ניהול תוכן ואסטרטגיית תוכן למותגי תכשיטים ושעונים

כשבחור צעיר רוצה לרכוש היום טבעת אירוסין לרוב הוא יתחיל בחיפוש אונליין: יחפש תמונות יפות, מידע, יכנס לרשתות החברתיות, יירשם למספר רשימות תפוצה של מותגים, וכך יגבש את ההחלטה היכן לבסוף לרכוש את הטבעת המיוחלת. כל מה שהבחור שלנו יחפש, זה תוכן על צורותיו השונות ובפלטפורמות השונות, ואם אין לכם תוכן ברשת – אתם למעשה (כאילו) לא קיימים.

לכן תוכן הוא מלך במיוחד בתחום התכשיטים והשעונים. הוא יכול להפוך גם מותג קטן ואנונימי לנחשק ומוכר ברבים.

 

יהלומים (ותכשיטים) הם החברים הטובים ביותר של האשה (והם מיודדים גם עם לא מעט גברים…) הם יפים ונוצצים והופכים כל מראה ליוקרתי ונפלא. לשעונים הם עולם נפלא בפני עצמו, מלא במנגנונים משוכללים, חומרי גלם משובחים ואספנים משולהבים.

 

 

 

אפשר ליצור תכנים נפלאים, מהממים ויפים שיראו את היופי של התכשיטים שלכם, יספקו את כל המידע שצריך ויהפכו את המותג שלכם לנחשק ופופלרי, אך חייבים :

תוכן – יצירה קבוע של תכנים מכל הסוגים.

תכנון – בניית אסטרטגית תוכן ותוכנית פעולה מסודרת.

מחוייבות ארוכת טווח – ההשקעה בתוכן איכותי היא ל"תמיד", כל עוד המותג שלכם קיים. וחייבים להבין את זה ולהיות מחוייבים לזה.

 

 

שירותי כתיבת התוכן שלנו למותגי תכשיטים ושעונים כוללים:

באתר:

  • אודות – כתיבת סיפור המותג שלכם שיהפוך אתכם לאחד יחיד ומיוחד
  • תיאורי פריט וקטגוריות – תיאור המוצר הוא "סוכן המכירות" שלכם באתר. במיוחד בחנויות תכשיטים ושעונים וירטואליות חייבים לתת את כל המידע המפורט על חומרי הגלם, תהליך העובדה, אבל חשוב שזה לא יהיה רק "מידע יבש" אלה גם להוסיף הרבה רגש ותועלות.
  • מדיניות משלוחים/החזרות
  • בלוג/מגזין – פוסטים מעניינים ומקצועיים
  • תסריטים לסרטונים

רשתיות חברתיות

  • פוסטים מעניינים
  • יצירת תמונות איכותיות
  • סרטונים

אימייל מרקטינג

  • כתיבת ניוזלטר
  • תוכן ויזואלי

פרסום

  • מסרים שיווקיים
  • דפי נחיתה

 

איך אנו מנהלים את התוכן?

 

  • מגדירים את קהל המטרה, השפה והסגנון – מי הקהל שיתעניין בתכשיטים ו/או בשעונים שלכם וירצה גם ירצה לקנות אותם? איפה הם נמצאים? מה המשותף ביניהם? מי יתחבר
  • עוקבים אחר המתחרים ואופן פעולתם – מי מציע תכשיטים דומים לשלכם בעיצובם ובמחירם ? מי פונה גם לקהל שלכם? באילו פלטפורמות המתחרים שלכם פועלים? מה הם מציעים? מה הם עושים טוב ומה לא?
  • מנסחים את ההצעה הייחודית שלכם – רבים לא מכירים את ההבדלים בין סוגי היהלומים והתכשיטים השונים, מה הופך דווקא את טבעות האירוסין שלכם לכה מיוחדות? איך אתם הופכים את המותג שלכם לאחר? מה מיוחד בסיפור שלכם?
  • מגדירים את מסע הלקוח – אחד הדברים החשובים שחייבים להבין ולהכיר כשמדובר במוצרים יקרים בהם תהליך רכישה מלווה בהמון רגשות ושיקולים: חשוב לספק ללקוח את כל המידע וכל התכנים שהוא צריך בכל אחד מהשלבים שהוא עובר במסע הרכישה על מנת שיקנה דווקא ממכם ויהיה שבע רצון מהמוצר והשירות.
    חשוב מאד להבין מה התכנים הטובים ביותר לחשיפת המותג, ולאחר מכן בשלב ההתלבטות ואילו תכנים ומסרים מומלץ לשלוח על מנת שהלקוח יבחר לקנות ממכם.
  • קובעים את המטרות והיעדים של המותג מבחינת צרכי התוכן – מה מטרת כל אחד מסוגי התכנים
  • בוחרים את הפלטפורמות המתאימות לפרסום והפצת התכנים – האם נכון עבורכם לפעול בכל הרשתות החברתיות? אולי כדאי להתמקד דווקא באינטסגרם ולא בפייסבוק? לכל מותג תכשיטים ושעונים
  • מגדירים את תמהילי תוכן שונים לפלטפורמות (למשל לפייסבוק קובעים כי מעלים 3 פוסטים בשבוע: שניים יציגו את הנעליים מהקולקציה החדשה, והשלישי יתייחס למקורות ההשראה/מאחורי הקלעים). איזה תמהיל יעביר את המסר והייחודיות שלכם?
  • בונים לוח עבודה מתוזמן וברור של איזה תוכן נדרש, מתי ובאיזה פלטפורמה
  • יוצרים התכנים השונים (תמונות, סרטונים, טקסט) לפלטפורמות השונות (אתר, מדיות חברתיות, שיווק מיילים וכו).

ניהול תוכן למותגי תכשיטים

תכשיטים ושעונים מושפעים ממגמות ושינויים, בכל עונה אתם נדרשים להתייחס לכך וכמובן שנדרשות התאמות בתכנים ויהיו שינויים לאורך הזמן, אך בניית אסטרטגיית תוכן מסמנת את הדרך והכיוון ויוצרת מבנה עבודה מסודר שחוסך המון זמן וכסף בטווח הארוך.

 

כיצד יוצרים אסטרטגיית תוכן: מוזמנים לקרוא כאן

 

 

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

 

כתיבת תיאורי פריט לחנויות תכשיטים ושעונים

סטיילינג לצילומים

כתיבת בלוג לחנויות תכשיטים ושעונים

 

 

גלילה לראש העמוד