• עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
Facebook
Twitter

054-2474255

ראשי » Blog » העדפות צרכנים בקניות אונליין בשנת 2020

העדפות הצרכנים בקניות אונליין בשנת 2020 – מה השתנה?

 

העדפות צרכנים בקניות אונליין

אתם הולכים ברחוב וכולם עם מסכות על הפנים. אם הייתם רואים את המחזה הזה לפני שנתיים הייתם בטוחים שזה סרט רע ולא מציאות.
אבל כן, זאת המציאות שלנו כבר שנה שלמה – הקורונה הזאת שינתה סדרי עולם.

מצד שני, הסגרים המתמשכים בעולם הביאו לפריחה מטורפת של האיקומרס. פלטפורמת החנויות, מג'נטו, ערכה מחקר גדול באירופה, מזרח תיכון ואפריקה, והנה כמה הממצאים החשובים – אז הנה קבלו, העדפות הצרכנים בקניות אונליין בשנת 2020.

 

שינוי בהתנהגות הצרכנים

55% קונים יותר אונליין מבעבר

60% הגדילו את ההוצאות שלהם בקניות אונליין

71% מהקונים באופן קבוע אונליין, קנו אפילו יותר.

 

מה יגרום לאנשים לבזבז יותר?

54% יקנו יותר באתר שמציע תוכנית נאמנות עם הנחות יחודיות. האחוז עולה ומגיע ל- 61% אצל אלו הקונים קבוע

44% יעדיפו לקנות יותר אם האתר נראה ויזואליות נעים וטוב.

39% יקנו יותר אם יראו להם מוצרים מותאמים להם יותר על סמך קניות שעשו בעבר.

 

מה הצרכנים רוצים עכשיו?

54% אומרים שהמגפה שינתה את הציפיות שלהם מקניות אונליין

52% יעדיפו הזדמנויות לחסוך כסף ויעדיפו לקנות מאתר שמציע מבצעים והנחות.

55% אומרים שזה חשוב יותר שהאתר מאובטח ופרטי התשלום שלהם נשמרים היטב.

35% שכאשר מראים להם רק מוצרים רלוונטיים מעצים את חווית הקניה שלהם

69% רוצים שהחנויות ממנה הם קונים תראה אחריות סביבתית ו- 49% מוכנים לשלם יותר לחנויות ידידותיות לסביבה.

 

מעדיפים תהליך זורם יותר

38% רוצים פחות צעדים בתהליך הצ'ק אאוט, יותר מבעבר.

52% מעריכים מאד את האפשרות למצוא בקלות מידע נוסף על המוצר או השירות.

70% יטו לקנות במקום אחר אם לא ימצאו בקלות ובמהירות את המוצרים שהם מחפשים.

63% ינטשו את העגלה שלהם בתהליך הצ'ק אאוט אם בחנות לא יציעו להם משלוח או החזרות חינם.

העדפות צרכנים בקניות אונליין 2020

תכנון ומחירים

40% משקיעים יותר זמן מבעבר בהשוואת מחירים והצעות עם אתרים אחרים.

48% ישמחו לחזור לחנויות הפיזיות ברגע שזה יתאפשר.

44% נוטים לעשות לפחות קניה אחרת לא מתוכננת בכל עסקה שביצעו.

 

מה יוצר חווית קניה נעימה יותר?

66% – קל למצוא את התמחור

63% הנחות ומחירי מבצע מוצגים באופן ברור

62% תיאורי הפריט נותנים את המידע שצריך בבהירות ובקלות.

57% תמונות המוצרים באיכות גבוהה.

52% ניתן למצוא מידע נוסף על המוצרים או השירות בקלות.

51% המידע בדפים ברור

 

מה גורם ללקוחות לחזור לקנות מאותו אתר?

משלוח חינם – 62%

מחיר נמוך יותר מהמתחרים – 53%

החזרות חינם ובקלות – 52%

קל ונוח לנווט באתר – 43%

משלוח סטנדרטי לוקח פחות מ- 5 ימים – 43%

תוכנית נאמנות – 41%

ביקורות חיוביות – 37%

מהירות רכישה – 37%

אפשרויות תשלום מרובות – 35%

אתר מעוצב ויפה – 29%

 

חשיבות של הנושאים הבאים בקניות אונליין

 

ל-  90% שהפרטים האישיים בטוחים ומאובטחים.

