ניהול עמוד אינסטגרם למותגי נעליים

פייסבוק זה נהדר, פינטרסט זה נחמד, אבל אינסטגרם היא המקום להיות בו אם יש לכם מותג נעליים.
לצערכם, כולם (כמעט) חושבים כך וכבר נמצאים

וכשהאינסטגרם מוצף באין ספור מותגי נעליים, מכל הסוגים, הצבעים, המחירים והסגנונות. ניהול עמוד אינסטגרם למותגי נעליים הופך להיות משימה מורכבת, ומאתגרת הרבה יותר. ועל מנת לנהל עמוד מצליח למותג נעליים, צריך הרבה יותר מרק העלאה של פוסטים, הוא מצריך מקוריות, ייחודיות, חשיבה, הבנה, זמן ותכנון – ואם לכם את ההבנה ו/או את הזמן לעשות זאת. מומלץ לתת זאת למקצוענים.

למה לנהל אצלנו את עמוד האינסטגרם שלכם:

  • יהיה לכם "ראש שקט" – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
  • שירות 360 מעלות – אנו כותבים את תכנים והאשטגים, מצלמים ומסגננים את הנעליים שלכם, עושים עריכות גרפיות, מקדמים – כל מה שמותג הנעליים שלכם צריך על מנת להצליח באינסטגרם.
  • לא תצטרכו לחשוב על איך לבלוט – יצירתיות, מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא הם נר לרגלינו ואנו מאד אוהבים לעשות דברים אחרת.
  • יהיה לכם כיף לעבוד איתנו – אנו נותנים לכל לקוח שירות אישי, מקשיבים וקשובים, גמישים, זמינים, אדיבים ומצחיקים.
  • תדעו בדיוק מה קורה – אנו עובדים תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
  • תישארו עדכניים – אנו כל הזמן מתעדכנים במה שקורה בתחום ומיישמים מייד.
  • תמיד עושים דברים באהבה או שלא עושים בכלל – כשאהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלנו לעבוד.

ניהול דף אינטסגרם למותגי נעליים

כיצד אנו מנהלים עמודי אינסטגרם של מותגי נעליים?

בונים אסטרטגיית פעילות – מתחילים בתכנון הפעילות:

  • מגדירים את הקהל המדויק – מי בסבירות גבוהה יאהב את הנעליים שלכם? מה סגנון החיים שלהם? בני כמה? מה מאפיין אותם? מה הם אוהבים? אחרי אילו עוד מותגי ליף סטייל הם עוקבים?
  • כותבים את סיפור המותג – למה נעליים? למה מותג הנעליים הזה? מה הסיפור המייחד והמיוחד של המותג? מה האופי שלו? מה השפה?
  • מגדירים צרכים ומטרות – למה אתם נמצאים באינסטגרם? האם אתם רוצים להגדיל את מספר העוקבים, להביא לקוחות לחנות הנעליים שלכם ועוד. הגדרת הצרכים והמטרות עוזרות מאד בקביעת תמהיל התכנים הנכון ובסוגי התוכן.
  • עושים מחקר מילות מפתח והאשטגים ויוצרים מאגר – מה האשטגים החשובים בתחום הנעליים הספציפים שלכם? מה האשטגים הפופלריים והפחות פופלריים (זנב ארוך)?
  • קובעים את סגנון הפיד, המראה והעיצוב שלו – באינסטגרם הכל מתחיל ונגמר בדברים יפים, במיוחד כשבנעליים עסקינן. לכן חשוב להשקיע לא רק במראה של כל אחד מהתמונות, אלא ליצור מראה פיד ייחודי, מעניין ויפה, כזה שנרא
  • קובעים דרכי פעולה לקידום הדף –  קידום ממומן/שיווק משפיענים/שיתופי פעולה וכו. ומגדירים תקציב. – פעילות אורגנית זה אמנם חובה, אך על מנת באמת לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם, תצטרכו יותר מזה – יש הרבה דברים שאפשר לעשות, כולם עולים כסף – אך מה היה הכי נכון למותג שלכם מבחינת עלות תועלת?
  • בודקים את המתחרים ומה הם עושים – אילו מותגי נעליים מציעים מגפונים או סנדלים דומים לשלכם ו/או פונים גם לקהל שגם אתם חפצים ביקרו? אילו תכנים הם מעלים? באיזה תדירות – בדיקת המתחרים באופן קבוע חשובה, זה בהחלט יכול לתת לכם השראה, לשפר את הנראות ואיכות. זה בהחלט מאתגר, אך אתם בטח לא רוצים להשאר מאחור.
  • מגדירים את תמהיל התכנים ותדירות הפעילות – כמה תמונות/סרטונים/סטוריז מעלים ובאיזה תדירות? כמה פעמים כותבים על הנעליים שלכם או המותג וכמה פעמים מתייחסים לנושאי לייף סטייל אחרים, אקטואליה וכו.

בונים תוכנית פעולה

לאחר סיום חלק האסטרטגיה אפשר להתחיל לבנות את תוכנית הפעולה, וזה הרבה יותר קל כשכבר יודעים בדיוק מה צריכים ורוצים.
בשלב זה מכינים טבלת תכנים.
מתחילים עם תכנון שנתי – מאקרו: כשלכל אחד מהציונים החשובים כבר יודעים שצריך להכין תוכן רלוונטי: השקת מוצרים וקולקציות, חגים חשובים (מומלץ להתייחס לחגים של דתות שונות), המבצעים החשובים (בלאק פריידי, שופינג איי אל, סוף עונה), דגשים חשובים לשנה הקרובה (מסרים חברתיים, סביבתיים). יוצרים טבלת תכנון לכל חודש..

חודשי – בונים את לוח התכנים החודשי לפי מה שנקבע בתכנון השנתי, ומעדכנים דברים נוספים (אירועים חשובים מעולם ההנעלה, טרנדים חדשים, מוצרים שאזלו וחזרו למלאי ועוד).

ובאופן שוטף

לאחר הגדרת כל המטרות ודרכי הפעולה, מתחילים לעבוד:

מעלים את התכנים בתזמון שנקבע ובאופן שיעורר מעורבות

פעילים כל הזמן – עוקבים אחר מתחרים ולקוחות פוטנציאליים, מגיבים ויוצרים עניין.

בודקים כל הזמן אילו האשטגים יעשו לנו עבודה טובה.

יוצרים פעילויות מעוררות מעורבות (תחרות, הגרלות)

מעורבים במה שקורה באינסטגרם ומגיבים

בודקים, מנתחים ומשפרים כל הזמן.

 

 

שירותים נוספים שיכולים לעניין אותך:

שיווק מיילים למותגי נעליים

ניהול עמוד פייסבוק למותגי נעליים

סטיילינג לצילומים למותגי נעליים

כתיבת תוכן שיווקי למותגי נעליים

גלילה לראש העמוד