ניהול חנות וירטואלית למותגי נעליים

קניית נעליים אונליין היא כבר מזמן עניין שבשגרה, ו"הודות" לקורונה ולסגרים הארוכים – תחום ההנעלה חווה פריחה אדירה.

אך עם הפריחה והצמיחה מגיעים גם האתגרים והתחרות, וניהול חנות וירטואלית למותגי נעליים הופך להיות יותר מאתגר ומתוחכם.

ניהול חנות וירטואלית הוא עניין מורכב באופן כללי המחייב התייחסות לתחומים רבים: שיווק, ניהול מלאי, כספים, ניהול קטלוג, ניתוח ביצועים ועוד.

אם אתם מרגישים שאתם צריכים ניהול מקצועי, שאין לכם זמן להתעסק בהכל – אנחנו כאן לשירותכם.

מה כוללים שירותי ניהול החנות שלנו?

ניהול קטלוג המוצרים –  בחנויות נעליים הקטלוג משתנה באופן קבוע עם חילופי העונות והטרנדים וצריך ניהול יומיומי של הקטלוג.
הניהול כולל: העלאת מוצרים חדשים, בדיקת הביצועים של הקטגוריות והמוצרים השונים, קביעת סדר הופעת המוצרים, הקמת דפי מוצר, כתיבת תיאורי פריט, טבלאות מידות, ניהול מלאים, עדכון מחירים.

שיפור חווית הלקוח/ה – קניית נעליים מלווה לרוב בהתרגשות ותחושת התחדשות, ולכן חשוב שהחוויה באתר תעצים את ההתרגשות הזאת. חוויה טובה משמעה יותר קניות וגם חוזרת. לכן זה קריטי לדאוג לזרימה נעימה וקלה מרגע כניסת המבקר/ת ועד הרכישה/יציאה.
התפקיד שלנו ל

ניהול מלאי  – מעקב קבוע אחר הביצועים של כל אחת מהקטגוריות בחנות ואחר כל מוצר.
מעקב צמוד אחרי מלאי מוצרי הדגל והתראה בעת ירידת המלאי
מנגד – "דחיפת" מוצרים תקועים (יצירת מבצעים יחודיים עבורם בפלטפורמות השונות) והפסקת ייצורם/רכישתם.

ניהול מבצעים – הוצאה לפועל של המבצעים (שנקבעו בתוכנית השיווקית): הטמעתם באתר, מעקב ביצועים, תיאום ישיר עם חברת המדיה (אם יש) על העלאת המבצע בפלטפורמות השונות

 

עבודה מול הספקים השונים של החנות  – חברות מדיה, עיצוב גראפי, צלמים ועוד.

 

מעקב מתחרים – בדיקה קבועה של המתחרים: מי הם, מה הם מציעים, מה המחירים שלהם, מתי עושים מבצעים ואילו, כיצד מפרסמים ואיפה, למי הם פונים ועוד.

 

ניתוח ושיפור הפעילות והביצועים – מעקב צמוד אחר האנליטיקס, HOTJAR (ודומיו) ניתוח הנתונים: מציאת ה"חוליות החלשות", תיקון, שיפור והביצועים וחוזר חלילה.

 

 

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

ניהול דף פייסבוק למותגי נעליים

אימייל מרקטינג למותגי נעליים

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי נעליים

הפקה וסטיילינג לצילומים למותגי נעליים

 

 

 

גלילה לראש העמוד