• עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
Facebook
Twitter

054-2474255

ראשי » Blog » ניהול חנות וירטואלית – איך לקבוע מדדי מפתח (KPI) לחנות שלכם?

ניהול חנות וירטואלית – איך לקבוע מדדי מפתח (KPI) לחנות שלכם?

ניהול חנות וירטואלית

ניהול חנות וירטואלית, כמו גם הבניה שלה, הוא מורכב ומצריך התייחסות קבועה לעולמות השיווק, מכירות ושירות לקוחות. אם אתם רוצים שהחנות הוירטואלית שלכם תצליח ולאורך זמן (ברור) אתם חייבים לקבוע יעדי מפתח בכל תחום.

מדדי מפתח (KEY PERFORMANCE INDICATORS) הם אינדיקטורים מדידים חשובים המשמשים למעקב אחרי ביצועים ביחס למטרה (למשל לקבוע מספר של מבקרים יומיים בחנות או להעלות את סכום הרכישה הממוצע בה- 20%,) והם אבני הדרך שלכם בדרך להצלחה. מעקב אחריהם יעזור לכם לזהות התקדמות ביעדי מכירות, שיווק, שירות לקוחות ועוד.

למה הם חשובים?
בלעדיהם יהיה קשה לראות את ההתקדמות לאורך זמן, החלטות עלולות להתקבל על סמך תחושה, העדפות אישיות או אמונות. המדדים האלו נותנים לכם יותר מידע על העסק שלכם, הלקוחות כך שתוכלו לקבל החלטות מושכלות המבוססות על נתונים. הדבר הכי חשוב במדדים אלו הוא הצעדים המושכלים שעושים מניתוח הנתונים. תוכלו להיות יותר מדויקים. למרות חשיבותם, עסקים רבים נוטים להתעלם מהם.

סוגים של מדדי מפתח

יש הרבה סוגים של מדדים והם נוגעים לחלקים שונים של ניהול העסק. הנה כמה דוגמאות למדדי מפתח לחנויות וירטואליות:

מכירות
בתחום זה המדדים מציינים כיצד מתקדם העסק שלכם במונחים של המרות ורווחים. אפשר להסתכל על המדדים בהתייחס לערוץ ספציפי, תקופת זמן וכו
כמה דוגמאות:
סך מכירות בשעה, יום, שבוע, חודש, רבעון וחודש
ערך הזמנה ממוצעת: כמה בד"כ צרכנים מוצאים בהזמנה אחת
רווח נטו: מה הרווח לאחר קיזוז עלות המוצר מהמכירה.
מרווח ממוצע: האחוז של רווח המרווח לאורך תקופה של זמן
מספר העסקאות: המספר הכולל של העסקאות
אחוזי המרה: כמה מסך המבקרים באתר אכן רוכשים ממנו.
אחוז נוטשי עגלות
מספר לקוחות חדשים מול חוזרים
עלות המוצרים – כמה מוצאים על מנת למכור את המוצר. כולל: ייצור, שכר עובדים ותקורות.
רמות מלאי
תמחור מתחרים
ערך חיי לקוח – כמה לקוח שווה לאורך היחסים שלו עם המותג.
רווחים פר מבקר
אחוזי נטישה
עלות רכישת לקוח
אחוז החזרות
שיעור זיכויים
שיעור החלפות

מדדים לשיווק
מבקרים באתר
מבקרים חדשים מול חוזרים
זמן באתר
שיעורי נטישה
מספר דפים נצפים
זמן פעילות ממוצע באתר
תנועת מובייל
הרשמה לניוזלטר
אחוז גידול נרשמים
אחוזי פתיחת מיילים
אחוזי הקלקה מאלו שפתחו
אחוזי נוטשי רשימה
יוזמי צ'אט
עוקבים ואוהדים ברשתות
מעורבות ברשתות החברתיות
קליקים
מיקום גוגל ממוצע
תנועה מקפיינים
אחוז הקלקות על מודעות בגוגל ורשתות חברתיות
תנועה מבלוג
מספר צופים בביקורת מוצרים

שירות לקוחות
ניקוד שביעות רצון לקוחות
זמן מענה
אחוז מענה לטלפונים
אחוז חזרה להודעות
זמן סגירת פניה
כמות פניות פתוחות
כמות תלונות
כמות תודות
אחוז משאירי פידבק

בחרו אלו מדדי מפתח רלוונטיים לעסק שלכם, והוסיפו עוד אם צריך.

