כתיבת תיאורי פריט לחנות וירטואלית
בחנות וירטואלית תפקיד התמונה הוא להראות למבקרים את המוצר, ותפקיד התיאור הוא להיות "איש המכירות" והלגרום להם לשים אותו בעגלה ולקנות אותו. ברגע שהמבקר יכול לדמיין איך זה יהיה כשיהיה לו את המוצר הזה, גדל הסיכוי שהוא גם ירכוש אותו.
תיאור הפריט צריך להתייחס ליתרונות, לתועלות ולעזור לכם לקדם את המוצר במנועי החיפוש- וזה בדיוק מה שעשיתי בתיאורי הפריט לאתר בגדי התינוקות נסיס.
תהליך העבודה:
* מחקר מילות מפתח בתחום
* הבנת הצרכים של הלקוחות, מה הורה מחפש.ת שקונים בגדים לתינוק.ת
* התייחסות לתועלות של כל מוצר
* כתיבת תיאור יחודי לכל פריט,
יש לכם עסק ורוצים גם בלוג או לדעת עוד על כתיבת תוכן וניהולו – לחצו כאן
רוצים גם כתיבת תוכן מקצועית למותג שלכם – צרו קשר עכשיו