ניהול עמודי אינסטגרם ופייסבוק למותגי אופנה ואביזרים
אינסטגרם ופייסבוק הן המקום להיות בו אם יש לכם מותג אופנה או אביזרים. אבל אתם לא היחידים שחושבים כך… למעשה כולם (כמעט) חושבים כך וכבר נמצאים שם…
כשהמדיות החברתיות מוצף באלפי מותגים, ניהול עמוד סושיאל למותגי אופנה ואביזרים הופך להיות משימה מורכבת, מתוחכמת, יצירתית וחשובה מאד.
ניהול עמוד סושיאל, ולאופנה בפרט, הוא מאתגר יותר ומצריך כיום הרבה יותר מהעלאה של פוסטים, הוא מצריך חשיבה, הבנה, זמן ותכנון – ואם לכם את ההבנה ו/או את הזמן לעשות זאת. מומלץ לתת זאת למקצוענים.
למה לנהל אצלנו את עמוד האינסטגרם והפסייבוק שלכם:
- יהיה לכם "ראש שקט" – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
- לא תצטרכו לחשוב על איך לבלוט – יצירתיות, מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא הם נר לרגלינו ואנו מאד אוהבים לעשות דברים אחרת.
- שירות 360 מעלות – אנו כותבים את תכנים והאשטגים, מצלמים ומסגננים את הבגדים והאביזרים שלכם, עושים עריכות גרפיות, מקדמים – כל מה שמותג האופנה שלכם צריך על מנת להצליח באינסטגרם.
- יהיה לכם כיף לעבוד איתנו – אנו נותנים לכל לקוח שירות אישי, מקשיבים וקשובים, גמישים, זמינים, אדיבים ומצחיקים.
- תדעו בדיוק מה קורה – אנו עובדים תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
- תשארו עדכניים – אנו כל הזמן מתעדכנים במה שקורה בתחום ומיישמים מייד.
- תמיד עושים דברים באהבה או שלא עושים בכלל – כשאהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלנו לעבוד.
כיצד אנו מנהלים עמודי אינסטגרם ופייסבוק של מותגי אופנה ואביזרים?
בונים אסטרטגיית פעילות – מתחילים בתכנון הפעילות:
- מגדירים את הקהל המדויק – מי הם? בני כמה? מה מאפיין אותם? מה הם אוהבים? אחרי אילו עוד מותגי אופנה הם עוקבים?
- כותבים את סיפור המותג – איך הגעתם לאופנה? מה הסיפור המייחד והמיוחד של המותג? מה המותג? מה האופי שלו? מה השפה?
- מגדירים צרכים ומטרות – האם אתם רוצים להגדיל את מספר העוקבים, להביא לקוחות לחנות האופנה שלכם ועוד. הגדרת הצרכים והמטרות עוזרות מאד בקביעת תמהיל התכנים הנכון ובסוגי התוכן.
- באינסטגרם – עושים מחקר מילות מפתח והאשטגים ויוצרים מאגר – מה האשטגים החשובים בתחום האופנתי בהם אתם עוסקים? מה האשטגים הפופלריים והפחות פופלריים (זנב ארוך).
- באינסטגרם – מגדירים את מראה הפיד וסגנונו – כשמדובר באופנה, המראה של כל דבר חייב להיות מושלם, ובכלל זה הפיד עצמו. חשוב להשקיע לא רק במראה של כל פוסט ותמונה, אלא ליצור פיד "שידבר" את המותג וסגנונו – וזה מחייב תכנון וחשיבה מראש.
- קובעים דרכי פעולה לקידום הדף: קידום ממומן/שיווק משפיענים/שיתופי פעולה וכו. ומגדירים תקציב.
- בודקים את המתחרים ומה הם עושים – אילו מותגי אופנה מציעים בגדים דומים לשלכם או פונים גם לקהל שאתם חפצים ביקרו? אילו תכנים הם מעלים? באיזה תדירות – בדיקת המתחרים באופן קבוע חשובה, אתם לא רוצים להשאר מאחור.
- מגדירים את תמהיל התכנים ותדירות הפעילות – כמה תמונות/סרטונים/סטוריז מעלים ובאיזה תדירות? כמה פעמים כותבים על מוצרים/עליכם/מאחורי הקלעים/אוכל/טיולים ודברים אחרים שמעניינים את הקהל שלכם?
בונים תוכנית פעולה
כאשר יש לנו אסטרטגיה ברורה – קל יותר לעבוד. בשלב זה מכינים טבלת תכנים.
מתחילים עם תכנון שנתי – מאקרו: מתי קולקציות קיץ וחורף מושקות, מסמנים את החגים, המבצעים החשובים (בלאק פריידי, שופינג איי אל, סוף עונה), דגשים חשובים לשנה הקרובה (מסרים חברתיים, סביבתיים).
חודשי – בונים את לוח התכנים החודשי לפי מה שנקבע בתכנון השנתי, ומעדכנים דברים נוספים (אירועי אופנה חשובים, שמלות, חולצות, תיקים ושאר פריטים שאזלו וחזרו למלאי ועוד).
ובאופן שוטף
לאחר הגדרת כל המטרות ודרכי הפעולה, מתחילים לעבוד:
מעלים את התכנים בתזמון שנקבע ובאופן שיעורר מעורבות
פעילים כל הזמן – עוקבים אחר מתחרים ולקוחות פוטנציאליים, מגיבים ויוצרים עניין.
בודקים כל הזמן אילו האשטגים יעשו לנו עבודה טובה.
בודקים, מנתחים ומשפרים כל הזמן.
שירותים נוספים שיכולים לעניין אותך: