ניהול חנות וירטואלית למותגי טיפוח ויופי

ניהול חנות וירטואלית למותגי טיפוח ויופי – אחד התחומים המובילים בעולם המסחר המקוון הוא הטיפוח והיופי. אם בתחילת המילניום מה שבעיקר יכולנו לקנות בתחום זה היו המותגים הגדולים, כיום המעבר לאונליין שינה את המגמה.

המעבר לרכישות אונליין ולחנויות הוירטואליות איפשר גם למותגי טיפוח והיופי קטנים את היכולת להגיע ללקוחות רבות שבעבר רכשו את המוצרים רק מהחברות הגדולות.

עם הפריחה והשגשוג בתחום זה, שקיבל עוד דחיפה משמעותית עם סגרי הקורונה, גם התחרות גדלה וניהול חנות וירטואלית בתחום הפך למאתגר, מורכב ודינאמי.

אם אתם רוצים ניהול מקצועי לחנות שלכם, אנחנו כאן לתת לכם מענה מדויק לצרכים שלכם.

מה כוללים שירותי ניהול החנות שלנו?

ניהול קטלוג המוצרים –  ניהול חנות בתחום הטיפוח והיופי הוא דינמי מאד, לצד מוצרי הדגל המובילים והנמכרים יש גם מוצרים חדשים והאחריות שלנו היא ניהול מושלם של קטלוג המוצרים : העלאת מוצרים חדשים, בדיקת הביצועים של הקטגוריות והמוצרים השונים, הקמת דפי מוצר, כתיבת תיאורי פריט, הוספת כל המידע הנדרש על מרכיבי המוצרים, ניהול מלאים, עדכון מחירים.

שיפור חווית הלקוח/ה – התפקיד האמיתי של מוצרי הטיפוח והיופי הוא לגרום ללקוחות שלכם (ולכל אחד מאיתנו) להרגיש טוב עם עצמן והן מוכנות להשקיע זמן וכסף במציאת המוצרים שיהיו נכונים עבורן, לכן כאשר לקוחה פוטנציאלית מגיעה לאתר שלכם, היא צריכה להרגיש שיש כאן משהו בשבילה – וחייבים להתייחס למראה הכללי, לתמונות המוצרים, ארגון הקטגוריות והמידע, כך שהיא תוכל למצוא בדיוק את מה שהיא צריכה בזמן הכי קצר ולרכוש. וזה בדיוק התפקיד שלנו – ליצור את החוויה הכי טובה על מנת להגדיל את ההמרות.

ניהול מלאי  – מעקב קבוע אחר המלאים של המוצרים, במיוחד אלו המובילים.

תכנון וסידור המוצרים בצורה חכמה  – בחנות פיזית קוראים לזה ניהול פלנוגרמות – שזה תכנון המוצרים על המדפים השונים. גם בחנות וירטואלית יש חשיבות רבה למיקום המוצר בתוך הקטלוג – אילו מוצרים רוצים לקדם כך שיופיעו ראשונים? ולאילו יש פחות חשיבות?

ניהול מבצעים – הוצאה לפועל של המבצעים (שנקבעו בתוכנית השיווקית): הטמעתם באתר, מעקב ביצועים, תיאום ישיר עם חברת המדיה (אם יש) על העלאת המבצע בפלטפורמות השונות

עבודה מול הספקים השונים של החנות  – חברות מדיה, עיצוב גראפי, צלמים ועוד.

מעקב מתחרים – בדיקה קבועה של המתחרים: מי הם, מה הם מציעים, מה המחירים שלהם, מתי עושים מבצעים ואילו, כיצד מפרסמים ואיפה, למי הם פונים ועוד.

ניתוח ושיפור הפעילות והביצועים – מעקב צמוד אחר האנליטיקס, HOTJAR (ודומיו) ניתוח הנתונים: מציאת ה"חוליות החלשות", תיקון, שיפור והביצועים וחוזר חלילה.

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

ניהול דף פייסבוק למותגי טיפוח ויופי

אימייל מרקטינג למותגי טיפוח ויופי

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי טיפוח ויופי

ניהול תוכן למותגי טיפוח ויופי

צרו איתי קשר

בואו נתחיל!