ניהול עמוד אינסטגרם למותגי רהיטים ועיצוב הבית

האינסטגרם הפכה למנוע חיפוש לכל מה שקשור לעיצוב הבית. כיום אם מישהו מחפש רהיטים או שירותי עיצוב פנים – אחד הדברים הראשונים שהוא עושה זה להכנס לאינסטגרם ולחפש שם. לכן אם יש לכם מותג רהיטים או אתם מספקים שירותי עיצוב – אתם חייבים להיות שם.

אבל כשכולם שם, איך ימצאו דווקא אתכם? ואכן ניהול עמוד אינסטגרם למותגי רהיטים ועיצוב הבית כיום היא משימה מאתגרת. ועל מנת לנהל עמוד מצליח, כזה שיוצר קהילת עוקבים ולקוחות – צריך הרבה חשיבה, תכנון, מקוריות ופעולה מתמדת – ואם לכם את ההבנה ו/או את הזמן לעשות זאת. מומלץ לתת זאת למקצוענים.

למה לנהל אצלנו את עמוד האינסטגרם שלכם:

  • יהיה לכם "ראש שקט" – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
  • שירות 360 מעלות – אנו כותבים את תכנים והאשטגים, מצלמים ומסגננים את המוצרים שלכם, עושים עריכות גרפיות, מקדמים – כל מה שמותג הרהיטים שלכם צריך על מנת להצליח באינסטגרם.
  • לא תצטרכו לחשוב על איך לבלוט – יצירתיות, מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא הם נר לרגלינו ואנו מאד אוהבים לעשות דברים אחרת.
  • יהיה לכם כיף לעבוד איתנו – אנו נותנים לכל לקוח שירות אישי, מקשיבים וקשובים, גמישים, זמינים, אדיבים ומצחיקים.
  • תדעו בדיוק מה קורה – אנו עובדים תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
  • תשארו עדכניים – אנו כל הזמן מתעדכנים במה שקורה בתחום ומיישמים מייד.
  • תמיד עושים דברים באהבה או שלא עושים בכלל – כשאהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלנו לעבוד.

ניהול עמוד אינסטגרם לחנויות רהיטים

כיצד אנו מנהלים עמודי אינסטגרם של מותגי רהיטים ועיצוב הבית?

אסטרטגיה ותכנון דבר ראשון

בונים אסטרטגיית פעילות – מתחילים בתכנון הפעילות:

  • מגדירים את הקהל המדויק – מי בסבירות גבוהה יתעניין בשירותי עיצוב הבית שלכם ומי ירצה לרכוש את הספות המיוחדות שלכם? איך הם מחפשים מידע בנושא רהיטים ועיצוב הבית? מה סגנון החיים שלהן? בני כמה הם? מה מאפיין אותם? אילו עוד מותגי ליף סטייל מעניינים אותם?
  • כותבים את סיפור המותג – למה אתם עוסקים עיצוב הבית? מה מושך אתכם אליו? למה יצרתם דווקא את מותג הריהוט/יעוץ הזה? מה הסיפור המייחד והמיוחד של המותג? מה האופי שלו? מה השפה?
  • מגדירים צרכים ומטרות – למה אתם נמצאים באינסטגרם? האם אתם רוצים להגדיל את מספר העוקבים, למכור יותר מוצרים? להגדיל את כמות המבקרים בחנות האונליין שלכם ועוד. הגדרת הצרכים והמטרות עוזרות מאד בקביעת תמהיל התכנים הנכון ובסוגי התוכן.
  • קובעים את מראה הפיד הרצוי והסגנון שלו – סגנון המותג שלכם חייב להיות נוכח בכל מקום, גם במראה הפיד, וכדאי שהוא "ידבר" בשפה שלו. לכן חשוב להתייחס לא רק לכל תמונה שמעלים, אלא למראה הכולל של הפיד שלכם.
  • עושים מחקר מילות מפתח והאשטגים ויוצרים מאגר – מה האשטגים החשובים בתחום הריהוט ועיצוב הבית שאתם עוסקים בו?? מה האשטגים הפופולריים והפחות פופולריים (זנב ארוך)?
  • קובעים דרכי פעולה לקידום הדף: קידום ממומן/שיווק משפיענים/שיתופי פעולה וכו. ומגדירים תקציב. – נוכחות קבועה וקידום אורגני זה חובה, אך על מנת באמת לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם, תצטרכו יותר מזה – יש הרבה דברים שאפשר לעשות, כולם עולים כסף – אך מה היה הכי נכון למותג שלכם מבחינת עלות תועלת?
  • בודקים את המתחרים ומה הם עושים – אילו מותגי ריהוט ועיצוב הבית מציעים מוצרים ושירותים דומים לשלכם ו/או פונים גם לקהל שגם אתם מחזרים אחריו? מה התכנים שהם מעלים? באיזה תדירות – בדיקת המתחרים באופן קבוע חשובה, זה בהחלט יכול לתת לכם השראה, לשפר את הנראות ואיכות. זה בהחלט מאתגר, אך אתם בטח לא רוצים להשאר מאחור.
  • מגדירים את תמהיל התכנים ותדירות הפעילות – כמה תמונות/סרטונים/סטוריז מעלים ובאיזה תדירות? כמה פעמים כותבים על טבעות האירוסין/שרשראות וכמה פעמים מתייחסים לנושאי לייף סטייל אחרים, אקטואליה וכו.

תוכנית פעולה דבר שני

לאחר סיום חלק האסטרטגיה אפשר להתחיל לבנות את תוכנית הפעולה, וזה הרבה יותר קל כשכבר יודעים בדיוק מה צריכים ורוצים.

מתחילים עם טבלת תכנים.
מתחילים עם תכנון שנתי, בהסתכלות מלעלה: מסמנים על לוח השנה את האירועים המרכזיים בחיי המותג שלכם, המבצעים החשובים (בלאק פריידי, שופינג איי אל, חגים), דגשים חשובים לשנה הקרובה (מסרים חברתיים, סביבתיים).

חודשי – בונים את לוח התכנים החודשי לפי מה שנקבע בתכנון השנתי, ומעדכנים דברים נוספים (אירועים חשובים בעולם היופי, טרנדים חדשים, מוצרים שאזלו וחזרו למלאי ועוד).

ניהול שוטף של עמוד ריהוט ועיצוב הבית באינסטגרם:

לאחר הגדרת כל המטרות ודרכי הפעולה, מתחילים לעבוד:

יוצרים תכנים לפי התוכנית

מעלים את התכנים בתזמון שנקבע ובאופן שיעורר מעורבות

פעילים כל הזמן – עוקבים אחר מתחרים ולקוחות פוטנציאליים, מגיבים ויוצרים עניין.

בודקים כל הזמן אילו האשטגים יעשו לנו עבודה טובה.

יוצרים פעילויות מעוררות מעורבות (תחרות, הגרלות)

מעורבים במה שקורה באינסטגרם ומגיבים

בודקים, מנתחים ומשפרים כל הזמן.

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

 

שיווק מיילים למותגי ריהוט ועיצוב הבית

ניהול עמוד פייסבוק למותגי ריהוט ועיצוב הבית

כתיבת בלוג למותגי ריהוט ועיצוב הבית

גלילה לראש העמוד