ל- 90% שהמחירים בחנות הגיוניים וברי השגה.

ל-86% שהחוויה אונליין תהיה פשוטה וזורמת

ל- 85% שיהיה מלאי זמין.

ל-82% שהאתר יטען במהירות

ל-69% שלאתר יהיה יחס חיובי לעניינים סביבתיים

 

לסיכום

הקורונה הלא נגמרת דוחפת עוד את צמיחת האיקורמס ומביאה לשינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה. חשוב מאד להבין לאן "הרוח נושבת" על מנת להתאים את עצמכם ואת החנות הוירטואלית שלכם למגמות המתהוות.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת יותר על השירותים שלנו בניהול חנויות וירטואליות? צרו קשר עכשיו

 

 

 

 

העדפות צרכנים בקניות אונליין ניהול חנות וירטואלית קורונה
« הקודם
הבא »
עקבו אחרינו
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram
  • Contact
חדש באתר

ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – 9 דרכים לעיצוב מראה העמוד שהעוקבים אוהבים

ניהול עמוד אינסטגרם עסקי  – 9 דרכים לעיצוב מראה העמוד ולמשיכת עוקבים   עם עליית הפופלריות והחשיבות של המדיה החברתית

אימייל מרקטינג 2021 – הסטטיסטקה שכדאי להכיר

אימייל מרקטינג 2021 – הסטטיסטיקות שכדאי שתכירו     כתבנו פה רבות על החשיבות והיעילות של שיווק מיילים. אך עדיין

ניהול תוכן לרשתות חברתיות – 64 רעיונות לתוכן נהדר

ניהול תוכן לרשתות חברתיות – 64 רעיונות לתוכן נהדר שעושה את העבודה   פרופיל ברשתות החברתיות זה כבר מזמן חובה

ניהול חנות אינטרנטית – איך לשמור על נאמנות הלקוחות שלכם ולהגדיל את הרווחים?

ניהול חנות אינטרנטית – איך לשמור על נאמנות הלקוחות שלכם ?     עם הפריחה של האיקומרס יש יותר ויותר

אינסטגרם רילס Instagram Reels – מה זה ומה לעשות עם זה?

אינסטגרם רילס – מה זה ומה לעשות עם זה? רשת הסנאפ צ'ט הצליחה מאד עד שהגיעו הסטוריז של פייסבוק ואניסטגרם.

העדפות צרכנים בקניות אונליין בשנת 2020

העדפות הצרכנים בקניות אונליין בשנת 2020 – מה השתנה?   אתם הולכים ברחוב וכולם עם מסכות על הפנים. אם הייתם

קידום באינסטגרם – איך להגדיל את כמות העוקבים ורמת המעורבות?

קידום באינסטגרם – איך להגדיל את כמות העוקבים ורמת המעורבות בעמוד האינסטגרם שלכם?     אינסטגרם היא פלטפורמה נפלאה ואחד

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך למשתמש המתחיל

אינסטגרם לחנויות אופנה – המדריך לעמוד מצליח למשתמש המתחיל     האינסטגרם היא המדיה החברתית המובילה בתחומים רבים ובמיוחד לאופנה.

אימייל מרקטינג למתחילים – איך לעשות זאת נכון ולהצליח ?

אימייל מרקטינג למתחילים – איך עושים זאת נכון?     שליחת מיילים היא הדרך הישירה ביותר לתקשר עם לידים ולקוחות

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים חשובים לשיפור המכירות

שיפור יחס המרה בחנות וירטואלית – 6 טיפים שיעזרו לכם לשפר את המכירות     כל מי שמנהל חנות ברשת
דברו איתי

מה באתר

  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • עמוד הבית
  • נעים להכיר
  • השרותים שלנו
  • הבלוג
  • צרו קשר

צרו קשר

  • 054-2474255
  • danielle@theeboutique.co.il

חברים?

Facebook
Twitter
Envelope

פייסבוק

© כל הזכויות שמורות לדניאל לוזון

אתר תדמית Fly Guy | אחסון אתר וורדפרס – Fly Guy

גלילה לראש העמוד