לסיכום,
קביעת מדדים בכל אחד מהתחומים תסייע לכם להבין מה מצבכם, איך החנות הוירטואלית שלכם מתקדמת ומשתפרת. אל תוותרו לעצמכם, עקבו אחר המדדים שלכם ושפרו את מה שטעון שיפור, זאת הדרך הטובה ביותר לדעת מה הפער בין הרצוי למצוי.
אם

אם יש לכם שאלות – מוזמנים להתייעץ אתנו
רוצים לקרוא עוד על שירותי ניהול החנות שלנו? לחצו כאן

מה זה KPI ניהול חנות וירטואלית קביעת מדדי מפתח
« הקודם
הבא »
עקבו אחרינו
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram
  • Contact
חדש באתר

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך למשתמש המתחיל

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך לעמוד מצליח למשתמש המתחיל     האינסטגרם היא המדיה החברתית המובילה בתחומים רבים ובמיוחד לאופנה.

אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון ולהצליח ?

אימייל מרקטינג למתחילים – איך עושים זאת נכון?     שליחת מיילים היא הדרך הישירה ביותר לתקשר עם לידים ולקוחות

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים חשובים לשיפור המכירות

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים שיעזרו לכם לשפר את המכירות     כל מי שמנהל חנות ברשת

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית- המגמות החדשות ל- 2021

ניהול עמוד אינסטגרם לחנות וירטואלית – המגמות החדשות ל – 2021 שאתם חייבים להכיר     ניהול עמוד אינסטגרם לחנות

קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת?

קידום חנות תכשיטים בפייסבוק – איך לעשות זאת נכון?   אתם מוכרים תכשיטים ומתלבטים איפה לפעול. אז עולם הרשתות החברתיות

כתיבת תוכן שיווקי – איך ליצור בלוג מצוין לעסק שלכם?

כתיבת תוכן שיווק – איך ליצור בלוג מצוין, מקדם ומוכר, לעסק שלכם?     כתיבת תוכן שיווקי הוא אמצעי נפלא

שיווק באמצעות תוכן – 10 סיבות למה מאד כדאי שיהיה לכם בלוג?

שיווק באמצעות תוכן – עשר סיבות למה כדאי מאד שיהיה לכם בלוג?   אם הגעתם לעמוד הזה, אתם אולי יכולים

24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ומה לעשות עם זה?

24 סיבות למה החנות הוירטואלית לא מוכרת ואיך לפתור את זה?   יש לכם מוצרים, אתר, תמונות, הקמתם חנות, השקעתם

איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית?

איך לתמחר את המשלוחים בחנות וירטואלית  – ואיך לעשות זאת נכון כך שכולם יהיו מרוצים?   לעלות המשלוח יש השלכות

קידום חנות וירטואלית – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים והמלצות חשובות

קידום חנות אונליין – המבצעים שהלקוחות שלכם הכי אוהבים (וזה די מפתיע…) ועוד המלצות חשובות   קידום חנות אונליין הוא
דברו איתי

מה באתר

  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר

צרו קשר

  • 054-2474255
  • danielle@theeboutique.co.il

חברים?

Facebook
Twitter
Envelope

פייסבוק

© כל הזכויות שמורות לדניאל לוזון

אתר תדמית Fly Guy | אחסון אתר וורדפרס – Fly Guy

גלילה לראש העמוד