ניהול חנות וירטואלית למותגי אופנה ואביזרים

אופנה היא התחום המוביל את עולם המסחר המקוון, ואין כיום מותג אופנה או אביזרים שאין לו חנות וירטואלית

אם כולם אונליין, זה נפלא, אך מצד שני ניהול חנות וירטואלית למותגי אופנה ואביזרים הופך להיות מאתגר ומתוחכם יותר ומצריך ממכם לדאוג לאין ספור תחומים ונושאים על מנת שהחנות האופנתית שלכם תצליח.

על מנת לנהל חנות אופנה וירטואלית מצליחה אתם חייבים להשקיע הרבה זמן וכסף ולהתייחס לתחומים רבים: מעקב אחרי המגמות האופנתיות והזמנת/יצירת בגדים מעודכנים, ניהול מלאי, שיווק, כספים, ניהול ספקים, משלוחים ועוד. אם אתם מרגישים שאתם צריכים ניהול מקצועי, שאין לכם זמן להתעסק בהכל – אנחנו כאן לשירותכם.

ניהול חנות אופנה וירטולאית  – מה כוללים שירותי ניהול החנות שלנו?

ניהול קטלוג המוצרים –  בחנויות אופנה ואביזרים הקטלוג הוא מאד דינמי ומשתנה עם העונות והמגמות החדשות, ויש צורך קבוע בניהול הקטלוג, שהוא לב ליבה של החנות.
הניהול כולל: העלאת מוצרים חדשים, בדיקת הביצועים של הקטגוריות והמוצרים השונים, קביעת סדר הופעת המוצרים, הקמת דפי מוצר, כתיבת תיאורי פריט, טבלאות מידות, ניהול מלאים, עדכון מחירים.

שיפור חווית הלקוח/ה – חוויה טובה בחנות, במיוחד בתחום האופנה, משמעותה יותר מכירות, ותמיד יש איך לשפר לאורך כל הדרך – מרגע כניסת המבקר/ת ועד הרכישה/יציאה.
בתחום האופנה, בשל התחרות הגבוהה, כל תקלה קטנה, כל מידע חסר כל התהליך יעביר את הלקוח/ה שלכם למתחרה שאצלו הכל זורם טוב יותר, לכן תהליך הרכישה חייב להיות מושלם – מציאה קלה ונוחה של הפריט, יש צורך לשים דגש מיוחד על תמונות מעולות, מידע מפורט של המידות, סוג הבד ואופן הטיפול בו – גם אם נמצא

ניהול מלאי  – מעקב קבוע אחר הביצועים של כל אחת מהקטגוריות בחנות ואחר כל מוצר.
מעקב צמוד אחרי מלאי מוצרי הדגל והתראה בעת ירידת המלאי
מנגד – "דחיפת" מוצרים תקועים (יצירת מבצעים יחודיים עבורם בפלטפורמות השונות) והפסקת ייצורם/רכישתם.

ניהול מבצעים – הוצאה לפועל של המבצעים (שנקבעו בתוכנית השיווקית): הטמעתם באתר, מעקב ביצועים, תיאום ישיר עם חברת המדיה (אם יש) על העלאת המבצע בפלטפורמות השונות

עבודה מול הספקים השונים של החנות  – ניהול חנות מצריך עבודה מול הספקים השונים וניהולם: חברות מדיה, עיצוב גראפי, צלמים ועוד.

מעקב מתחרים – בדיקה קבועה של המתחרים: מי הם, מה הם מציעים, מה המחירים שלהם, מתי עושים מבצעים ואילו, כיצד מפרסמים ואיפה, למי הם פונים ועוד.

ניתוח ושיפור הפעילות והביצועים – מעקב צמוד אחר האנליטיקס, HOTJAR (ודומיו) ניתוח הנתונים: מציאת ה"חוליות החלשות", תיקון, שיפור והביצועים וחוזר חלילה.

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי אופנה ואביזרים

אימייל מרקטינג למותגי אופנה ואביזרים

ניהול דף פייסבוק למותגי אופנה ואביזרים

הפקה וסטיילינג לצילומים למותגי אופנה ואביזרים

גלילה לראש העמוד