ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי טיפוח ויופי

העידן הדיגיטלי הביא לפריחה אדירה של מותגי טיפוח ואיפור קטנים יותר שהצליחו לפורץ לתודעה בגלל התוכן הנפלא שהם העלו לפלטפורמות השונות.

תוכן נהדר יכול להביא למותג שלכם פריחה והצלחה, והעדרו ידחוק אותו לשוליים – השאלה היא עד כמה אתם מוכנים להשקיע בתוכן שלכם.

 

 

יש אין ספור תכנים שונים ומכוונים שאפשר ליצור בנושאי טיפוח, יופי ואיפור, אך דווקא בשל כך, חשוב לעבוד מסודר וליצור תוכנית פעולה אסטרטגית.

 

 

על מנת שגם התוכן של מותג הטיפוח, היופי והאיפור שלכם יצליח, אתם חייבים:

ליצור תכנים באופן קבוע ומתמשך – מכל הסוגים: תמונות, טקסטים, סרטונים, פודקאסטים

להשקיע באיכות – צריך הרבה תוכן, אבל הוא חייב להיות גם איכותי. כמו בכל דבר – איכות עדיפה על כמות.

בכל מקום שכדאי – מומלץ להפיץ את התוכן בכל פלטפורמה שהקהל שלכם נמצא בה.

תכנון – בניית אסטרטגית תוכן ותוכנית פעולה מסודרת.

מחוייבות ארוכת טווח – כל עוד אתם רוצים שהמותג שלכם יגדל ויצליח – תצטרכו ליצור תוכן.

 

 

שירותי כתיבת התוכן שלנו למותגי טיפוח ויופי:

באתר:

  • אודות – כתיבת סיפור המותג שלכם שיהפוך אתכם לאחד יחיד ומיוחד
  • תיאורי פריט וקטגוריות – תיאור המוצר הוא "סוכן המכירות" שלכם באתר. ומעבר ל"פרטים היבשים" על המידות והחומרים, חשוב להוסיף רגש והתלהבות.
  • מדיניות משלוחים/החזרות
  • בלוג/מגזין – פוסטים מעניינים ומקצועיים
  • תסריטים לסרטונים

רשתיות חברתיות

  • פוסטים מעניינים
  • יצירת תמונות איכותיות
  • סרטונים

אימייל מרקטינג

  • כתיבת ניוזלטר
  • תוכן ויזואלי


פרסום

  • מסרים שיווקיים
  • דפי נחיתה

 

איך אנו מנהלים את התוכן?

תמיד מתחילים באסטרטגיה

  • מגדירים את קהל המטרה, השפה והסגנון – מי הקהל שמוצרי האיפור שלכם מעניינים אותו? מי הנשים שירצו לקנות את מוצרי האנטי אייג'ינג שלכם? איפה הן נמצאות? ומה המשותף ביניהן? הגדרת הקהל היא השלב החשוב ביותר ליצירת התכנים בהמשך.
  • עוקבים אחר המתחרים ואופן פעולתם – מי מציע צלליות כמו שלכם ? למי יש סרומים ריחניים כמו שאתם מכינים? – במי אתם מתחרים? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות הם פועלים? מה הם מציעים? מה הם עושים טוב ומה לא?
  • מנסחים ההצעה הייחודית שלכם – למה האודם שלכם עדיף? למה הקרמים שלכם יותר יקרים? בחלק זה מספרים את הסיפור שלכם שיהפוך המותג שלכם לאחר.
  • לומדים את מסע הלקוח – על מנת ליצור את התכנים הנכונים כדאי להבין מה עוברת בראשה של האישה מרגע שהיא נחשפת למוצרי האיפור והטיפוח שלכם ועד לרגע בו היא מחליטה לקנות אותו.
    חשוב מאד להבין מה התכנים הטובים ביותר לכל שלב במסעה, על מנת להביא בסופו של דבר למצב בו היא תעדיף את המותג שלכם פעם אחר פעם.
  • קובעים מטרות ויעדים  – מה מטרת כל אחד מסוגי התכנים.
  • יוצרים רשימה של מילות המפתח החשובות בתחום – מה המילים בתחום שלכם שיעזרו למצוא אתכם במנועי החיפוש השונים?
  • בוחרים הפלטפורמות המתאימות לפרסום והפצת התכנים – איפה נמצאות הלקוחות שלכם? האם כדאי להיות בכל המדיות או אולי להתמקד באחת? כאן נחליט מה יהיה הכי נכון עבורכם
  • מגדירים תמהילי תוכן שונים לפלטפורמות (אילו סוגי תכנים ומסרים "יעשו את העבודה ויעבירו את המסר והייחודיות שלכם?

ומתחילים לעבוד

  • בונים לוח עבודה מתוזמן וברור של איזה תוכן נדרש, מתי ובאיזה פלטפורמה
  • ייוצרים את התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו)

כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן: מוזמנים לקרוא כאן

 

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

 

אימייל מרקטינג למותגי טיפוח ויופי

ניהול עמוד אינסטגרם למותגי טיפוח יופי

ניהול חנות וירטואלית למותגי טיפוח ויופי

 

 

 

גלילה לראש העמוד