ניהול עמוד אינסטגרם למותגי טיפוח ויופי

שפתיים אדומות, עיניים "מעושנות", עור מתוח – הכל נראה כל כך מושלם באינסטגרם, ואם יש לכם מותג איפור או קוסמטיקה, אתם חייבים להיות נוכחים חזקה ברשת היפה הזאת.

למה ניהול עמוד אינסטגרם למותגי טיפוח ויופי חייב להיות מקצועי?

אך כשיש שם כל כך הרבה מותגים, איך ימצאו דווקא אתכם? ואכן ניהול עמוד אינסטגרם למותגי קוסמטיקה ואיפור כיום היא משימה מורכבת ומאתגרת. ועל מנת לנהל עמוד מצליח צריך הרבה חשיבה, תכנון, מקוריות ופעולה מתמדת – ואם לכם את ההבנה ו/או את הזמן לעשות זאת. מומלץ לתת זאת למקצוענים.

למה לנהל אצלנו את עמוד האינסטגרם שלכם:

  • יהיה לכם "ראש שקט" – אנו מקצוענים, יודעים את העבודה, עושים אותה הכי טוב ותמיד בזמן.
  • כל השירותים במקום אחד – אנו כותבים את תכנים והאשטגים, מצלמים ומסגננים את מוצרי האיפור והקוסמטיקה שלכם, עושים עריכות גרפיות, מקדמים – כל מה שמותג הטיפוח והיופי שלכם צריך על מנת להצליח באינסטגרם.
  • לא תצטרכו לחשוב על איך לבלוט – יצירתיות, מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא הם נר לרגלינו ואנו מאד אוהבים לעשות דברים אחרת.
  • יהיה לכם כיף לעבוד איתנו – אנו נותנים לכל לקוח שירות אישי, מקשיבים וקשובים, גמישים, זמינים, אדיבים ומצחיקים.
  • תדעו בדיוק מה קורה בעמוד שלכם – אנו עובדים תמיד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה.
  • תמיד תהיו עדכניים – אנו כל הזמן מתעדכנים במה שקורה בתחום ומיישמים מייד.
  • תמיד עושים דברים באהבה או שלא עושים בכלל – כשאהבים מה שעושים תמיד מרגישים את זה, וזאת הדרך היחידה שלנו לעבוד.

כיצד אנו מנהלים עמודי אינסטגרם של מותגי קוסמטיקה ואיפור?

אסטרטגיה ותכנון דבר ראשון

בונים אסטרטגיית פעילות – מתחילים בתכנון הפעילות:

  • מגדירים את הקהל המדויק – מי בסבירות גבוהה תתעניין בקרמים שלכם ומי תרצה לרכוש את הצלליות המשגעות שלכם? מה חשוב להן כאשר הן מחפשות מוצרי קוסמטיקה ואיפור? מה סגנון החיים שלהן? בנות כמה הן? מה מאפיין אותן? מה הן אוהבות? אחרי אילו עוד מותגי ליף סטייל הן עוקבות?
  • כותבים את סיפור המותג – למה אתם עוסקים בתחום היופי? מה מושך אתכם אליו? למה יצרתם דווקא את מותג הקוסמטיקה/איפור הזה? מה הסיפור המייחד והמיוחד של המותג? מה האופי שלו? מה השפה?
  • מגדירים צרכים ומטרות – למה אתם נמצאים באינסטגרם? האם אתם רוצים להגדיל את מספר העוקבים, למכור יותר מוצרים? להגדיל את כמות המבקרים בחנות האונליין שלכם ועוד. הגדרת הצרכים והמטרות עוזרות מאד בקביעת תמהיל התכנים הנכון ובסוגי התוכן.
  • קובעים את מראה הפיד הרצוי והסגנון שלו – סגנון המותג שלכם חייב להיות נוכח בכל מקום, גם במראה הפיד, וכדאי שהוא יהיה מטופח ויפה בדיוק כמו מוצרי הטיפוח והיופי שלכם. לכן חשוב להתייחס לא רק לכל תמונה שמעלים, אלא למראה הכולל של הפיד שלכם.
  • עושים מחקר מילות מפתח והאשטגים ויוצרים מאגר – מה האשטגים החשובים בתחום האיפור והקומסטיקה שאתם עוסקים בו?? מה האשטגים הפופלריים והפחות פופלריים (זנב ארוך)?
  • קובעים דרכי פעולה לקידום הדף: קידום ממומן/שיווק משפיענים/שיתופי פעולה וכו. ומגדירים תקציב. – נוכחות קבועה וקידום אורגני זה חובה, אך על מנת באמת לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם, תצטרכו יותר מזה – יש הרבה דברים שאפשר לעשות, כולם עולים כסף – אך מה היה הכי נכון למותג שלכם מבחינת עלות תועלת?
  • בודקים את המתחרים ומה הם עושים – אילו מותגי קוסמטיקה ויופי מציעים מוצרים דומים או אפילו זהים לשלכם ו/או פונים גם לקהל שגם אתם מחזרים אחריו? מה התכנים שהם מעלים? באיזה תדירות – בדיקת המתחרים באופן קבוע חשובה, זה בהחלט יכול לתת לכם השראה, לשפר את הנראות ואיכות. זה בהחלט מאתגר, אך אתם בטח לא רוצים להשאר מאחור.
  • מגדירים את תמהיל התכנים ותדירות הפעילות – כמה תמונות/סרטונים/סטוריז מעלים ובאיזה תדירות? כמה פעמים כותבים על מוצרים חדשים וקיימים וכמה פעמים מתייחסים לנושאי לייף סטייל אחרים, אקטואליה וכו.

תוכנית פעולה דבר שני

לאחר סיום חלק האסטרטגיה אפשר להתחיל לבנות את תוכנית הפעולה, וזה הרבה יותר קל כשכבר יודעים בדיוק מה צריכים ורוצים.

יוצרים לוח פעילות
מתחילים עם תכנון שנתי, בהסתכלות מלעלה: מסמנים על לוח השנה את האירועים המרכזיים בחיי המותג שלכם (השקת מוצרים חדשים, יצירת ליין חדש של קרמים/אודמים וכו), המבצעים החשובים (בלאק פריידי, שופינג איי אל, חגים), דגשים חשובים לשנה הקרובה (מסרים חברתיים, סביבתיים).

חודשי – בונים את לוח התכנים החודשי לפי מה שנקבע בתכנון השנתי, ומעדכנים דברים נוספים (אירועים חשובים בעולם היופי, טרנדים חדשים, מוצרים שאזלו וחזרו למלאי ועוד).

ניהול שוטף של עמוד קוסמטיקה ואיפור באינסטגרם:

לאחר הגדרת כל המטרות ודרכי הפעולה, מתחילים לעבוד:

יוצרים תכנים לפי התוכנית

מעלים את התכנים בתזמון שנקבע ובאופן שיעורר מעורבות

פעילים כל הזמן – עוקבים אחר מתחרים ולקוחות פוטנציאליים, מגיבים ויוצרים עניין.

בודקים כל הזמן אילו האשטגים יעשו לנו עבודה טובה.

יוצרים פעילויות מעוררות מעורבות (תחרות, הגרלות)

מעורבים במה שקורה באינסטגרם ומגיבים

בודקים, מנתחים ומשפרים כל הזמן.

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

 

שיווק מיילים למותגי קוסמטיקה ויופי

ניהול עמוד פייסבוק למותגי קוסמטיקה ויופי

כתיבת בלוג למותגי קוסמטיקה ויופי

גלילה לראש העמוד