ניהול עמוד אינסטגרם באנגלית

מותגי לייף סטייל רבים בוחרים לפרוץ את גבולות ארצנו הקטנטונת ופונים לקהלים נוספים בארצות אחרות.
וצריכים תוכן באנגלית המתאים לקהלים השונים.

 

מי צריך ניהול אינסטגרם באנגלית?

אם יש לכם מותג לייף סטייל ואתם רוצים למכור ללקוחות בחו"ל, אחד מערוצי השיווק שלכם יהיה, כמו תמיד, האינסטגרם.
אינטסגרם היא אחת מהמדיות החברתיות הפופלריות ביותר בכל העולם, ולכן לא משנה איפה אתם רוצים למכור, עמוד אינסטגרם הוא הכרח.
אך מעבר לשינוי השפה, חשוב לעשות גם התאמות תרבותיות.

למה לנהל אצלנו את עמוד האינסטגרם שלכם:

  • תקבלו גם חשיבה שיווקית חשובה – לנהל עמוד אינסטגרם זה הרבה מעבר להעלאת תמונות יפות, זה כלי שיווקי חשוב, לנו יש ניסיון עשיר ביותר גם בתחום השיווק, כך שמעבר לכל התמונות והפוסטים, תקבלו התייחסות שיווקית חשובה שתעזור לכם לקדם את המוצרים והמותג שלכם במדיה.
  • יהיה לכם "ראש שקט" – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
  • כל השירותים במקום אחד – אנו כותבים את תכנים והאשטגים, מצלמים ומסגננים את המוצרים שלכם, עושים עריכות גרפיות, מקדמים – כל מה שהמותג שלכם צריך על מנת להצליח באינסטגרם.
  • לא תצטרכו לחשוב על איך לבלוט – יצירתיות, מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא הם נר לרגלינו ואנו מאד אוהבים לעשות דברים אחרת.
  • יהיה לכם כיף לעבוד איתנו – אנו נותנים לכל לקוח שירות אישי, מקשיבים וקשובים, גמישים, זמינים, אדיבים ומצחיקים.
  • תדעו בדיוק מה קורה בעמוד שלכם – אנו עובדים תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
  • תמיד תהיו עדכניים – אנו כל הזמן מתעדכנים במה שקורה בתחום ומיישמים מייד.
  • תמיד עושים דברים באהבה או שלא עושים בכלל – כשאהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלנו לעבוד.

כיצד אנו מנהלים עמודי אינסטגרם ?

אסטרטגיה ותכנון דבר ראשון

בונים אסטרטגיית פעילות – מתחילים בתכנון הפעילות:

  • מגדירים את הקהל המדויק – מי הקהל שלכם? מאיפה? מה מאפיין אותו? בני כמה הם? איזה דגשים תרבותיים חשוב להוסיף? שאלות אלו ועוד רבות אחרות יעזרו לנו ליצור את התוכן המדויק ביותר עבור הקהל שלכם.
  • כותבים את סיפור המותג – למה אתם עוסקים בתחום שלכם? מה מושך אתכם אליו? מה הסיפור המייחד והמיוחד של המותג? מה האופי שלו? מה השפה?
  • מגדירים צרכים ומטרות – למה אתם נמצאים באינסטגרם? האם אתם רוצים להגדיל את מספר העוקבים, למכור יותר מוצרים? להגדיל את כמות המבקרים בחנות האונליין שלכם ועוד. הגדרת הצרכים והמטרות עוזרות מאד בקביעת תמהיל התכנים הנכון ובסוגי התוכן.
  • קובעים את מראה הפיד הרצוי והסגנון שלו – סגנון המותג שלכם חייב להיות נוכח בכל מקום, גם במראה הפיד, לכן חשוב להתייחס לא רק לכל תמונה שמעלים, אלא למראה הכולל של הפיד שלכם.
  • עושים מחקר מילות מפתח והאשטגים ויוצרים מאגר – מה האשטגים החשובים בתחום שאתם עוסקים בו?? מה האשטגים הפופלריים והפחות פופלריים (זנב ארוך)?
  • קובעים דרכי פעולה לקידום הדף: קידום ממומן/שיווק משפיענים/שיתופי פעולה וכו. ומגדירים תקציב. – נוכחות קבועה וקידום אורגני זה חובה, אך על מנת באמת לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם, תצטרכו יותר מזה – יש הרבה דברים שאפשר לעשות, כולם עולים כסף – אך מה היה הכי נכון למותג שלכם מבחינת עלות תועלת?
  • בודקים את המתחרים ומה הם עושים – אילו מותגים מציעים מוצרים דומים או אפילו זהים לשלכם ו/או פונים גם לקהל שגם אתם מחזרים אחריו? מה התכנים שהם מעלים? באיזה תדירות – בדיקת המתחרים באופן קבוע חשובה, זה בהחלט יכול לתת לכם השראה, לשפר את הנראות ואיכות. זה בהחלט מאתגר, אך אתם בטח לא רוצים להשאר מאחור.
  • מגדירים את תמהיל התכנים ותדירות הפעילות – כמה תמונות/סרטונים/סטוריז מעלים ובאיזה תדירות?

תוכנית פעולה דבר שני

לאחר סיום חלק האסטרטגיה אפשר להתחיל לבנות את תוכנית הפעולה, וזה הרבה יותר קל כשכבר יודעים בדיוק מה צריכים ורוצים.

יוצרים לוח פעילות
מתחילים עם תכנון שנתי, בהסתכלות מלעלה: מסמנים על לוח השנה את האירועים המרכזיים בחיי המותג שלכם (השקת מוצרים חדשים, יצירת ליינים חדשים), המבצעים החשובים (בלאק פריידי, שופינג איי אל, חגים), דגשים חשובים לשנה הקרובה (מסרים חברתיים, סביבתיים).

חודשי – בונים את לוח התכנים החודשי לפי מה שנקבע בתכנון השנתי, ומעדכנים דברים נוספים (אירועים חשובים בתעשיה שכלם, טרנדים חדשים, מוצרים שאזלו וחזרו למלאי ועוד).

ניהול שוטף של עמוד באינסטגרם:

לאחר הגדרת כל המטרות ודרכי הפעולה, מתחילים לעבוד:

יוצרים תכנים לפי התוכנית

מעלים את התכנים בתזמון שנקבע ובאופן שיעורר מעורבות

פעילים כל הזמן – עוקבים אחר מתחרים ולקוחות פוטנציאליים, מגיבים ויוצרים עניין.

בודקים כל הזמן אילו האשטגים יעשו לנו עבודה טובה.

יוצרים פעילויות מעוררות מעורבות (תחרות, הגרלות)

מעורבים במה שקורה באינסטגרם ומגיבים

בודקים, מנתחים ומשפרים כל הזמן.

גלילה לראש העמוד