ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי רהיטים ועיצוב הבית

עד לפני מספר שנים כשפלוני היה מחפש רהיטים הוא היה הולך לאחד מאזורי התעשיה ובודק מה יש בחנויות שם. היום זה כל כך פשוט – רק נכנסים למחשב/סלולר ומגלים עולמות עיצוב שלמים

אך איך אותו פלוני, שמחפש מידע ומתעניין בתחום, יגיע דווקא לאתר/עמוד שלכם? כמובן – תוכן

 

 

 

יש כל כך הרבה תוכן נפלא שאפשר ליצור בתחום הריהטים ועיצוב הבית: עיצוב כל חדר, החומרים השונים, סגנונות, טיפים, מעצבים מפורסמים, רעיונות מדליקים, מחזור ועוד ועוד. ועל מנת שהתוכן שתיצרו יביא לחנות/אינסטגרם שלכם בדיוק את הקהל הנכון, שאחר כך גם יהפוך ללקוח – חייבים שזה יהיה התוכן הנכון, שיהיה סדר, שתהיה תוכנית, שתהיה אסטרטגיה.

 

 

על מנת שגם התוכן של מותג הרהיטים או עיצוב הבית שלכם יצליח, אתם חייבים:

ליצור תכנים באופן קבוע ומתמשך – מכל הסוגים: תמונות, טקסטים, סרטונים, פודקאסטים

להשקיע באיכות – צריך הרבה תוכן, אבל הוא חייב להיות גם איכותי. כמו בכל דבר – איכות עדיפה על כמות.

בכל מקום שכדאי – מומלץ להפיץ את התוכן בכל פלטפורמה שהקהל שלכם נמצא בה.

תכנון – בניית אסטרטגית תוכן ותוכנית פעולה מסודרת.

מחוייבות ארוכת טווח – כל עוד אתם רוצים שהמותג שלכם יגדל ויצליח – תצטרכו ליצור תוכן.

 

 

שירותי כתיבת התוכן שלנו למותגי רהיטים ועיצוב הבית:

באתר:

  • אודות – כתיבת סיפור המותג שלכם שיהפוך אתכם לאחד יחיד ומיוחד
  • תיאורי פריט וקטגוריות – כשמדובר ברהיטים יש צורך במידע רב אודות המידות, חומרי הגלם. אך מעבר לפרטים "היבשים", התיאור הוא "סוכן המכירות" שלכם ואנו מתבלים גם עם התלהבות ורגש בכל תיאור
  • מדיניות משלוחים/החזרות
  • בלוג/מגזין – פוסטים מעניינים ומקצועיים
  • תסריטים לסרטונים

רשתיות חברתיות

  • פוסטים מעניינים
  • יצירת תמונות איכותיות
  • סרטונים

אימייל מרקטינג

  • כתיבת ניוזלטר
  • תוכן ויזואלי


פרסום

  • מסרים שיווקיים
  • דפי נחיתה

 

איך אנו מנהלים את התוכן?

 

  • מגדירים את קהל המטרה, השפה והסגנון – יש כל כך הרבה רהיטים, סגנונות ושירותים בתחום זה, אך מי הקהל שלכם שיהיה מעוניין לדעת עליכם? מי האנשים שירצו לקנות את הספות, השולחנות ו/או שירותי העיצוב שלכם? איפה הם נמצאים? ומה המשותף ביניהם? הגדרת הקהל היא השלב החשוב ביותר ליצירת התכנים בהמשך.
  • מעקב אחר המתחרים ואופן פעולתם – מי מוכר שולחנות עץ כמו שלכם ? מי מחזר בדיוק אחרי הקהל שאתם חפצים ביקרו? – מי המתחרים שלכם? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות הם פועלים? מה הם מציעים? מה הם עושים טוב ומה לא?
    הכרת המתחרים שלכם חשובה ביותר בכל היבט, ובמיוחד בנושאי שיווק ותוכן.
  • ניסוח ההצעה הייחודית שלכם – זה לא משנה שיש מישהו שמוכר רהיטים דומים לשלכם, או שמישהי מציעה שירותי הום סטיילינג דומים, מה שחשוב הוא הסיפור שלכם, המייחד אתכם והופך אתכם לאחרים..
  • הבנת מסע הלקוח – כשאנשים זקוקים למוצרים או שירותים בתחום עיצוב הבית וריהוט, הם מחפשים ועוברים תהליך/מסע על לשלב בו הם מחליטים לרכוש. מה הוא אותו מסע? מה השלבים אותם הם עוברים? כדאי מאד להכיר את המסע, על מנת להתאים את התכנים הנכונים לכל שלב וזאת על מנת להפיכת כמה שיותר מתעניינים ולידים ללקוחות מרוצים.
  • קביעת המטרות והיעדים של המותג מבחינת צרכי התוכן – מה מטרת כל אחד מסוגי התכנים.
  • הגדרת מילות המפתח החשובות בתחום – מה המילים בתחום שלכם שיעזרו למצוא אתכם במנועי החיפוש השונים?
  • בחירת הפלטפורמות המתאימות לפרסום והפצת התכנים – היכן הלקוחות שלכם מחפשים מידע? באילו פלטפורמות הם נמצאים? האם כדאי להיות בכל המדיות או אולי להתמקד באחת? כאן נחליט מה יהיה הכי נכון עבורכם.
  • הגדרת תמהילי תוכן שונים לפלטפורמות (אילו סוגי תכנים ומסרים "יעשו את העבודה" ויעבירו את המסר והייחודיות שלכם?
  • בניית לוח עבודה מתוזמן וברור של איזה תוכן נדרש, מתי ובאיזה פלטפורמה
  • יצירה מסודרת של התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו)

כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן: מוזמנים לקרוא כאן

 

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

אימייל מרקטינג למותגי רהיטים ועיצוב הבית

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי רהיטים ועיצוב הבית

ניהול דף פייסבוק למותגי רהיטים ועיצוב הבית

 

גלילה לראש העמוד