fbpx

ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק באנגלית

ניהול עמודי סושיאל באנגלית

ניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק באנגלית

 

אם יש לכם מותג מצליח ואתם רוצים לפרוץ את הגבולות ולהגיע ללקוחות גם בחו"ל, אתם צריכים לנהל עמוד אינסטגרם ופייסבוק באנגלית.

הדבר הכי חשוב בניהול עמוד אינסטגרם ופייסבוק באנגלית הוא התאמה נכונה של התוכן והשפה לקהל המטרה המיוחד הנמצא מעבר לים.

 

 

כיצד אנו מנהלים עמודי אינסטגרם ופייסבוק באנגלית

בונים אסטרטגיית פעילות – מתחילים בתכנון הפעילות:

  • מגדירים את הקהל המדויק – מי הם? בני כמה? מה מאפיין אותם? מה הם אוהבים? מה הרקע התרבותי שלהם? האמונות?
  • איפיון השפה המדויקת – כיצד הם מדברים? באיזה סגנון. איפיון השפה במקרה זה הוא חשוב מאד להצלחת הפעילות.
  • כותבים את סיפור המותג – איך הגעתם לאופנה? מה הסיפור המייחד והמיוחד של המותג? מה המותג? מה האופי שלו? מה השפה?
  • מגדירים צרכים ומטרות – האם אתם רוצים להגדיל את מספר העוקבים, להביא לקוחות לחנות האופנה שלכם ועוד. הגדרת הצרכים והמטרות עוזרות מאד בקביעת תמהיל התכנים הנכון ובסוגי התוכן.
  • באינסטגרם – מגדירים את מראה הפיד וסגנונו – חשוב להשקיע לא רק במראה של כל פוסט ותמונה, אלא ליצור פיד "שידבר" את המותג וסגנונו – וזה מחייב תכנון וחשיבה מראש.
  • בודקים את המתחרים ומה הם עושים – אילו מותגים מציעים מוצרים דומים לשלכם או פונים גם לקהל שאתם חפצים ביקרו? אילו תכנים הם מעלים? באיזה תדירות – בדיקת המתחרים באופן קבוע חשובה, אתם לא רוצים להשאר מאחור.
  • מגדירים את תמהיל התכנים ותדירות הפעילות – כמה תמונות/סרטונים/סטוריז מעלים ובאיזה תדירות? כמה פעמים כותבים על מוצרים/עליכם/מאחורי הקלעים/אוכל/טיולים ודברים אחרים שמעניינים את הקהל שלכם?

בונים תוכנית פעולה

 

כאשר יש לנו אסטרטגיה ברורה – קל יותר לעבוד. בשלב זה מכינים טבלת תכנים.
מתחילים עם תכנון שנתי – מה הפעילות המתוכננת, הידוע מראש, בשנה הקרובה.

חודשי – בונים את לוח התכנים החודשי לפי מה שנקבע בתכנון השנתי, ומעדכנים דברים נוספים.

 

ובאופן שוטף

 

לאחר הגדרת כל המטרות ודרכי הפעולה, מתחילים לעבוד:

מעלים את התכנים בתזמון שנקבע ובאופן שיעורר מעורבות

פעילים כל הזמן – עוקבים אחר מתחרים ולקוחות פוטנציאליים, מגיבים ויוצרים עניין.

בודקים כל הזמן אילו האשטגים יעשו לנו עבודה טובה.

בודקים, מנתחים ומשפרים כל הזמן.

 

למה לנהל אצלנו את עמוד האינסטגרם והפסייבוק באנגלית שלכם:

  • יהיה לכם "ראש שקט" – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
  • לא תצטרכו לחשוב על איך לבלוט – יצירתיות, מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא הם נר לרגלינו ואנו מאד אוהבים לעשות דברים אחרת.
  • שירות 360 מעלות – אנו כותבים את תכנים והאשטגים, מצלמים עושים עריכות גרפיות, מקדמים – כל מה שהמותג שלכם צריך על מנת להצליח בסושיאל.
  • יהיה לכם כיף לעבוד איתנו – אנו נותנים לכל לקוח שירות אישי, מקשיבים וקשובים, גמישים, זמינים, אדיבים ומצחיקים.
  • תדעו בדיוק מה קורה – אנו עובדים תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
  • תמיד עושים דברים באהבה או שלא עושים בכלל – כשאהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלנו לעבוד.

רוצים עמוד אינסטגרם ופייסבוק באנגלית – צרו קשר עכשיו 

רוצה גם אימייל מרקטינג שמביא תוצאות? צרו קשר