשוב על איך לבלוט – יצירתיות, מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא הם נר לרגלינו ואנו מאד אוהבים לעשות דברים אחרת.
- יהיה לכם כיף לעבוד איתנו – אנו נותנים לכל לקוח שירות אישי, מקשיבים וקשובים, גמישים, זמינים, אדיבים ומצחיקים.
- תדעו בדיוק מה קורה – אנו עובדים תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
- תמיד עושים דברים באהבה או שלא עושים בכלל – כשאהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלנו לעבוד.
כיצד אנו מנהלים עמודי אינסטגרם ופייסבוק של מותגי תכשיטים ושעונים?
אסטרטגיה ותכנון דבר ראשון
בונים אסטרטגיית פעילות – מתחילים בתכנון הפעילות:
- מגדירים את הקהל המדויק – מי בסבירות גבוהה יתעניין בתכשיטים ובשעונים שלכם? מה חשוב להם כשהם מחפשים תכשיטים ושעונים? מה סגנון החיים שלהם? בני כמה? מה מאפיין אותם? מה הם אוהבים? אחרי אילו עוד מותגי ליף סטייל הם עוקבים?
- כותבים את סיפור המותג – איך הגעתם לעולם התכשיטים? למה יצרתם דווקא את מותג התכשיטים הזה? מה הסיפור המייחד והמיוחד של המותג? מה האופי שלו? מה השפה?
- מגדירים צרכים ומטרות – למה אתם נמצאים במדיות החברתיות? האם אתם רוצים להגדיל את מספר העוקבים, למכור יותר טבעות אירוסין? להגדיל את כמות המבקרים בחנות האונליין שלכם ועוד. הגדרת הצרכים והמטרות עוזרות מאד בקביעת תמהיל התכנים הנכון ובסוגי התוכן.
- קובעים את מראה הפיד הרצוי והסגנון שלו באינסטגרם – כשמדובר בתכשיטים נוצצים הכל חייב להראות מושלם. לכן חשוב להתייחס לא רק לכל תמונה שמעלים, אלא למראה הכולל של הפיד שלכם, הוא חייב גם לשדר את הסגנון והיוקרה של המותג שלכם.
- עושים מחקר מילות מפתח והאשטגים ויוצרים מאגר – מה האשטגים החשובים בתחום התכשיטים והשעונים הספציפים שלכם? מה האשטגים הפופלריים והפחות פופלריים (זנב ארוך)?
- בודקים את המתחרים ומה הם עושים – אילו מותגי תכשיטים מציעים טבעות ושעונים דומים לשלכם ו/או פונים גם לקהל שגם אתם מחזרים אחריו? מה התכנים שהם מעלים? באיזה תדירות – בדיקת המתחרים באופן קבוע חשובה, זה בהחלט יכול לתת לכם השראה, לשפר את הנראות ואיכות. זה בהחלט מאתגר, אך אתם בטח לא רוצים להשאר מאחור.
- מגדירים את תמהיל התכנים ותדירות הפעילות – כמה תמונות/סרטונים/סטוריז מעלים ובאיזה תדירות? כמה פעמים כותבים על טבעות האירוסין/שרשראות וכמה פעמים מתייחסים לנושאי לייף סטייל אחרים, אקטואליה וכו.
תוכנית פעולה דבר שני
לאחר סיום חלק האסטרטגיה אפשר להתחיל לבנות את תוכנית הפעולה, וזה הרבה יותר קל כשכבר יודעים בדיוק מה צריכים ורוצים.
מתחילים עם טבלת תכנים.
מתחילים עם תכנון שנתי – מסמנים בטבלה השנתית את האירועים החשובים הידועים, כמו:
השקת מוצרים וקולקציות, חגים חשובים (מומלץ להתייחס לחגים של דתות שונות)
המבצעים החשובים (בלאק פריידי, שופינג איי אל, סוף עונה)
דגשים חשובים לשנה הקרובה (מסרים חברתיים, סביבתיים)
חודשי – בונים את לוח התכנים החודשי לפי מה שנקבע בתכנון השנתי, ומעדכנים דברים נוספים (אירועים חשובים מעולם ההנעלה, טרנדים חדשים, מוצרים שאזלו וחזרו למלאי ועוד).
ניהול שוטף של עמוד תכשיטים באינסטגרם ובפייסבוק:
לאחר הגדרת כל המטרות ודרכי הפעולה, מתחילים לעבוד:
יוצרים תכנים לפי התוכנית
מעלים את התכנים בתזמון שנקבע ובאופן שיעורר מעורבות
פעילים כל הזמן – עוקבים אחר מתחרים ולקוחות פוטנציאליים, מגיבים ויוצרים עניין.
בודקים כל הזמן אילו האשטגים יעשו לנו עבודה טובה.
מעורבים במה שקורה בסושאיל ומגיבים
בודקים, מנתחים ומשפרים כל הזמן.
שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:
שיווק מיילים למותגי תכשיטים ושעונים
קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם
ניהול תוכן למותג תכשיטים